Gratis digitale harddisk recorder bij powerbundel
ongeveer drie weken geleden ben ik ingeggaan op een aanbod via een nieuwsbrief van mijn provider multikabel. Aanbieding was een gratis hardiskrecorder met digitale ontvanger bij overstap naar een bundel (dit is bij hun dan digitaal tv en internet plus telefoon).Aangezien ik al twee diensten afnam bij hun (internet en analoog tv) vond ik dit een leuke aanbiedingn om de overstap naar digitaal te maken en direct gebeld met de klantenten sevice dat ik dat wilde en of deze aanbieding voor mij ook gelden.Volgens de eerste mdw niet na de voorwaarde gelezen te hebben kwam ik toch in aanmerking dus alles in orde gemaakt week later is telefoon bij me aangelegd en twee dagen later kreeg in een digitale ontvanger ja ontvanger geen hardiskrecorder.Ik direct help desk gebeld en mijn vraag voor gelegd dat ik de aanbieding genomen heb ivm de harddiskrecorder en dat dat voor mij intressant was.En mij ook toegezegd was waarom zou ik ander over stappen ik ga toch ook een verplichting van 12 maanden aan . Hij zij dat eer veel misverstanden zijn over de aanbieding en dat de actie voorwaarden op de website erg onduidelijk waren waarop ik antwoorden of deze dan niet direct aangepast moesten worden kreeg ik geen antwoord.Hij zou van mijn situatie een officieele klacht maken en ik zou hier bericht over ontvangen.Vorige week zelf met helpdesk gebeld en gevraagd hoe het er mee staat ,daar kreeg ik tehoren dat mijn klacht afgewezen was .Wederom gaf mdw toe dat er veel misverstenden waren om de actie maar dat ik alles nog schriftelijk thuis zou krijgen .We zijn nu een week verder en ik heb nog niks ontvangen of gehoord.Ik zelf vind het misleidende reclamen en wil dan ook wetn of ik recht heb op deze actie .De voorwaarde staan nog steeds op hun website en zijn nog ongewijzijgd mischien wil iemand ze is lezen en multikabel op zijn misleidende reclame wijzen.
Aangezien er maar een bedrijf is die digitaal tv aanbiedt in deze regio ben ik helaas aan hun gebonden.Maar houden ze mij op deze manier ook in de wurggreep.
Met vriendelijke groet :Michel A te Velserbroek
m.i uitermate simpel: naleving vorderen op basis van het niet nakomen van het aan u gedane aanbod. U kunt verwijzen naar of
http://www.wetboek-online.nl/wet/BW6/265.html tekortkomen in naleven van een overeenkomst
http://www.wetboek-online.nl/wet/BW6/74.html tekortkomen in naleven van overeenkomst geldelijke consequentie of mogelijk ook nog:
http://www.wetboek-online.nl/wet/BW6/162.html onrechtmatige daad
Bedankt voor u snelle reactie ,
Een brief schrijven zal ik zeker doen .Ik ben alleen bang dat het weer de grote jongens zijn die winnen aangezien ze veel macht hebben.Ik kan slecht tegen onrecht .Het gaat me nog niet eens meer om die harddiskrecorder daar is de lol toch al vanaf gaat me om het principe.
Mvgr Michel A te Velserbroek
Actievoorwaarden gelijktijdige aankoop Internet én Telefonie in een Bundel
4 februari 2008 tot en met 16 mei 2008
- Aanmelden voor deze actie kan van 4 februari 2008 t/m 16 mei 2008.
- Per adres kan slechts éénmalig gebruik worden gemaakt van een Bundel aanbod met digitale ontvanger of digitale harddisk recorder.
- Gelijktijdige aanmelding voor de diensten internet én telefonie in een Bundel geeft recht op het actieaanbod:
- Gratis digitale ontvanger bij de Entreebundel en Familybundel of een gratis digitale harddisk recorder bij de Powerbundel (ontvanger wordt inclusief DTV Startpakket geleverd)
- Gratis installatie door een professionele monteur wanneer gewenst
- Gratis digitale ontvanger bij de Entreebundel en Familybundel of een gratis digitale harddisk recorder bij de Powerbundel (ontvanger wordt inclusief DTV Startpakket geleverd)
- Multikabel behoudt zich het recht voor om deze actie zonder opgaaf van reden per direct te beëindigen.
- Bij het afnemen van een Bundel gaat geldt een overeenkomst aan voor een periode van 12 maanden
- Na 12 maanden gaat de contractsituatie over in een contract voor onbepaalde tijd, dat opzegbaar is met een opzegtermijn van 4 weken.
Lijk mij duidelijk, je had al i-net geef je aan...
Van www.multikabel.nl:
"Bent u nieuw bij Multikabel, of al jaren abonnee? De Powerbundel is
voor iedereen aantrekkelijk. Deze bundel bestaat uit zowel analoge als
digitale Radio & TV, Power Internet én Digitale Telefonie. Samen
voor slechts € 63,50 per maand.
+ gratis installatie
+ gratis digitale harddisk recorder."
Duidelijk, lijkt mij. U heeft alleen een digitaal pakket er bij genomen, geen upgrade v.d. internetverbinding naar een Powerbundel. U denkt toch niet dat ze voor een digitaal pakketje van een paar euro per maand gratis een harddiskrecorder leveren?
Bij de goedkopere bundels wordt aleen een gratis ontvanger geleverd.
Naar mijn mening staat alles duidelijk aangegeven op de site en zo zal het ook in de brief staan die u ontvangen heeft. Voortaan wel eerst goed lezen.
