wo
door wolmot Mar 15, 2010 om 14:27
Computers & telefonie

Gmail.comx

Hoe kan ik de gebruikte aantal % in Gmail.com verminderen en hoe kan ik alle E-Mail downloaden naar mijn eigen laptop, zodat de brievenbus bij Gmail.com LEEG is?

766 7 Rapporteer

pino123
door pino123 - Mar 15, 2010 om 15:03
2775 Antwoorden / 14 Vragen

Email downloaden doe je via outlook, en dan bij instellingen, de instellingen van GMAIL invoeren, net zoals je dat bij de reguliere email adressen doet. Let wel, er zijn bepaalde instellingen bij gmail anders, dit kan je via je gmail account opvragen.

Daarnaast kan je het aantal % op je webmail verminderen door email handmatig te verwijderen.

http://mail.google.com/support/bin/topic.py?hl=nl&topic=12772

Ff linkje in je webbrowser plaatsen en je komt op de juiste plaats.

Ik weet nog niet hoe je een link kan plaatsen in dit forum.

magicscanman
door magicscanman - Mar 15, 2010 om 15:48
261 Antwoorden / 0 Vragen

Pino "waar staat dat vragensteller gebruik maakt van Outlook

Wolmot

Op je laptop kun je gewoon gebruik maken van G mail en de overtollige mail verwijderen.Als je op je laptop gebruik maakt van een andere email account en je wilt de mail van gmail daar ontvangen ,Zie instellingen G mail doorsturen.

edwardus
door edwardus - Mar 16, 2010 om 18:08
6844 Antwoorden / 14 Vragen

Gmail heeft een online opslag van ca. 7,5 GB; ik zou graag willen weten hoe je die vol hebt weten te krijgen ...

Anyway, bij Gmail > Help kun je lezen hoe je je Gmail account geschikt maakt voor gebruik met POP3 of IMAP, waarmee je alle email lokaal op de laptop kunt opslaan en desgewenst van de server verwijderen. Erg verstandig is dat niet, want eenmaal van de server verwijderd mag je hopen dat je computer nooit een crash krijgt waardoor al je email verloren gaat.

pino123
door pino123 - Mar 16, 2010 om 19:02
2775 Antwoorden / 14 Vragen

[quote=magicscanman schreef op maandag 15 mrt 2010, 15:48]Pino "waar staat dat vragensteller gebruik maakt van Outlook

Wolmot

Op je laptop kun je gewoon gebruik maken van G mail en de overtollige mail verwijderen.Als je op je laptop gebruik maakt van een andere email account en je wilt de mail van gmail daar ontvangen ,Zie instellingen G mail doorsturen.

Aangezien hij aangeeft de email willen downloaden op zijn laptop, en aangezien ongeveer 80% van alle mensen of outlook gebruiken of het standaard programma misschien.

pino123
door pino123 - Mar 16, 2010 om 19:03
2775 Antwoorden / 14 Vragen

Daarnaast staat in de link, voor alle emailprogramma's de instellingen. Niet alleen voor outlook

edrick3
door edrick3 - Mar 16, 2010 om 20:29
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@pino123,

.....Ik weet nog niet hoe je een link kan plaatsen in dit forum.....

Dat is niet zo moeilijk:
klik op de adresbalk van de gewenste site (die wordt dan blauw).
Klik rechtermuisknop en klik kopiƫren.
Zet in je bericht bv. hier klikken of het woord waarmee je de link wilt aangeven.
Maak dit woord blauw (linkermuisknop ingedrukt houden en over het woord gaan)
Ga naar het vakje rechtsboven het antwoordveld ( B I sfchakeltje gebroken schakel) en klik op het schakeltje. Er opent zich een venster. Ga met de muisaanwijzer in het adresveld staan. Klik rechtermuisknop en kies voor Plakken. Klik op OK
Even oefenen.
En klaar is Pino123.
Suc6

edrick3
door edrick3 - Mar 16, 2010 om 20:31
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Als het goed is is dit je link: klik hier
Met vr.gr.