ra
door radar Jun 29, 2007 om 20:07
Computers & telefonie

Foutmelding geheugen 0x00000000

help help spoed:::::::::::

als ik met de rechtermuisknop een bestand wil verwijderen in de verkenner of een snelkopp. van het buro blad dan slaat het scherm dicht en komt de foutmeldeing DE INSTRUCTIE OP 0X00000000 VERWIJST NAAR GEHEUGEN OP 0X00000000 ,DE LEES OF SCHRIJFBEWERKING OP HET GEHEUGEN IS MISLUKT.

VERDER STAAT IN HET SCHERM DAT HET DUIDT OP EXPLORER.EXE

welke knappe kop helpt mij

1719 8 Rapporteer

ve
door verwijderd - Jun 29, 2007 om 20:33
0 Antwoorden / 0 Vragen

ja allen niet op de mappen, liedjes bijv.beeld kan ik ook niet verwijderen

ve
door verwijderd - Jun 29, 2007 om 20:35
0 Antwoorden / 0 Vragen

heb  trouwens hitman al laten lopen en verschillende spywareprogram.

ve
door verwijderd - Jun 30, 2007 om 07:30
0 Antwoorden / 0 Vragen

Het lijkt erop dat spyware is uitgesloten. Een virus zou ook nog kunnen.

Sinds wanneer heb je bovenstaande foutmelding? Om eventuele hardware problemen uit te sluiten zou je een systeemherstel kunnen doen naar het moment voordat de storing zich voordeed.

Systeemherstel bevind zich onder Bureau-accessoires > Systeemwerkset

Succes!

ve
door verwijderd - Jul 2, 2007 om 15:01
0 Antwoorden / 0 Vragen

bedankt voor de tip maar heb ik al gedaan

ve
door verwijderd - Jul 2, 2007 om 15:14
0 Antwoorden / 0 Vragen

doet ie dat met elk bestand?
lijkt er op dat het bestand wat je wilt verwijderen in gebruik is.
PC scannen op virus en spyware.

ve
door verwijderd - Jul 2, 2007 om 15:15
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo radar,

Start de PC eens in 'veilige modus' en probeer dan om de betreffende bestanden te verwijderen. De veilige modus kun je kiezen als je bij het starten van de PC een paar keer op de <F8> toets drukt tot er een menu verschijnt.

m.vr.gr. Freya

ve
door verwijderd - Jul 2, 2007 om 15:26
0 Antwoorden / 0 Vragen

beste freya heb ik al geprobeerd bedankt vooor de tip

ve
door verwijderd - Aug 9, 2007 om 05:56
0 Antwoorden / 0 Vragen

Wat je kan proberen is met het gratis programma unlocker het bestandje te verwijderen. meestal werkt dit wel