cornelis71
door cornelis71 Dec 30, 2015 om 22:03
Computers & telefonie

Gmail adresboek opent niet

hallo allemaal, ik wil het adresboek in Gmail opschonen.
krijg het niet geopend zowel niet  in Chrome als in Firefox, blijft laden.
Wie heeft een advies voor mij?
groetend

2575 6 Rapporteer

Topantwoord

aurora1
door aurora1 - Dec 31, 2015 om 00:43
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Kijk eens of als u inlogt op de webmail of u dan linksbovenaan in rood Gmail met een pijltje erbij ziet staan. Dan op het pijltje klikken, u zou dan op contacten moeten kunnen klikken en vervolgens uw contacten kunnen zien.

aurora1
door aurora1 - Dec 31, 2015 om 00:46
15645 Antwoorden / 6 Vragen
cornelis71
door cornelis71 - Dec 31, 2015 om 13:36
167 Antwoorden / 60 Vragen

goedenmiddag aurora1, linksboven bij gmail staat een zwart pijltje, tik ik daarop krijg ik contacten en taken. bij contacten blijft hij laden tot oneindig komt niets tevoorschijn. ga ik bovenaan dat scherm zoeken dan komt er van alles en nog wat, maar niet mijn contacten.
de tip van seniorenweb had ik ook al zonder resultaat gedaan.
groetend

edrick3
door edrick3 - Dec 31, 2015 om 13:44
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Contactgegevens bewerken

  1. Log in bij Gmail.
  2. Klik linksboven op Gmail > Contacten.
  3. Klik op de naam van het contact in de lijst met contacten.
  4. Breng de gewenste wijzigingen aan.
  5. Klik in de rechterbovenhoek op Nu opslaan.

Contacten aan groepen met contacten toevoegen

  1. Log in bij Gmail.
  2. Klik linksboven op Gmail > Contacten.
  3. Selecteer het contact in de lijst met contacten.
  4. Klik op de knop Groepen Groups icon.
  5. Selecteer de groep waaraan je het contact wilt toevoegen of selecteer Nieuwe maken om een nieuwe groep te maken.

Contact uit groepen met contacten verwijderen

  1. Log in bij Gmail.
  2. Klik linksboven op Gmail > Contacten.
  3. Selecteer het contact in de lijst met contacten.
  4. Klik op de knop Groepen Groups icon.
  5. Selecteer de groep waaruit je het contact wilt verwijderen (de vakjes voor de groepen waarin het contact zich bevindt, worden geselecteerd).

Contact verwijderen

  1. Log in bij Gmail.
  2. Klik linksboven op Gmail > Contacten.
  3. Selecteer het contact in de lijst met contacten.
  4. Klik op Meer en klik vervolgens op Contact verwijderen.

(Bron)
Dus EERST naar www.gmail.com gaan.

cornelis71
door cornelis71 - Dec 31, 2015 om 13:56
167 Antwoorden / 60 Vragen

goedenmiddag, edrick1 en aurora1
inmiddels heb ik een andere weergave voor Gmail geprobeerd, HTML,(had de standaardweergave) en daar kan ik de contacten zo openen.
ik heb wel gelezen dat meer mensen die klacht hebben sinds 11 november jl.
bedankt voor de adviezen,fijne jaarwisseling een goed 2016 en bedankt voor de adviezen die ik van U heb ontvangen in 2015!

groetend

edrick3
door edrick3 - Dec 31, 2015 om 14:53
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@cornelis71,

Fijn dat het alsnog opgelost is.

Goede jaarwisseling!