ge
door gerarda41 Feb 13, 2006 om 17:55
Computers & telefonie

Geen foto's versturen via tele2

Op de site van tele2 staat dat je met Tele2Go, foto's en e.mails kunt versturen. Nu dit kan dus niet. Ik heb een motorola via tele2 aangeschaft met een 2jarig abonnement om foto's te kunnen versturen. Dit lukte dus niet, tele2 gebeld en daar werd mij verteld dat tele2 dit niet ondersteund, terwijl het wel op hun site staat bij vraag en antwoord. Kan ik door deze verkeerde voorlichting nu van mijn 2 jarig abonnement af?

1208 4 Rapporteer

NatureTravel
door NatureTravel - Feb 15, 2006 om 18:50
646 Antwoorden / 8 Vragen

Dat is geheel afhankelijk van de overeenkomst die u gesloten heeft.

Heeft u een Tele2Go abonnement met 'bijpassende telefoon'? Dan zal Tele2 toch écht de omschreven dienst moeten bieden, anders kunt u inderdaad uw overeenkomst beëindigen.

Heeft u een ánder abonnement? Dan kunt u wellicht uw abonnement wijzigen naar Tele2Go om gebruik te kunnen maken van de geboden diensten. hetis dan in ieder geval géén reden om uw overeenkomst te beëindigen.

Dam

ge
door gerarda41 - Feb 15, 2006 om 18:56
6 Antwoorden / 5 Vragen

Ik heb een tele2 abonnement met bijpassende telefoon heb ook Tel2Go op mijn toestel. Na herhaalt bellen zegt een ieder bij Tele2 wat anders. De èèn zegt het kan niet en de ander zegt het kan wel maar niemand kan mij vertellen waarom het dan toch niet foto's te versturen en e-mails te verzenden, terwijl dat wel op hun site staat.

Ik ben het nu echt zat vandaag weer de hele dag gebeld met tele2 en wordt van het kastje naar de muur gestuurd.

Ook zeggen ze, dat ik mijn abonnement kan afzeggen.

ge
door gerarda41 - Feb 15, 2006 om 18:58
6 Antwoorden / 5 Vragen

reactie op vorig bericht; Ik kan mijn abonnement niet opzeggen.

Verkeerd geschreven in de vorige reactie

de
door deays - Mar 16, 2006 om 17:03
5 Antwoorden / 6 Vragen

Hoi,

ik heb ook pas een abonnement met tele 2 afgesloten. heb een mobieltje om mms te versturen. heb ook tele2go gedownload, maar kon niks versturen. ik heb ook gebeld aan mij werd gezegd dat je kan alleen maar naar tele2 nummer mmsen en e-mailen. Dus je kan mms niet versturen en ontvangen met andere mobielenummers van andere provider. Ik heb gevraagd of ik kan mijn abonnement afkopen , kan niet.

Dus ik vind dit echt teleurstellend, want het staat niet in hun reclame dat je kan niet zomaar mms versturen en ontvangen.

Gr.