netscape
door netscape Apr 3, 2006 om 15:56
Computers & telefonie

Gebruikersnaam wijzigen

Normaal beantwoord ik vragen, maar nu heb ik er zelf een...

Ik wil nu mijn gebruikersnaam veranderen op de Kassa - site
Hoe doe ik dat?
Ik hoop op een goede tip

737 22 Rapporteer

ve
door verwijderd - Apr 3, 2006 om 16:05
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik hoop dat goede vriend Fred (thans opererend onder de naam speeltuin) zich zodadelijk even meldt. Hij heeft namelijk zijn schermnaam al 23 keer (ongeveer, ben de tel kwijtgeraakt) in krap 1,5 jaar tijd weten te veranderen. Het schijnt dat de redactie dit voor je kan doen op verzoek als je een mailtje stuurt naar kassa@vara.nl

Wellicht dat Fred hierover uitsluistel kan geven?

Mvgr - B

ve
door verwijderd - Apr 3, 2006 om 16:05
0 Antwoorden / 0 Vragen

Door een mailtje te sturen naar de redactie van Kassa.vara.nl. Zelf doen gaat niet.

Vladja

ve
door verwijderd - Apr 3, 2006 om 16:11
0 Antwoorden / 0 Vragen

netscape,

Stuur een mailtje naar:  kassa@vara.nl

Met daarin het verzoek en de reden waarom.
Zij zullen dan binnen enkele dagen reageren en de wijziging doorvoeren.

Gr. phinder

ve
door verwijderd - Apr 3, 2006 om 16:12
0 Antwoorden / 0 Vragen

Bedankt voor de reactie
Ik dacht dat je het zelf kon doen.

blijkt van niet dus, maar erg bedankt

ve
door verwijderd - Apr 3, 2006 om 16:15
0 Antwoorden / 0 Vragen

@ nielsengel, inderdaad, jij moet het ook wel weten... :-)

ve
door verwijderd - Apr 3, 2006 om 16:18
0 Antwoorden / 0 Vragen

@brynnar,

Erg scherp ! :P

thnx. Ik haal me persoonlijke gegevens voor een deel uit me username en jij zorgt dat ze toch weer vermeld worden :D
In tegenstelling tot Fred / topanga / speeltuin / ....  ( hij zal inmiddels wel weer een andere hebben :) ) wilde ik het echter bij 1 laten !

phinder

ve
door verwijderd - Apr 3, 2006 om 16:43
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hoi brynnar,Ik kan me niet voorstellen dat bij de ervaren deelnemers aan kassa niet bekend is hoe e.e.a. werkt.Ik ben er bij toeval achter gekomen .Dus de (truc) .Je hoeft met dit gedoe de redactie niet lastig te vallen .Hef je account op er komt per omgaande een Mail van de redactie met een waarschuwing !! u wilt .... indien ja een klik op de meegegeven regel en whoeps.Maar alle reacties blijven staan ookde laatst gebruikte naam + avatar.En de behaalde score ( zie felix) Bij het wederom invoeren van een nieuw account kan je geen gebruik meer maken van je eerder gebruikte naam.Die wordt door het automatisme geweigerd ,dus ben je verplicht een andere naam te kiezen + wachtwoord.Dat ik daarna meerdere malen ik dacht 6 maal heb gewisseld ? Ik houd van afwisseling niet meer en niet minder.Wat wel blijft staan is je naam waar je mee afsluit dus het wisselen is daar mee te controleren .Als de redactie meeleest ?? haal nu toch eens b.v. alle oude berichten van 2004 van de site af .scheelt enorm veel inlog tijd voor al als nieuwkomers alles gaan doorspitten (de oude draatjes!!) .fred

ve
door verwijderd - Apr 3, 2006 om 17:05
0 Antwoorden / 0 Vragen

@ Fred,

Ik heb nooit van deze 'service' gebruik gemaakt (en heb er eerlijk gezegd ook geen interesse in). Ik vroeg me dan ook af of je inderdaad elke keer de redactie hierom lastig viel :-)

Overigens: 6x gewijzigd? Even op een rijtje zetten: Anka, Loerivogel, Dompvloed, Tohunga, Galapagos, dan een naam die me even is ontschoten en nu Speeltuin. Tevens is voor mij je relatie met Huize Zerkzicht (Laantje/Koolmees) nog niet opgehelderd.

