ir
door iriss Mar 19, 2008 om 20:19
Computers & telefonie

Geblokkeerd beltegoed

Ik heb aan het eind van het vorige kalender jaar een nieuwe telefoon gekocht bij de HI winkel. Hierbij kreeg ik de keuze om mijn oude sim-kaart te behouden. Het enige wat ik hiervoor hoefde te doen was mijn nieuw gekregen sim-kaart in een speciaal envelop met een bijhorend briefje op te sturen naar KPN. Hierbij kreeg ik ook nog eens 25 euro beltegoed, dit laatste was voor mij doorslaggevend.

Alleen dat beltegoed kwam niet. Na een maand had ik het namelijk nog niet ontvangen. Ondertussen werd ook mijn huidige beltegoed geblokkeerd omdat ik niet op tijd opgewaardeert zou hebben. 2 Mailtjes, met alleen een standaard antwoord dat mijn klacht zou worden behandeld, en meerdere telefoontjes waarbij ik op een vervelende manier aan mijn lot overgelaten wordt  later, heb ik nog mijn beltegoed niet.

Maar daar lijkt een einde aan te komen als er via een interne klachtenlijn wel naar mij geluisterd wordt. Ik krijg mijn 25 euro beltegoed. Dit lijkt het einde van mijn klacht, maar schijn bedriegt,  deze 25 euro is namelijk met mijn oude beltegoed geblokkeerd.

 Mijn nummer schijnt fout geregistreerd te staan. Maar dit komt allemaal goed, want de KPN medewerkster gaat dit veranderen. Maar op dit moment, drie maanden later, kan ik nog steeds niets met mijn nieuwe telefoon. Al mijn beltegoed is geblokkeerd wordt mij gemeld wanneer ik iemand probeer te bellen of smsen, en als ik dit niet voor 12-04 verander, zal mijn nummer opgeheven worden.

Op dit moment weet ik niet meer wat ik moet doen, en ben zeer ontevreden met de manier waarop er met mijn klacht wordt omgegaan.  Maar aan wie kan ik mijn ontevredenheid tonen? En nog belangrijker, hoe zorg ik ervoor dat mijn telefoon gedeblokkeerd wordt? Ik heb alleen maar loze beloftes gekregen van KPN, en ik hoop dat iemand anders mij kan helpen met mijn klacht.

601 1 Rapporteer

libra15
door libra15 - Mar 19, 2008 om 22:54
116 Antwoorden / 6 Vragen

U zou hier even kunnen kijken:

Gelijkwaardige pagina's