ba
door balou2000 Aug 12, 2005 om 16:12
Computers & telefonie

Geen e-mail

sinds kort heb mijn zus internet via speedlinq.


nu is het probleem dat ze haar e-mail niet in kan stellen in de outlook.


ze kan wel post versturen maar niet ontvangen , als je haar een e-mail stuurd krijg je hem terug en staat er dat haar adres niet bestaat.


heeft iemand enig idee hoe ze dit moet oplossen en wat ze in moet voeren bij pop en smtp.


ze heeft adsl en een modem via een usb kabel


ze heeft de helpdesk gebeld na 15 en 11 euro arme te zijn heeft ze maar opgehangen ze komt er niet door heen.


 

393 11 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

me
door megegj - Aug 12, 2005 om 16:24
7 Antwoorden / 0 Vragen
0

Het lijkt mij het handigst als ze e-mail stuurt naar haar provider en daarin het probleem aangeeft. Ze zou dan jouw adres kunnen opgeven voor de beantwoording.


Gert.


 

ba
door balou2000 - Aug 12, 2005 om 16:48
47 Antwoorden / 15 Vragen
0

dat heb ze al lang geprobeerd alleen krijgt ze geen antwoord

hell-rider
door hell-rider - Aug 12, 2005 om 17:32
573 Antwoorden / 0 Vragen
0

Geef eens een retour mailtje, dan moet het in ieder geval bij de provider blijven staan.


Het lijkt er op dat het adres verkeerd wordt geschreven.


Juist dan komt het terug met de melding 'Het bestaat niet'.


Succes WillemG

ba
door balou2000 - Aug 12, 2005 om 17:33
47 Antwoorden / 15 Vragen
0

ook als je een retour meeltje geeft , krijg je hem terug met adres bestaat niet

dirck
door dirck - Aug 12, 2005 om 18:33
3201 Antwoorden / 3 Vragen
0

Hoe stel ik Outlook in?




Je gaat in Outlook naar het menu Tools (extra), vervolgens naar accounts en daarna naar mail.


Indien u daar al een account Speedlinq heeft staan ga je naar properties (eigenschappen) van dit account.





De juiste instellingen bij de All-in (BabyXL/Tiscali) en X-tra (BBned) abonnementen zijn:




SMTP: mail.{uwdomeinnaam}.speedlinq.nl.





POP3: mail.{uwdommeinnaam}.speedlinq.nl.





Instelling Nieuwsserver:

news.{uwdomeinnaam}.speedlinq.nl





(waarbij {uwdomeinnaam} te vervangen voor uw eigen subdomein)







De juiste instellingen bij de Comfort (KPN) abonnementen zijn:




SMTP: smtp.speedlinq.com





POP3: pop3.speedlinq.com.





Uw username (gebruikersnaam), treft u aan in uw Speedlinq welkomstbrief.

ba
door balou2000 - Aug 12, 2005 om 19:19
47 Antwoorden / 15 Vragen
0

dit hebben we dus al geprobeerd maar toch doet haar e-mail het niet


nog een ander idee misschien ........


zou er iets aan  de instellingen van de pc niet goed zijn of zo iets

beileveld
door beileveld - Aug 12, 2005 om 19:44
122 Antwoorden / 16 Vragen
0

het lijkt op een probleem op de server van speedlink.

dirck
door dirck - Aug 12, 2005 om 20:44
3201 Antwoorden / 3 Vragen
0

Wat staat er nu bij je zus bij de POP3 en SMTP instellingen?

Misschien wordt het dan wat duidelijker.

En let er wel op dat bij een KPN aansluiting er geen .nl maar .com moet staan.

ba
door balou2000 - Aug 12, 2005 om 21:44
47 Antwoorden / 15 Vragen
0

er staat nu precies wat hier boven wordt omschreven en ze heeft het niet via kpn maar via tiscali dus moest het .NL zijn


het rare is dat ze wel post kan versturen maar niet kan ontvangen

hell-rider
door hell-rider - Aug 12, 2005 om 22:00
573 Antwoorden / 0 Vragen
0

Laatste mogelijk of anders moet de fout echt bij de provider zitten.


Ga in Outlook naar 'Extra - Opties' Tabblad E-Mailservices,


Daar moet de internet-e-mail met of zonder naam aangevinkt staan.


Succes WillemG

ba
door balou2000 - Aug 13, 2005 om 10:34
47 Antwoorden / 15 Vragen
0

hoi willem


wij hebben in outlook geen tabblad e-mail service staat het misschien ergens anders


al dat andere heb ze geprobeert maar werkt niet dus jou oplossing zou nog de enige zijn


 


alvast bedankt

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

wi
witteke - Oct 5, 2024 om 22:45
Elektronica & tv

Filmbox bij kpn

Ik kreeg een mail van KPN dat filmbox nu bij hun op kanaal 50 zit,natuurlijk meteen gaan kijken,maar het werkt nog niet
Me wel afgevraagd,moet je hier nu extra voor gaan betalen?
Net zoals bij netflix?
Voor mij heel onduidelijk,want daar heb ik geen zin in,heb al 4 van dit soort,gewoon betaald Lees meer

MartinnitraM
MartinnitraM - Oct 2, 2024 om 15:17
Huishouden & energie

Ben ik verplicht mee te doen aan steekproef Enexis gasmeter?

Een onduidelijke brief gekregen van Enexis om mee te doen aan een steekproef. Deze steekproef stelt vast of mijn gasmeter betrouwbaar meet. Ben ik verplicht daar aan mee te doen en een hele middag thuis te moeten wachten op een monteur van weer een ander bedrijf ? Dus een vrije dag te moeten opnemen hiervoor ? Lees meer

da
daan.s - Mar 15, 2024 om 12:21
Elektronica & tv

Neato robotstofzuiger gekocht bij Albert Heijn, binnen garantie onbruikbaar. Wie is er verantwoordelijk?

Wij hebben Maart 2023 bij Albert Heijn een Neato D8 gekocht voor €199,-. Mooi ding, werkte goed tot een paar weken geleden de app niet meer opstart en verbinding kan maken. Resultaat > stofzuiger kun je niet meer instellen of aanzetten via de app. Na wat onderzoek lees ik dat Neato falliet is. Hij gaat nog wel aan en uit maar uiteindelijk heb je toch de app nodig om de robot in te stellen om ... Lees meer