Aanvullend: lees trouwens dat het Standaard Pakket Digitaal niets meer kost dan het gewone pakket. Dus u betaalt zelfs geen enkele cent extra v.d. digitale aanbod. Sorry, maar ik vind het echt belachelijk dat u verwacht een recorder van zo'n kleine 400,- er bij te krijgen.
nenuse50@ als u al powerinternet heeft klopt deze argumentatie m.i. niet, Als u al wel poweri-net heeftheb ik zo ook mijn twijfels las u er digi tV bij neemt. Het gaat immers om de bundel die u dan heeft aangeschaft volgens het aanbod.
Gerrit, TS schrijft: Aanbieding was een gratis hardiskrecorder met digitale ontvanger bij
overstap naar een bundel (dit is bij hun dan digitaal tv en internet
plus telefoon).
En dat klopt dus niet; de betr. aanbieding geldt alleen voor de Power bundel.
@gerrit: ik vind het nogal gemakkelijk om meteen aan te komen met allerlei wetsart. zonder zelf even te checken hoe e.e.a. zit. Zo zet je TS op het verkeerde spoor.
Voor taan wel eerst goed lezen zegt u ,dat is nu net het probleem het is maar hoe je het leest.U ziet aan de reactie dat het vrij onduidelijk is en daar gaat het mij om .Ik stap over van powerinternet en mijn analoge tv naar een powerbundel en dit geeft volgens mij gewoon recht op de actie aanbieding. Zij sturen mij toch die aanbieding via de email.En dan nog iets je gaat toch een contract aan van 12 maanden dus houden ze mij toch weer als klant.Terwijl ik al 8 jaar klant bij ze ben en zo weg kan gaan mits er een andere aanbieder hier in deze regio zit .En als ik dan toch bezig ben ik ben al een aantal jaren lid van de multikabel gebruikersvereniging op dit Forum zijn meer gedupeerde mensen die het ook op mijn manier lezen.En aangezien er veel onduidelijk heid is over de aanbieding was heb ik diverse keren (4 X) met de helpdesk gebeld van multikabel en alles voor gelegd als die dan 4 keer roependat ik wel degelijk in aamerking kom dan mag ik er toch wel van uit gaan dat dit klopt .Ik begrijp ook dat je niet voor een dubbeltje op de eerste rang kunt zitten maar 64,00 euro abbo extra pakketje zenders 10,00 euro en dan heb ik het nog niet over de telefoon rekening .Uiterraad is dit alles mijn keus maar gaan niet lopen roepen dat het belachelijk is ik denk dat menig provider mij als klant zou willen hebben voor dit maand bedrag en die 400,00 waar u het over heb is consumenten prijs niet al u er 1000 zou afnemen.
gr Michel A te Velserbroek
Kijk, zelf had je e.e.a. ook niet duidelijk aangegeven. Nu schrijf je duidelijk dat je Power Internet enz. hebt. Als je bij welk bedrijf dan ook al abonnee bent, dan p*es je wat aanbiedingen betreft altijd naast de pot.
Dat ben ik wel met je eens: nieuwe klanten worden met toeters en bellen binnengehaald, maar voor trouwe klanten/abonnees wordt nooit iets extra's gedaan. Telt o.a. ook voor een abo op de Vara gids, jarenlang abo gehad, nooit iets ontvangen voor mijn trouwe lidmaatschap.
Dus daarin staat Multikabel zeker niet alleen.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Refund mails alitalia???
Nu, na meer als twee jaar na het faillissement van Alitalia krijg ik een reactie van Alitalia mbt een refund voor twee geannuleerde tickets.
Men vraagt hiervoor een copie van mijn ID en mijn bankgegevens.
ik vertrouw dit niet helemaal.
Zijn er meer mensen die een mail hebben gehad of ervaring hiermee hebben?
Lees meer
Filmbox bij kpn
Ik kreeg een mail van KPN dat filmbox nu bij hun op kanaal 50 zit,natuurlijk meteen gaan kijken,maar het werkt nog niet
Me wel afgevraagd,moet je hier nu extra voor gaan betalen?
Net zoals bij netflix?
Voor mij heel onduidelijk,want daar heb ik geen zin in,heb al 4 van dit soort,gewoon betaald
Lees meer
AirBNB
Ik heb een boeking gemaakt via AIRBNB, die moet je vervolgens meteen betalen anders vervalt de boeking.
De knop van het betalen deed het niet. En daarom heb ik handmatig geld overgemaakt naar AIRBNB.
Ik heb een boekingsnummer en ik heb een rekeningnummer van hen.
Echter doordat de betaalknop niet is gebruikt is de boeking geannuleerd. Zij hebben mijn geld niet op de correcte m
...
Lees meer
Populair in Computers & Telefonie
Hallo, wie weet waar ik de Evergreen top 1000 kan downloaden? Bv hartelijk dank.
In het korte verleden deed ik dat via de Pirate Bay maar die is jammer genoeg niet meer te ontvangen. Lees meer
blokkade toetsenbord
Ik heb per ongeluk mijn toetsenbord geblokkeerd zodat ik geen tekst meer kan typen. Ik werk met die comp. met windows XP. Hoe kan ik die blokkade opheffen? De overige functies werken normaal. Bedankt. Lees meer
CD-R of DVD-R
Ik wil filmpjes en foto's vanaf de laptop opslaan op een schijf. Welke kan ik het beste nemen een CD-R of DVD-R? Of maakt het niet uit. Lees meer