rh
door rhelmes Nov 8, 2004 om 22:49
Computers & telefonie

Gratis bellen via ADSL

willen jullie hier na is kijken

het is gratis belle via adsl

http://www5.reprint.nl/catalog/default.php?cPath=2601_2638

met vriendelijke groet

Robbert

ps zit hier iets onder de adertje?

787 3 Rapporteer

gery
door gery - Nov 8, 2004 om 23:07
504 Antwoorden / 8 Vragen

Als je het goed leest dan is het bellen gratis zolang de ander via de zelfde weg belt. het volgende staat erbij:

Wereldwijd gratis onbeperkt bellen met de Premier I-fone.

Dat lijkt misschien wel fictie via het internet onbeperkt bellen, maar het kan echt!
De Premier I-fone is een VOIP (voice over internet protocol) telefoon. Dat betekent dat u dit toestel simpelweg op de USB poort van uw pc of laptop aansluit.

Specificaties

• Gratis wereldwijd onbeperkt bellen met I-Fone
• Bellen via Breedband en ADSL internet
• Plug & play d.m.v. USB
• Zeer eenvoudig aan te sluiten
• LED indicatie voor verbinding/status

Heeft degene die je belt nog niet zo’n telefoon dan verbindt de skype centrale je belletje door naar het gewone vaste- of mobiele telefoonnet. Het gesprek is dan niet gratis, maar je profiteert wél van het lage lokale tarief. Gemiddeld is dat 50% voordeliger - naar binnen én buitenland. Voor wie veel belt - of vaak naar het buitenland - kan de besparing zo al snel flink in de papieren lopen.

(ifone, iphone, i-phone, internet telefoon)

da
door dammerlaan - Nov 8, 2004 om 23:17
3 Antwoorden / 0 Vragen

het addertje is dat er in de beschrijving over SKYPE wordt gesproken, het gaat hier simpelweg om een handset of ouderwets gezegd een telefoonhoorn met daarin dus een microfoon en speaker. De benodigde software is onder andere SKYPE, hiermee kunnen gebruikers onderling elkaar gratis via internet "bellen". Dit kan ook met andere software zoals bijvoorbeeld MSN. SKYPE heeft echter ook het product SkypeOUT en wanneer je door middel van een creditcard een beltegoed koopt kun je zeer goedkoop (2 cent p/m) naar vaste nummers in bijna geheel europa, amerika, australie bellen en "redelijk" goedkoop naar mobiele nummers in het buitenland.

Ik gebruik het zelf sinds kort en het werkt buitengewoon prima, overigens handsfree! Een losse microfoon en speakers zijn voldoende. Dus als je het eerst wil proberen via SKYPE adviseer ik je de eerste investering te doen in de 10 euro beltegoed en daarmee dus 500 minuten (dik 8 uur!!) te testen naar vaste nummers van vrienden binnen nederland. Bespaar je de 40 euro van deze hoorn.

Succes,

Dennis Ammerlaan

pl
door plokkie - Nov 17, 2004 om 14:47
1 Antwoorden / 1 Vragen

Het volgende wilde ik graag hierover kwijt:

Ik gebruik sindskort Skype en het is een hele betrouwbare en gratis verbinding, dat hetzelfde werkt als praten via MSN. Je kunt ook beltegoed inkopen zodat je ook computer-telefoon gesprekken kunt voeren. Ik heb uitgerekend dat dit echter vrij prijzig is, als je binnen NL belt.

Maar als comp-comp verbinding werkt het vele malen beter als MSN en ik heb direct verbinding, zonder firewall problemen of dat ik filters uit moet gaan zetten.

Greetz