sloterdijk
door sloterdijk Jun 5, 2020 om 12:04
Computers & telefonie

Gebruik Ziggo Go kan geen film bekijken silverlight wordt niet langer ondersteun

De volgende tekst verschijnt op mijn op iMac>
The silverlight plug in is not longer supported in our platform.
Please use a different browser such as Chrome or Firefox.
Yuou don't  need to install a plugin tot watch TV programs and movie series.
Alleen maar een Engelse tekst! Ik snap er geen bal van!

Voor dit probleem heb ik getracht Ziggo te benaderen Zonder succes! De vraag kan daar niet gesteld worden laat staan dat men je helpt.

Ik gebruik geen Chrome of Firefox!

M.a.w via Ziggo (in mijn abonnement) kan ik niet gebruiken maken van hun films!

2096 10 Rapporteer

Donuts
door Donuts - Jun 5, 2020 om 12:15
1203 Antwoorden / 2 Vragen

Stel uw vraag aan de Community van Ziggo https://community.ziggo.nl  Dat de helpdesk u met deze vraag niet kan helpen, klopt want voor dergelijke problemen is de helpdesk niet bedoeld.

Met even googelen vindt u vast ook wel het antwoord.

Gr
door Grunn1 - Jun 5, 2020 om 12:30
1427 Antwoorden / 18 Vragen

Ik gebruik geen Chrome of Firefox!

Dan ligt het dus niet aan Ziggo. Ziggo is niet verplicht om alle platformen te ondersteunen. Ik heb een ipad en de app van Ziggo Go werkt gewoon goed.

ma
door malty - Jun 5, 2020 om 12:47
1112 Antwoorden / 1 Vragen

Lees eens https://www.appletips.nl/oplossing-microsoft-silverlight/
Misschien heeft u Safari 12 en moet u wachten op een update van silverlight voor safari12.
Of tot die update maar Chrome of Firefox gebruiken.

Donuts
door Donuts - Jun 5, 2020 om 15:07
1203 Antwoorden / 2 Vragen

Heb het toch even voor u opgezocht, u zult het voorlopig op moeten lossen door Chrome of Firefox te gebruiken.

7 maanden geleden schreef een Ziggo medewerkster dit op de Community "We zijn nog steeds bezig om ervoor te zorgen dat Ziggo Go wel weer beschikbaar is via Safari echter meer info of een tijdsvak heb ik niet. Ik kan je dus helaas ook niet meer informatie hierover geven."

Link https://community.ziggo.nl/ziggo-go-96/wanneer-lees-ik-niet-meer-safari-werkt-niet-met-de-silverlight-plugin-47438

edrick3
door edrick3 - Jun 5, 2020 om 15:10
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Ik gebruik geen Chrome of Firefox!
Als je films wilt kijken dan toch maar één van deze browsers gebruiken ipv Safari.
Dan is je probleem opgelost naar ik aanneem.

rj
door rjw - Jun 5, 2020 om 16:43
3280 Antwoorden / 5 Vragen

Gewoon Chrome of Firefox installeren. Werkt prima op een Mac. Dat je Engelse teksten krijgt komt door je Mac, wellicht in het Engels ingesteld?

aurora1
door aurora1 - Jun 5, 2020 om 17:35
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Dan toch maar Chrome of Firefox gebruiken? Of een andere browser maar niet die u nu gebruikt om films te bekijken? Het is niet anders.

heremietkreeft
door heremietkreeft - Jun 6, 2020 om 14:01
16885 Antwoorden / 202 Vragen

Wat is het probleem nu u wordt verwezen naar Chrome of Firefox? Die zijn beide toch ook te installeren op uw i-mac? Ik ben mij ervan bewust dat u deze reactie ook al eerder kreeg. Evenwel aanvullend: Omdat het  bericht op uw i-mac verschijnt, heeft u dit probleem ook bij het Apple form gemeld? https://support.apple.com/nl-nl  resp. https://discussions.apple.com/welcome

br
door brui0929 - Jun 6, 2020 om 14:56
636 Antwoorden / 10 Vragen

Als er een vorige versie op de harddisk staat installeer deze dan.Silverlight wordt dan ondersteunt.

mi
door miennaamishaaz - Jun 6, 2020 om 15:12
725 Antwoorden / 1 Vragen

voor dit probleem zijn er meerdere oplossingen

de eerste is een browser gebruiken die Silverlight ondersteunt

de 2e is gebruik maken van Virtual box, indien OSX geen silverlight meer kan gebruiken
------
Afhankelijk van wat voor Imac u gebruikt.
Kunt u kijken om Virtualbox te gebruiken.

Hierin instaleert u Windows 10. {je hebt geen key nodig, maar dan heb je wel een watermark in de rechter onderhoek}

Hierdoor kunt u toch gebruik maken van de APP/Programma/Site van Ziggo.