Mvgr - B

ve
door verwijderd - Apr 3, 2006 om 17:08
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hoi Netscape/Phinder,

Heb je inmiddels al besloten onder welke naam je verder gaat...?!

ve
door verwijderd - Apr 3, 2006 om 17:14
0 Antwoorden / 0 Vragen

By the way, je gebruikersnaam al na 1 dag wijzigen........ is dat niet wat erg snel?????

Mvgr - B

ve
door verwijderd - Apr 3, 2006 om 17:36
0 Antwoorden / 0 Vragen

@brynnar, Om misverstanden te voorkomen .Huize Avondrood en Huize Zerkzicht zijn namen die ik niet heb verzonnen ,vooral de laatste vond ik niet bepaald vriendelijk voor ons in het appartement.Ja er is een appartement met een golfbaan en een jeu de boule baan dankzij Jojo met schelpen .Meerdere bewoners zijn oud  maar nog jong van lichaam en geest. Het hele gedoe is ontstaan tijdens het bridgen ,in hoeverre kan je via internet mensen bewegen tot reacties .Wat zich heeft afgespeeld is bekend teleurstelllend was wel dat we soms de indruk kregen .( van sommigen op deze kassa site) Oud spul weg wezen, maar er staan in dit complex 4 computers dus !!Gegeven moment zijn  er een aantal aantal bewoners gewoon gestopt op vakantie en overwinteren en heb ik de groeten gedaan of er nog bewoners meedoen op kassa ?? Fred

ve
door verwijderd - Apr 3, 2006 om 17:49
0 Antwoorden / 0 Vragen

...in hoeverre kan je via internet mensen bewegen tot reacties...

Dat heet dus trollen en hoort door iedere webmaster of internetredactie bestreden te worden.

Enterprise.

ve
door verwijderd - Apr 3, 2006 om 18:21
0 Antwoorden / 0 Vragen

@ Fred,

Het wordt nu wel heel erg off-topic en daarom wil ik het bij deze bijdrage weer voor gezien houden wat dit onderwerp betreft.

Even voor de goede orde, citaat :"Wat zich heeft afgespeeld is bekend teleurstelllend was wel dat we soms de indruk kregen .( van sommigen op deze kassa site) Oud spul weg wezen..."

Dan hebben jullie helaas de verkeerde indruk gekregen. Iedereen is hier welkom om een bijdrage te leveren of vragen te stellen, ongeacht sexuele geaardheid, leeftijd, geslacht, etc, etc. Deze rubriek is echter niet bedoeld als babbelbox. Echter door de inbreng van "Laantje"/"Koolmees" begon het er wel aardig op te lijken. En daar hebben velen zich aan gestoord (ik spreek niet alleen namens mijzelf). En inderdaad, om Enterprise te volgen, doet dit ook onbewust denken aan trollen, alhoewel ik mijzelf niet kan indenken dat dit de bedoeling is geweest.

Mede het misbruik van deze site als babbelbox had mij doen besluiten om even te stoppen met mijn bijdragen, maar ik denk dat we dit beter kunnen bestrijden door actief online te blijven.

Als de mensen bij jullie in het huis gezellig willen babbelen op internet, dan zijn daar diverse forums voor, en (met alle respect voor de eerbiedwaardige leeftijd van je medebewoners) indien men geinteresseerd is zelfs voor specifieke doelgroepen. En dat moet met jouw Google-ervaring inmiddels geen probleem zijn om die te vinden.... ;-)

Oud spul wegwezen, integendeel, ik denk dat er juist veel ervaring voorhanden is bij het "oude spul", alleen hoop ik dat men dat ook kan tonen hier op deze site. Meer kennis en ervaring is altijd van harte welkom, maar laat deze rubriek niet verzanden tot "hang-oud" (een term die ik recentelijk in de krant las).

