fr
door franksam Feb 12, 2016 om 18:33
Computers & telefonie

Gegevens overzetten van Android 2.3.6-Smartphone naar nieuwe Android-Smartphone.

Hoe kan ik mijn gegevens overzetten van het interne geheugen van mijn Android 2.3.6-Smartphone naar een nieuwe
Android-Smartphone?

2693 4 Rapporteer

Topantwoord

akkerdistel
door akkerdistel - Feb 12, 2016 om 18:36
1790 Antwoorden / 3 Vragen

Welke gegevens?

diumenge
door diumenge - Feb 12, 2016 om 18:38
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Lees hier (klik) maar eens.

aurora1
door aurora1 - Feb 13, 2016 om 01:55
15645 Antwoorden / 6 Vragen

U kunt een back-up maken op de pc via Kies en die naar de nieuwe telefoon kopiëren. In ieder geval zou ik een back-up maken en op de pc zetten.
Contacten overzetten gaat doorgaans het gemakkelijkst via Kies en/of u kopieert die (ook) naar de geheugenkaart en nadat u die kaart in de nieuwe gsm geplaatst heeft kopieert u de contacten naar het interne geheugen van de nieuwe gsm.
Ik denk trouwens dat het handiger en beter is om apps die in het telefoongeheugen door u geïnstalleerd zijn opnieuw via Google Play op de nieuwe telefoon te installeren.
U kunt ook eerst nog de vraag van @akkerdistel beantwoorden, dus wat wilt u overzetten?
Ik zou wel op de nieuwe gsm alles eerst naar wens instellen, dus bijv. zoals u alles op de huidige gsm ingesteld heeft, en voordat u met e.e.a. aan de slag gaat ook voorlopig internet uitzetten.

fr
door franksam - Jul 9, 2016 om 16:53
9 Antwoorden / 2 Vragen

U kunt op beide smartphones Share-it en/of Copy my Data installeren uit de Playstore.
U kunt bepaalde applicaties verplaatsen naar een Micro-SD-kaartje.