ma
door masterdad Oct 18, 2012 om 16:11
Computers & telefonie

Foutmelding op PC

Hallo
Elke keer als m,n PC opgestart is en ga naar bijvoorbeeld startpagina,of wat voor site dan ook.Dan verschijnd er links onderin de taakbalk het gele driehoekje met daarin een zwart uitroepteken,en de ene keer staat erachter Fout op pagina (zoals nu ook) maar er staat dan ook vaak achter.Gereed maar met fout of fouten op pagina.
heb eset smart security en security essentials op m,n pc.
Als ik de cleaner er overheen laat gaan is het voor eventjes weg,maar vrij snel daarna verschijnt dat driehoekje weer.Wat is er aan de hand en wat kan ik er aan doen.

1408 7 Rapporteer

ve
door verwijderd - Oct 18, 2012 om 16:34
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo masterdad,

Ga eens naar Start - Instellingen - Configuratiescherm - Internet opties - Geavanceerd.
Even zoeken (scrollen) en kijk eens of er een vinkje staat voor:
"melding van elke scriptfout weergeven". Zo ja, uitvinken.

Suc6

ve
door verwijderd - Oct 18, 2012 om 16:35
0 Antwoorden / 0 Vragen

Welke browser? Ik gok op IE. Meestal duidt dat op een fout in de uitvoering van een javascript. Verwijder in ieder geval maar Smart Security of Security Essentials. Twee anti-virus programma's werkt niet en zorgt alleen maar voor problemen.

ve
door verwijderd - Oct 18, 2012 om 16:59
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo edrick3
Dank voor je antwoord
heb even gezocht en gevonden,maar het vakje is niet aangevinkt

ve
door verwijderd - Oct 18, 2012 om 17:07
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo winterman
dank voor je antwoord,maar als ik datgeen verwijder wat je me aanraad,dan heb ik helemaal geen beveiliging meer op me pc.En da,s voor het grootste deel me eigen stomme schuld,want heb er zeer weinig verstand van,maar de ellende begon met msn,heb toen met me domme kop bepaalde dingen weggehaald en andere dingen er weer opgezet,met dit als gevolg.kan wel gewoon op internet en inloggen op bijvoorbeeld deze site van kassa enz enz ,maar altijd krijg ik die foutmelding.

ve
door verwijderd - Oct 18, 2012 om 17:20
0 Antwoorden / 0 Vragen

Even wachten.

Volgens mij maak je melding van twee anti-virus programma's. Eset Smart Security en Microsoft Security Essentials. Twee is nooit goed. Je bent nog beter af zonder anti-virus dan met twee. Het is echt beter er eentje te verwijderen.

Is IE nu de browser die je gebruikt, of niet?

ve
door verwijderd - Oct 18, 2012 om 17:23
0 Antwoorden / 0 Vragen

@masterdad, je hoeft maar één van die virusscanners verwijderen omdat, zoals is gezegd, 2 virusscanners tegelijk op de pc problemen kunnen geven. Ik heb die melding vaak ook bij IE8 (en genoemd vakje niet aangevinkt) maar negeer die verder.
Omdat je wat aan het "prutsen" geweest bent wegens problemen met msn is het misschien een idee om foutcontrole met repair te laten lopen voor het geval je wat verkeerde dingen gedaan hebt, zij het dat ik niet denk dat daarmee die melding verdwijnt. Meestal is het handig als je een probleem met iets hebt dat je eerst eens op internet gaat zoeken, of het probleem bijv. hier meldt en niet zomaar allerhande gaat proberen.

vr.gr.

ve
door verwijderd - Oct 18, 2012 om 17:55
0 Antwoorden / 0 Vragen

@masterdad,

Staat er een vinkje naast "foutopsporing in scripts uitschakelen (internet explorer)" en "foutopsporing in scripts uitschakelen (overige toepassingen)" ?
Zo niet, vink dat eens aan.

Je geeft aan dat je wat hebt 'gerommeld'.
Als dat niet te lang geleden is kun je ook eens systeemherstel proberen met een vetgedrukte datum toen alles nog wel werkte.

Suc6