pl
door plebpleb Feb 1, 2016 om 14:02
Computers & telefonie

Google Chrome

Sinds enkele dagen vermeld Google Chrome op ' balkje dat mijn computer niet meer wordt ondersteund met uptades...
Wat houdt dat in is dat ook belangrijk...Of toch iets anders installeren...
Gewoon eenvoudige antwoorden graag en geen lange epistel van zg. expers...Dank...

5573 5 Rapporteer

edrick3
door edrick3 - Feb 1, 2016 om 14:07
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Dan zou ik Firefox installeren. Klik.

heremietkreeft
door heremietkreeft - Feb 1, 2016 om 14:14
16885 Antwoorden / 202 Vragen

Een merkwaardig bericht maar ook weer niet zo metrkwaardig omdat ik ook een dergelijk bericht zag op één van mijn pc's. Ik heb dat 'weggezet' als spam/phishing aangezien er naar mijn weten geen enkele reden is waarom chrome niet zou worden ondersteund.
De reden kan eventueel ook nog het gebruik door u van een niet meer actueel besturingssysteem zijn maar ook dat lijkt mij zeer onwaarschijnlijk.

Zo u toch twijfelt kan het een optie zijn om chrome te verwijderen en daarna opnieuw te installeren waarmee u gewoon de laatste versie heeft. U kunt ook overstappen naar een andere browser zoals bijv. firefox maar ook daar kunnen zich soortgelijke problemen/meldingen voordoen die dan ook onterecht zijn.

Voor explorer geldt wel dat voor oudere versies geen updates meer komen.

jo
door jorisw Feb 3, 2016 om 17:28
4340 Antwoorden / 1 Vragen

Dit is geen phishing. Negeren betekent dat je op een gegeven moment geen veilig systeem meer hebt. Firefox is overigens ook geen lange termijn oplossing omdat het onderliggende OS verouderd is. Als daar geen updates meer voor komen maakt het niet uit welke browser wordt gebruikt.

Topantwoord

marita567
door marita567 - Feb 1, 2016 om 14:20
1576 Antwoorden / 17 Vragen

hallo PlebPleb ,

Lees deze informatie eens door als u besturingssysteem Windows XP / Vista nog gebruikt .

http://tweakers.net/nieuws/107479/google-chrome-pusht-update-waarschuwing-naar-windows-xp-en-vista-gebruikers.html

pl
door plebpleb Feb 3, 2016 om 14:16
113 Antwoorden / 60 Vragen

Marita, met jouw antwoord moet men persé cookies aanklikken...Hoezo...

Cookies
door Cookies Feb 3, 2016 om 14:23
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Iedere site gebruikt cookies. Gewoon die cookies accepteren.

marita567
door marita567 Feb 3, 2016 om 14:23
1576 Antwoorden / 17 Vragen

Hallo Plebpleb , hier kunt u lezen waarom u cookie`s moet accepteren .
Als u Ccleaner op u computer heeft staan kunt u deze weer verwijderen .

 http://windows.microsoft.com/nl-nl/windows/cookies-faq#1TC=windows-vista Ik zie dat bij mijn link de kassa site http weer veranderd heeft in https . PlebPLeb als u klikt op mijn link dan bovenin de zoekbalk https verwijderen en dan kunt u mijn link wel lezen .

Cookies
door Cookies Feb 3, 2016 om 14:25
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Marita, om cookies e.d. te verwijderen, heb je echt geen CCleaner nodig. Kan allemaal via de browser geregeld worden.

marita567
door marita567 Feb 3, 2016 om 14:38
1576 Antwoorden / 17 Vragen

@Carola.83 , weet ik , maar bij Google Chrome heb ik de extensie Click & Clean toegevoegd de Cookie`s worden automatisch verwijderd bij afsluiten van Chrome .

marita567
door marita567 - Feb 1, 2016 om 14:26
1576 Antwoorden / 17 Vragen

Ook hier deze melding , maar u kunt de browser veranderen , scroll ook naar beneden om reactie`s te lezen ,

http://www.gratissoftwaresite.nl/chrome-niet-meer-voor-xp-vista-april-2016-waarschuwing

Cookies
door Cookies - Feb 1, 2016 om 14:37
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Gerrit, deze vraag is recent al eerder gesteld, en toen begon jij ook al over phishing. Ook bij die vraag werd je al verteld (met de nodige links ondersteund) dat dit bericht GEEN phishing was.