vi
door viezeluchtkwaliteit May 1, 2022 om 17:06
Computers & telefonie

Freetime Telecom

Rond 18 april is het niet meer mogelijk om inkomende oproepen te ontvangen. Volgens Freetime is er een storing. Deze storing is er nog steeds helaas. Freetime Telecom gaf als oplossing om mensen dan in plaats van je nul zes nummer in te laten toetsen dan dit format te kiezen: +31686.... Of 0031686. Maar dan ben je alsnog niet bereikbaar. Ook hun eigen klantenservice nummer is onbereikbaar en als je hun vraagt hoelang de storing nog duurt, krijg je geen antwoord. Via het simkaart menu van Freetime moest je het zoeken op manueel zetten en dan kiezen profiel EU. Kies je Netherlands dan meldt hij zich wel aan op het netwerk van KPN of Vodafone maar dan heeft hij heel vaak geen verbinding en uit bellen werkt dan ook niet. Als je hem zet op EU dan werkt uitbellen wel. Echter inkomende oproepen werkt in geen geval. Normaal gesproken is een storing binnen één dag wel opgelost.

Als je mijn Freetime Telecom nummer belt (net als je naar hun klantenservice belt) dan hoor je niets en uiteindelijk wordt de verbinding verbroken. Ook de voicemail werkt niet meer.

1897 9 Rapporteer

sjjoppy
door sjjoppy - May 1, 2022 om 17:52
7199 Antwoorden / 3 Vragen

Stuur anders een berichtje, misschien komt dat wel aan.

https://freetimetelecom.nl/contact/

sw
door swat1500 - May 1, 2022 om 18:17
3792 Antwoorden / 0 Vragen

En uw vraag is?

heremietkreeft
door heremietkreeft - May 1, 2022 om 18:19
16875 Antwoorden / 202 Vragen

Ik zie bij zoeken dit:  https://radar.avrotros.nl/forum/telefonie-f25/freetime-telecom-t198777.html  Opvallend is echter dat deze vraag klaarblijkelijk niet meer aanwezig is zoals blijkt uit de poging tot openen. Ik zie dat het een onderdeel lijkt te zijn van freetime compagnie en kan dit mogelijk helpen https://www.klachtenkompas.nl/bedrijf/freetime-company/details en uiteraard kunt u een klacht neerleggen bij https://www.degeschillencommissie.nl/over-ons/commissies/telecommunicatiediensten/

marita5
door marita5 - May 1, 2022 om 19:01
11521 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Viezeluchtkwaliteit ,

Heeft u hulp nodig ?

Als u vragen of problemen heeft die u moet melden, rapporteer ze dan met behulp van het juiste contactformulier in uw MyFreeTime (Help> Ondersteuning) of neem rechtstreeks contact op met het ondersteuningsteam op het volgende e-mailadres: info@freetimetelecom.nl

European internetworking BV (EUI) handelt onder de handelsnaam “FreeTime Telecom” Het bedrijf is in Nederland geregistreerd bij de KvK nummer 33062605.

https://www.kvk.nl/zoeken/?source=all&q=33062605&start=0&site=kvk2014

De voorwaarden ( Google Vertaling )

Garanties en aansprakelijkheid

  1. Wat betreft de diensten:

De leverancier streeft ernaar om zijn klanten een kwaliteitsservice te bieden, maar kan de storingsvrije werking van de diensten en in het bijzonder de storingsvrije werking van mobiele netwerken niet garanderenLeverancier is niet aansprakelijk voor enige service of bewijs van service van Klant, die wordt overgedragen over het netwerk van Leverancier. Leverancier is evenmin aansprakelijk voor operators die roaming-, beëindigings- of interworkingdiensten stopzetten of beëindigen. Leverancier zal zich naar beste vermogen inspannen om deze diensten te herstellen en te onderhouden. Leverancier behoudt zich het recht voor om onderhoudsactiviteiten uit te voeren zoals vereist om verschillende redenen en er zal alles aan worden gedaan om eventuele nadelige gevolgen voor de servicekwaliteit tot een minimum te beperken.

De volledige voorwaarden ,

https://freetimetelecom.nl/terms/

Henk De Zevende
door Henk De Zevende - May 1, 2022 om 19:17
2079 Antwoorden / Vragen

Dus dit moet ik zien als ervaringen als je echt de aller, allergoedkoopste aanbieders gaat opzoeken en het bijbehorende serviceniveau? Bedankt voor de waarschuwing, ik houd het voorlopig wel bij iets dat tenminste bereikbaar is als je ze belt.

vi
door viezeluchtkwaliteit - May 2, 2022 om 08:57
6 Antwoorden / 4 Vragen

Zij geven aan dat er capaciteiten problemen zijn bij hun Zwitserse partner. Je kunt nu +44 nummer gratis krijgen in het inlog menu. Echter daar zie ik alleen staan dat ik een extra telefoonnummer kan verkrijgen voor één euro per maand. Mensen vanuit Nederland dienen dan +44 nummer te bellen in plaats van +31. Wel mooi dat zij zoeken naar een oplossing maar om nu bellers vanuit Nederland mij te laten bellen op een 0044 nummer?

sjjoppy
door sjjoppy - May 2, 2022 om 10:32
7199 Antwoorden / 3 Vragen

Probeer het eens via e-mail.

info@freetimetelecom.nl

https://freetimetelecom.nl/veel-gestelde-vragen/

fu
door fussella1 - May 2, 2022 om 11:52
1 Antwoorden / Vragen

Thanks for sharing, I found a lot of interesting information here. A really good post, very thankful and helpful that you will write many more posts like this one.

ChipotleFeedback

Be
door Bewaklu - May 2, 2022 om 12:12
132 Antwoorden / 1 Vragen

Ah, weer een nieuw profiel van onze "houtkachelprotestmens" Had ook al topics over luchtkwaliteit, piepende kattenverjagers en tinitus.....

Redactie, mag hier weer een ban en slotje op?