bo
door bobhanna Feb 25, 2006 om 17:30
Computers & telefonie

Geluidsstoring

kan iemand mij vertellen, wat het betekent als af en toe het geluid een seconde uitvalt van de t.v. een Sony Wega.

wij dachten eerst aan normale storing tijdens een uitzending, maar het is alleen dit toestel.

weet iemand of je daarmee naar een reparateur moet, of is het niet erg.? ?Hanna

381 4 Rapporteer

NatureTravel
door NatureTravel - Feb 27, 2006 om 20:19
646 Antwoorden / 8 Vragen

Uw vraag staat in de verkeerde categorie, maar toch een antwoord.

Dat het geluid een seconde uitvalt hoeft niet schadelijk te zijn, maar irritant is het zeker wel. Hoort het zo? Zeker niet!

Als de televisie in de garantie zit, dan zou ik hem zéker na laten kijken door een reparateur. Als de garantie voorbij is, dan kunt u zelf overwegen of het voor u storend is of niet en aan de hand van het antwoord de reparatie al dan niet uit laten voeren.

Dam

NatureTravel
door NatureTravel - Feb 27, 2006 om 20:20
646 Antwoorden / 8 Vragen

Uw vraag staat in de verkeerde categorie, maar toch een antwoord.

Dat het geluid een seconde uitvalt hoeft niet schadelijk te zijn, maar irritant is het zeker wel. Hoort het zo? Zeker niet!

Als de televisie in de garantie zit, dan zou ik hem zéker na laten kijken door een reparateur. Als de garantie voorbij is, dan kunt u zelf overwegen of het voor u storend is of niet en aan de hand van het antwoord de reparatie al dan niet uit laten voeren.

Dam

bo
door bobhanna - Feb 28, 2006 om 18:48
2 Antwoorden / 10 Vragen

in welke categorie moet ik het dan zetten?

hanna

dirck
door dirck - Feb 28, 2006 om 19:13
3201 Antwoorden / 3 Vragen

Wat dacht u van de categorie TV.