fejarie
door fejarie May 30, 2013 om 12:43
Computers & telefonie

Gewenste email in verwijderde box!

Sinds enige tijd komt "gewenste email" van één persoon in mijn box "verwijderde" berichten. Ik heb outlook 6, dus kan dit niet op de mijn bekende manier veranderen.
Weet iemand een oplossing?
Gelijk dan ook maar vraag 2: Hoe krijg ik mijn e-mail post tegelijk op mijn PC én laptop (die elders staat). Ik gebruik hetzelfde e-mail account.
Ben benieuwd
Een hartelijke groet
Fejarie

2004 8 Rapporteer

edrick3
door edrick3 - May 30, 2013 om 13:44
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo fejarie,

.....Ik heb outlook 6,.....
Je bedoelt Outlook Express 6 naar ik aanneem?

Heb je het mailadres van bedoelde persoon soms geblokkeerd staan?
Ga naar Extra - Berichtregels - Afzenders blokkeren en kijk of het adres daar vermeld staat. Zo ja, verwijderen.

Open Outlook Express en vervolgens bovenaan op Extra > Accounts.
In het nieuwe dialoog venster klikken we vervolgens op de tab E-mail, we selecteren het account waarvan we willen dat de mails in de toekomst bewaard blijven op de server, en vervolgens op de knop Eigenschappen.
In het volgende dialoogvenster kiezen we het tabblad Geavanceerd en zetten een vinkje bij: Een kopie van berichten op de server achterlaten.
Klik op de knop Toepassen om te bevestigen.

Suc6

edrick3
door edrick3 - Jun 4, 2013 om 11:13
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@fejarie,

En ..... ??

fejarie
door fejarie - Jun 4, 2013 om 11:17
29 Antwoorden / 18 Vragen

Hallo edrick3
Hartelijk dank, het is GELUKT!
Mogelijk heb je ook nog een oplossing voor mijn 2e vraag?!
Groet
Fejarie

tijger1
door tijger1 - Jun 4, 2013 om 11:54
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Als u het tweede deel van het advies van Edrick ook opgevolgd hebt, moet dat nu ook in orde zijn.

Als u dus op uw laptop of uw PC het mailprogramma opent , komen de mails daar op beide binnen.

edrick3
door edrick3 - Jun 5, 2013 om 12:19
27632 Antwoorden / 85 Vragen

[quote=fejarie schreef op dinsdag 4 jun 2013, 11:17]Hallo edrick3
Hartelijk dank, het is GELUKT!
Mogelijk heb je ook nog een oplossing voor mijn 2e vraag?!
Groet
Fejarie

Mooi zo. Bedankt voor het terugmelden.

Heb je dit al geprobeerd?:
Open Outlook Express en vervolgens bovenaan op Extra > Accounts.
In het nieuwe dialoog venster klikken we vervolgens op de tab E-mail, we selecteren het account waarvan we willen dat de mails in de toekomst bewaard blijven op de server, en vervolgens op de knop Eigenschappen.
In het volgende dialoogvenster kiezen we het tabblad Geavanceerd en zetten een vinkje bij: Een kopie van berichten op de server achterlaten.
Klik op de knop Toepassen om te bevestigen.

Met vr.gr.

fejarie
door fejarie - Jun 6, 2013 om 14:05
29 Antwoorden / 18 Vragen

Hallo Edrick3
Bedankt voor je uitleg, het is wederom gelukt!
Prettig, zonnig weekend alvast.
Gr. Fejarie

edrick3
door edrick3 - Jun 6, 2013 om 14:56
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@fejarie,

Dan zijn nu dus beide probleempjes de wereld uit. ;-)

Met vr.gr.

fejarie
door fejarie - Jun 7, 2013 om 11:24
29 Antwoorden / 18 Vragen

Zo is het maar net.
Als alles zo snel opgelost werd zag de wereld er heel anders uit!