tu
door tukkertje Feb 26, 2011 om 12:02
Computers & telefonie

Gmail op explorer

Tot voor kort maakte ik gebruik van internet explorer, maar ben overgeschakeld op Firefox. Nu opent mijn gmail echter nog steeds automatisch in explorer, een van de redenen dat ik Internet Explorer niet helemaal van mijn computer durf te halen. Hoe kan ik gmail automatisch in firefox laten opstarten?

922 6 Rapporteer

birdies
door birdies - Feb 26, 2011 om 12:17
6104 Antwoorden / 31 Vragen

Waarschijnlijk heb je Firefox niet als standaard browser ingesteld. Dit dus even doen. Als het goed is krijg je die vraag bij opstarten FF.

terry
door terry - Feb 26, 2011 om 15:06
9 Antwoorden / 0 Vragen

Goeie tip van Birdies, maar misschien handig als het ff wordt uitgelegd hoe hij of zij dit moet doen :-)

Gelukkig heeft Firefox hier een fijne help pagina voor gemaakt en is zelfs in het Nederlands >

Hoe maak ik van Firefox mijn standaard browser

Succes

edrick3
door edrick3 - Feb 26, 2011 om 15:25
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@terry,

Het staat er toch wel: .....Als het goed is krijg je die vraag bij opstarten FF......
En die vraag krijg je inderdaad als IE als standaard staat ingesteld en je opent FF.

Met vr.gr.

terry
door terry - Feb 26, 2011 om 16:32
9 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=edrick3 schreef op zaterdag 26 feb 2011, 15:25]@terry,

Het staat er toch wel: .....Als het goed is krijg je die vraag bij opstarten FF......
En die vraag krijg je inderdaad als IE als standaard staat ingesteld en je opent FF.

Met vr.gr.

Klopt! Mits dat je dit niet ooit s uit hebt gevinkt :-) Dus daarom dacht ik gooi het linkje er ff bij dan komt het zeker goed.

erik008
door erik008 - Feb 26, 2011 om 16:38
1401 Antwoorden / 25 Vragen

Ik zou IE er ook niet af halen.
Sites zoals Windows update doen het alleen in IE
Soms kom je ook gewone sites tegen, die bewust zo gemaakt zijn, dat ze het in FF niet doen.

terry
door terry - Feb 26, 2011 om 16:58
9 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=erik008 schreef op zaterdag 26 feb 2011, 16:38]Ik zou IE er ook niet af halen.
Sites zoals Windows update doen het alleen in IE
Soms kom je ook gewone sites tegen, die bewust zo gemaakt zijn, dat ze het in FF niet doen.

Klopt! Firefox is een mooie browser, en zelf gebruik ik veel met Chrome. Maar het valt mij inderdaad op dat sommige sites (zoals de Telegraaf online voor abonnees) niet lekker wordt afgebeeld in Chrome. Daarvoor gebruik ik dan maar weer IE.

Laat IE dus gewoon naast Firefox op je PC staan dan kan je altijd nog kiezen.