kr
door krist Dec 20, 2013 om 09:56
Computers & telefonie

Google map kenteken gehandicapte parkeerplaats

Google toont het kenteken van je auto van de invalide parkeerplaats voor je woning het bord wordt met kenteken en al geplaats op Google .
kreeg een bekeuring bleek er nog iemand met kenteken van mijn auto rond te rijden gelukkig had ik een kenteken plaat met een aparte sticker bekeuring werd geseponeerd .

2080 12 Rapporteer

tijger1
door tijger1 - Dec 20, 2013 om 10:04
42060 Antwoorden / 21 Vragen

En wat is uw vraag?

costnix
door costnix - Dec 20, 2013 om 10:04
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Als u iets onleesbaar wil laten maken, vind u hier een hanleiding:
http://www.zdnet.nl/internet/133541/hoe-je-huis-van-street-view-verwijderen-/

kr
door krist - Dec 20, 2013 om 10:15
20 Antwoorden / 5 Vragen

costnix

Niet aan gedacht bedankt staat inderdaad onderin melding van gemaakt .
Ik laat weten wat Google antwoord

Dus dat moet iedereen die dat wil doen ,

De vraag is nu wel tijger 1 mag Google dat wel google plaats ze

costnixvu

kaasbroodje
door kaasbroodje - Dec 20, 2013 om 12:09
937 Antwoorden / 2 Vragen

en wie zegt dat het door google maps komt, kan ook iemand zijn die is langsgereden hoor... Alsof een kenteken ( op een bord ) geheime informatie is.

tenormin
door tenormin - Dec 20, 2013 om 14:37
16936 Antwoorden / 108 Vragen

Vreemd, als ik mijn straat/huis wil zien staat ook zichtbaar mijn, en veel andere auto's, met onleesbaar gemaakte nummerborden. Net als kaasbroodje vraag ik me dan af of het Google Maps is.

tijger1
door tijger1 - Dec 20, 2013 om 15:15
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Die nummerborden zijn onleesbaar gemaakt ivm de privacy. Niemand hoeft te weten dat u daar geparkeerd hebt.

Het nummer op het bord is een aanduiding dat iemand met een auto met dat kenteken daar mag parkeren. Dat is natuurlijk heel wat anders.

tenormin
door tenormin - Dec 20, 2013 om 15:29
16936 Antwoorden / 108 Vragen

[quote]Het nummer op het bord is een aanduiding dat iemand met een auto met dat kenteken daar mag parkeren. Dat is natuurlijk heel wat anders.

Maar waarom is het dan anders dat iemand met een kentekenplaat daar mag parkeren? Ik lees juist
onzichtbaar word gemaakt; ook gezichten e.d. Als he dat niet wilt kan je het er (natuurlijk) af laten halen. Vraag me dan af waarom een invalide nummerbord wel zichtbaar mag/kan zijn.

tot15karakters
door tot15karakters - Dec 20, 2013 om 15:58
2189 Antwoorden / 14 Vragen

Er zijn algemene en persoonlijke plaatsen en U mag als je dat wilt de gemeente vragen er een algemene van te maken.
Ook is dan het probleem van andere auto kopen en niet kunnen parkeren opgelost.

Ja, je zal maar een nieuwe kopen en vergeten en boete krijgen.....
Maar de boete, blijkbaar een gestolen plaat en als bij jou er een cijfertje op staat.... komt helaas nog steeds voor, maar ook 2 halve platen monteren tot nieuwe komt voor...
De fraudeur loopt wel de kans dat ze naast door hun gemaakte ook al jou overtredingen moet betalen tenzij hij kan bewijzen en dat word na fraude erg moeilijk.

r.kemperman
door r.kemperman - Dec 20, 2013 om 16:28
423 Antwoorden / 4 Vragen

De kentekens en gezichten worden onherkenbaar gemaakt om te voorkomen dat er later gezegd wordt dat iemand op een bepaalde datum op een bepaalde plaats was, terwijl hij / zij daar niet zou (mogen) zijn.
Denk aan manlief die op zijn werk hoort te zijn en ergens loopt met zijn vriendinnetje

Een plek met kenteken is gewoon een vast gegeven. Heeft niets met privacy te maken

tijger1
door tijger1 - Dec 20, 2013 om 16:36
42060 Antwoorden / 21 Vragen

@tenormin

Als er bij dat bord een auto geparkeerd staat, de rechthebbende of een ander, dan zou die ook onzichtbaar gemaakt worden.

Dat plekje is nu eenmaal voor die bepaalde auto, daar valt verder niets aan af te leiden.

Net zoals Kemperman zegt, niet iedereen wil dan anderen weten waar en wanneer hij ergens geparkeerd staat, daarom zijn kentekenplaten onleesbaar gemaakt.

tenormin
door tenormin - Dec 20, 2013 om 16:52
16936 Antwoorden / 108 Vragen

[quote]Net zoals Kemperman zegt, niet iedereen wil dan anderen weten waar en wanneer hij ergens geparkeerd staat, daarom zijn kentekenplaten onleesbaar gemaakt.

Wel, dat schrijf ik toch ook, (over kentekens onleesbaar maken): 14:37. Zie kennisje in Hilversum zelfs in haar tuin, duidelijk herkenbaar. 't Is dat ze niet internet, dus ze weet er niets van, maar ze zal het vast niet "fijn" vinden.

tijger1
door tijger1 - Dec 20, 2013 om 17:14
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Er is dus verschil tussen een bord met een kenteken en een auto met een kenteken.

Dat kennisje kan haar gezicht onduidelijk laten maken.