Punt.

Mvgr - B

ve
door verwijderd - Apr 3, 2006 om 18:38
0 Antwoorden / 0 Vragen

Mooi gesproken brynnar...!
Ik ben het volledig met je eens en hoop dan ook dat de bewoners van Avondrood zich hier in kunnen vinden (inclusief Fred).
Dat 'ouderen' (ik noem het liever senioren) hier niet welkom zouden zijn is natuurlijk onzin.
In tegendeel zelfs, ik maak me sterk voor het computergebruik onder senioren en draag mijn steentje hiertoe bij in mijn privékring.
Ik heb enkele senioren onder mijn hoede en ben er trots op wat deze mensen de afgelopen jaren hebben bereikt.
Dat zijn dezelfde mensen die toen tegen mij zeiden dat ze er helemaal niks van snapten en dat ze daar 'te oud voor zijn'.
En dan gaan mijn nekharen overeind staan, want NIEMAND is te oud om te leren, het enige dat nodig is is interesse en een beetje gezond verstand...
Ik loop zelf trouwens ook al tegen de vijfig hoor...!

Waarvan akte...!

Groet,
Enterprise.

ve
door verwijderd - Apr 3, 2006 om 19:44
0 Antwoorden / 0 Vragen

Het gaat om het herstellen van een typfoutje

ve
door verwijderd - Apr 3, 2006 om 20:41
0 Antwoorden / 0 Vragen

Maarehh, wie is nu N**ls...?
Phinder, Netscape of ga je verder met twee accounts...?

Enterprise.

ve
door verwijderd - Apr 3, 2006 om 20:50
0 Antwoorden / 0 Vragen

@enterprise,

Niet alles door elkaar halen :)
Ik heb niets te maken met Netscape indien je dat denkt / bedoelt. Wat Brynnar bedoelt is dat ik recent mijn loginnaam heb gewijzigd en dat ik daarom wel zou weten hoe dit zou moeten. Dit was de 1e keer en wil het daar ook bij laten ( ben Fred niet ) en heb dit gewoon via de redactie gedaan ! Dit omdat persoonlijke informatie verder niet van belang is en dit er dus uit zou mogen.
Brynnar kende blijkbaar mijn vorige posts en/of heeft dit opgezocht en weet dus hoe ik eerder bekend was.

Vanaf nu ga ik gewoon onder deze naam verder. Mijn oude naam zal dus alleen uit mijn oude posts te achterhalen zijn.

Phinder

ve
door verwijderd - Apr 3, 2006 om 20:57
0 Antwoorden / 0 Vragen

Oké bedankt Phinder, het is me duidelijk... :-)

E.

ve
door verwijderd - Apr 8, 2006 om 17:39
0 Antwoorden / 0 Vragen

brynnar;alles goed met je

ve
door verwijderd - Apr 26, 2006 om 10:20
0 Antwoorden / 0 Vragen

Even een berichtje over naamsverandering op het bericht van 3-4-2006.

Eenvoud siert de mens.

Je verwijderd je gegevens ,staat op de site aan gegeven hoe.

Registeer opnieuw met een door jou gekozen naam en klaar.

ve
door verwijderd - Apr 26, 2006 om 10:31
0 Antwoorden / 0 Vragen

Verrassend heeft phinder het predicaat juiste antwoord.

Wel tegen mijn zin in toch een reactie:

Het steeds wijzigen van een gebruiksnaam komt mij over als helaas weinig serieus en een beetje te veel als spelletje. Hoe goed de antwoorden veelal ook waren resp. zijn. (Fred)

ve
door verwijderd - Jun 29, 2007 om 19:56