ha
door hansis55 Sep 25, 2012 om 12:38
Computers & telefonie

Geen geluid meer

Hallo, Ik heb geen geluid meer op mijn pc. kan wel online radio luisteren en een cd afspelen. Maar geen geluid bij spotify,You Tube of via Itunes en geen systeemgeluiden meer.
Weet weet raad?
b.v.d.
Hansis55

4473 13 Rapporteer

hereistom
door hereistom - Sep 25, 2012 om 13:12
740 Antwoorden / 1 Vragen

Welke Windows versie? En computer al eens helemaal uitgezet?

ha
door hansis55 - Sep 25, 2012 om 13:18
10 Antwoorden / 3 Vragen

Sorry, Ik heb Windows 7. En ja...pc al eens helemaal uitgezet.

hereistom
door hereistom - Sep 25, 2012 om 13:18
740 Antwoorden / 1 Vragen

Staat er rechtsonder in het systeemvak een een luidsprekertje? Klik daar eens met de muis op en dan op mixer. haal alle vinkjes weg bij dempen. Mocht er geen luidsprekertje staan ga dan naar het configuratie scherm probleem oplossen en kies voor hardware en geluiden/problemen met audio afspelen oplossen.

ha
door hansis55 - Sep 25, 2012 om 13:22
10 Antwoorden / 3 Vragen

Er staan geen vinkjes bij dempen ook heb ik al de stappen van de probleemoplosser voor geluiden van microsoft doorlopen.

mgirl
door mgirl - Sep 26, 2012 om 12:49
18 Antwoorden / 2 Vragen

Je zou misschien systeemherstel kunnen doen, een tijdstip kiezen toen het geluid het nog wel deed.

boerenbond
door boerenbond - Sep 26, 2012 om 13:01
44 Antwoorden / 0 Vragen

http://support.microsoft.com/kb/319095

Misschien help dit

aragon
door aragon - Sep 26, 2012 om 14:05
106 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo Hansis55,

Probeer eens hetvolgende:
Configuratiescherm>apparaatbeheer>besturing voor geluid en spelletjes>klik daar op stuurprogramma,en dan eventueel op stuurprogramma bijwerken.
Gaat dit niet, dan klikken op vorig stuurprogramma.
Als het goed is moet alles weer werken.

natuurmens
door natuurmens - Sep 26, 2012 om 15:24
158 Antwoorden / 4 Vragen

IK WIL TOCH EVEN OPMERKEN MET SYSTEEM HERTEL TE ADVISEREN IS. DAT JE IEMAND VAN DE REGEN IN DE DRUP KUNT HELPEN. RAAD AAN DIT SOORT MELDINGEN NIET TE PLAATSEN PAS ALS JE WEET HET PROBLEEM OP TE LOSSEN. We kunnen hem alleen mogelijkheden bieden wat mogelijk is wat ik weet is dat ze bij apple met de ITune bezig zijn het kan een update zijn. Of een ander conflict die met de instellingen van ITunes te maken heeft.

Mijn advies kijk onder het systeem beheer maar ik begrijp dat je geluid heb dus het kan iets heel anders zijn. Het beste advies is kijk en leg je vraag op een forum neer. Om zo maar uit wilde weg een oplossing aan te bieden kan ik niet. Mogelijkheid is dat het onder je programma instelling kan liggen van ITunes heb je het geluid aanstaan? Het kan meer dingen wezen. En met systeem hertel kan je gegevens naar een bepaalde periode terug zetten maar ook schade aanrichten.

aragon
door aragon - Sep 26, 2012 om 16:05
106 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=natuurmens schreef op woensdag 26 sep 2012, 15:24]IK WIL TOCH EVEN OPMERKEN MET SYSTEEM HERTEL TE ADVISEREN IS. DAT JE IEMAND VAN DE REGEN IN DE DRUP KUNT HELPEN. RAAD AAN DIT SOORT MELDINGEN NIET TE PLAATSEN PAS ALS JE WEET HET PROBLEEM OP TE LOSSEN. We kunnen hem alleen mogelijkheden bieden wat mogelijk is wat ik weet is dat ze bij apple met de ITune bezig zijn het kan een update zijn. Of een ander conflict die met de instellingen van ITunes te maken heeft.

Mijn advies kijk onder het systeem beheer maar ik begrijp dat je geluid heb dus het kan iets heel anders zijn. Het beste advies is kijk en leg je vraag op een forum neer. Om zo maar uit wilde weg een oplossing aan te bieden kan ik niet. Mogelijkheid is dat het onder je programma instelling kan liggen van ITunes heb je het geluid aanstaan? Het kan meer dingen wezen. En met systeem hertel kan je gegevens naar een bepaalde periode terug zetten maar ook schade aanrichten.

Een systeemherstel is meestal het eerste waar op terug gegrepen wordt, maar biedt jammer genoeg niet altijd het gewenste resultaat.
Vaker moet er wat dieper in het systeem ingegrepen worden, hetgeen voor de meesten niet echt wegggelegd is, vandaar dit forum.

pk49
door pk49 - Sep 26, 2012 om 16:45
243 Antwoorden / 2 Vragen

systeemherstel kan een hoop problemen oplossen als je er absoluut niet uitkomt.Als je niet iemand bent die konstant aan het tweaken bent en voortdurende nieuwe programma's installeert,kan dit systeemherstel veel problemen oplossen die zonder enig logische verklaring zijn opgetreden..Op al onze pc's hier thuis,toch 5 stuks,is window 7 geinstalleerd.En soms zijn geluid of andere zaken kompleet verdwenen of werken niet meer.Regelmatig heb ik ook het probleem dat het geluid met bijbehorende instelling verdwenen is.Geen speakertje onderaan de scherm en de mededeling in de configuratiescherm dat er geen geluid en of driver geinstalleerd is.Vervolgens met een systeemherstel de afstelling van een paar dagen terug zetten en alles werkt weer.

ha
door hansis55 - Sep 26, 2012 om 18:32
10 Antwoorden / 3 Vragen

Goedenavond,

Ik ben geen voorstander van systeemhersel. Vandaar dat die optie bij mij is uitgeschakeld.
Heb het meeste van bovenstaande opties al geprobeerd.
Ik heb immers wel geluid (das het rare) als ik online radio luister.

Er moet dus wat anders aan de hand zijn.
We wachten af.

aurora1
door aurora1 - Sep 26, 2012 om 19:28
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Dag hansis55,

Mogelijk heb je KLIK HIER iets aan, (de adobe flash trick)?

vr.gr.

aurora1
door aurora1 - Sep 26, 2012 om 19:35
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Aanvulling: misschien is het verstandig om, voordat je via de link op die site de wijzigingen aanbrengt, eerst een herstelpunt te maken.