Sinds kort kan ik geen outlook express meer verzenden, wel ontvangen. Voorheen geen last gehad. Al mijn instellingen zijn goed, er staan geen vinkjes waar ze niet staan moeten..... Heeft iemand nog tips?
Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.
Op de site van de provider kijken of instellingen moeten worden gewijzigd. Controleren of wel via webmail kan worden verzonden. De instellingen bij accounts nogeens zorgvuldig nalopen of opnieuw de gegevens intikken.
via webmail is het wel gelukt, dat heb ik met ziggo al geprobeerd. outlook geeft melding, het maken van verbinding met server is mislukt, plus nog wat nummers
Het gaat mn om de nummers. die kunnen aangeven wat er mis is. Die nummers kunt u op google intikken (foutcode:....) en zo mogelijk een oplossing vinden. Overigens, als u deze vraag op google intikt, ziet u verschillende forums met mogelijke oplossingen.
ja, klopt helemaal....sinds het ziggo is geworden, veel problemen, met multikabel ging het (bijna) altijd goed. Ik ga jullie oplossingen bekijken, en zeer bedankt voor het reageren.
Heb je pas iets veranderd een andere computer aangeschaft of ook windows mail. Heb laatst ook problemen gehad, had windows mail en heb outlook erbij gepakt en kon niets meer verzenden met windows mail, heb op een andere computer waar outlook niet geinstalleerd was geprobeerd en daar werkte het wel.
Ik heb Ziggo en had hetzelfde probleem. Om een lang verhaal kort te maken, er kwam een gratis monteur, maak een afspraak, hij werpt een blik op het kastje en zegt, ja, dat klopt, die werken niet meer. Binnen 3 minuten een nieuw kastje aangesloten en alles werkte weer!
Er zijn verschillende mogelijkheden. pop3 moet zijn mail.home.nl smtp moet zijn mail.home.nl Verwijder deze en typ ze opnieuw in, dat wil vaak helpen. Sinds kort is ook de inlog veranderd van "gebruikersnaam" naar "gebruikersnaam@home.nl" suc6
Even een reactie op jullie reacties..... Ik heb niets veranderd.....ik was een weekje weg, daarvoor geen problemen gehad, toen ik thuis kwam opeens geen mail kunnen verzenden. Een andere provider? ik zou ff niet weten welke.....ik denk dat er meerdere providers problemen geven? En ik heb ziggo al gebeld, mijn modum is goed, de instellingen waren ook goed, en voor de rest konden ze mij niet helpen! De accounts had ik al een keer veranderd naar pop.ziggo.nl en smtp.ziggo.nl.....maar dat hielp ook niet. Ziggo is wel bezig, want een collega van mij en meerdere hebben ook problemen met de mail.......... Dus............
Als je eerst abonnee was bij Home en nu Ziggo,hoef je niets aan je instellingen te wijzigen.Gewoon "mail.home.nl"blijven gebruiken. In de toekomst komt daar verandering in. Er is vanochtend in een deel van Brabant wel een storing geweest.Misschien vandaar.
Ik heb het ook gehad, en kreeg het ook niet voor mekaar. Uiteindelijk maar met Thunderbird geprobeerd, lukte eerst ook niet maar toen ik het veranderde in pop.ziggo.nl en smtp.ziggo.nl in plaats van home.nl lukte het wel.
Ik schreef Coby maar bedoel uiteraard Staffie . Heb je mijn advies al uitgetest? Even de virusscanner buiten werking stellen. Een andere mogelijkheid is om de firewal even uit te schakelen.
wij waren eerst bij Multikabel....ging altijd prima...... bij ziggo zeggen ze dat ik gewoon pop.quicknet.nl kan blijven gebruiken? Ik woon dus in N H....en niet in brabant
Missschien werkt het zoals via de link wordt voorgesteld en tot de oplossing leidde, nl het account verwijderen en opnieuw aanmaken onder een andere naam:
'k Heb hetzelfde probleem gehad. Ook met Ziggo en Outlook (2000). Van alles geprobeerd (antivirus uitgeschakeld, alle instellingen van Outlook vernieuwd) Uiteindelijk heeft het probleem zich na een paar dagen vanzelf hersteld..... Ik denk achteraf dus dat het een probleem bij Ziggo was, en niet bij ons thuis.....
Toen was de oplossing als volgt:webmail openen en daar alle onnodige email verwijderen (reklame, en andere aanbiedingen en tevens onbelangrijke email.) daarna gewoon de webmail afsluiten en mijn email werkte als voorhwwn.
allen hartelijk dank voor de reacties........ ik was weer een paar daagjes ertussenuit......en wat schetst mijn verbazing? Ik kan weer verzenden met outlook express. Dus volgens mij lag het toch aan Ziggo.............thxs.... pfff....kijken hoelang het nu weer duurt voordat er weer wat gebeurd :-)
tot mijn verbazing zit er gewoon suiker in de frisdrank van jumbo sinas zero sugar en cola zero sugar,vreem want op de etiket staat groot ..zero sugar.. dn mag je er van uit gaan dat er geen suiker in zit,dus al dietijd als suikerpatient ben ik dus misleid..mag dit zomaar suiker in frisdrank terwijl er zero sugar op staat.
Lees meer
Ik heb een oude elektrischiteitsmeter die volgens Liander vervangen moet worden omdat hij niet meer zou voldoen aan de wettelijke eisen ivm met onnauwkeurigheid. De meter heeft mij nog nooit in d steek gelaten en werkt perfect , met de zonnepanelen op dak draait hij vrolijk achteruit tot grootgenoegen van ons. maar met de nieuwe "betere" slimme meter zal ik straks verplicht worden om gel
...
Lees meer
Ik heb dinsdag 7 mei 2024 een tafellamp besteld. Ik heb een bevestigingsmail van Bol.Com ontvangen. De lamp zou de dag erna, maar uiterlijk 10 mei bezorgd worden.
Nu blijkt na diverse keren bellen met Bol.com., dat er iets fout is gegaan bij het verzenden. Bol.com belde mij hierover terug en ze konden niks anders dan mijn bestelling annuleren en dan zou ik de lamp g
...
Lees meer
Ik heb per ongeluk mijn toetsenbord geblokkeerd zodat ik geen tekst meer kan typen. Ik werk met die comp. met windows XP. Hoe kan ik die blokkade opheffen? De overige functies werken normaal. Bedankt.
Lees meer