as
door asm Oct 1, 2013 om 20:43
Computers & telefonie

Gratis iphone ?

Deze mail kreeg ik vandaag !

gratis die nieuwe
iPhone 5S
Hallo,

Wist jij al dat er vrij recent een nieuwe versie is uitgekomen! Dat moet gevierd worden toch? Daarom delen we hem tijdens deze unieke apple weken uit!

cadeau voor:

inhoud: 1x iPhone 5S
voorraad: 8 stuks
Deze gloednieuwe telefoon is voorzien van:
• supersnel mobiel internet
• 4-inch Retina display
• de nieuwste apps
die wil ik gratis »

Op google naar mplatformsvc.nl gezocht, niets gevonden.
Ik heb niet gereageerd, kan me niet voorstellen dat ik zomaar een gratis iphone krijg.
Komt deze mail anderen ook bekend voor?

9395 20 Rapporteer

diumenge
door diumenge - Oct 1, 2013 om 20:54
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Uiteraard krijg je geen gratis iPhone, gooi die mail maar gewoon weg.

pino123
door pino123 - Oct 1, 2013 om 21:42
2763 Antwoorden / 14 Vragen

Ik kreeg laatst een Ferrari, inclusief cruise aangeboden.....

as
door asm - Oct 1, 2013 om 21:44
5 Antwoorden / 3 Vragen

Dank voor jullie reakties.
ik delete de mail vanavond nog.

diumenge
door diumenge - Oct 1, 2013 om 21:57
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Ter informatie, het domein is pas ruim een week geleden geregistreerd en de houder zit op de Bahama's. Dus wat voor scam er achter zit weet ik, maar dat ze je op de een of andere manier proberen op te lichten is wel duidelijk.

diumenge
door diumenge - Oct 1, 2013 om 21:58
11969 Antwoorden / 15 Vragen

'weet ik niet' bedoelde ik.

tijger1
door tijger1 - Oct 1, 2013 om 22:41
42060 Antwoorden / 21 Vragen

[quote=pino123 schreef op dinsdag 1 okt 2013, 21:42]Ik kreeg laatst een Ferrari, inclusief cruise aangeboden.....

Ik krijg die aanbiedingen nooit. En dat is niet eerlijk.

zoekster
door zoekster - Oct 1, 2013 om 22:48
10965 Antwoorden / 34 Vragen

[quote=tijger1 schreef op dinsdag 1 okt 2013, 22:41][quote=pino123 schreef op dinsdag 1 okt 2013, 21:42]Ik kreeg laatst een Ferrari, inclusief cruise aangeboden.....

Ik krijg die aanbiedingen nooit. En dat is niet eerlijk.
Ik heb een geldprijs gewonnen van 25.000 euro bij Klingel. Het is een kraslot. Omdat ik een goed hart heb mag jij die geldprijs van mij overnemen. Als je 1000 euro op mijn rekening overmaakt, dan stuur ik het naar je toe. Heb je toch een mooie winst van 24.000 euro.

Kijk, zo ben ik dan ook wel weer...

valerius-2
door valerius-2 - Oct 1, 2013 om 23:29
7840 Antwoorden / 95 Vragen

Ook de zelfde e-mai gekregen. Niet eens gekeken toen ik zag dat hij klaar lag voor mij. Gelijk in de ongewenste mails opgevoerd

tijger1
door tijger1 - Oct 2, 2013 om 09:45
42060 Antwoorden / 21 Vragen

[quote=zoekster schreef op dinsdag 1 okt 2013, 22:48][quote=tijger1 schreef op dinsdag 1 okt 2013, 22:41][quote=pino123 schreef op dinsdag 1 okt 2013, 21:42]Ik kreeg laatst een Ferrari, inclusief cruise aangeboden.....

Ik krijg die aanbiedingen nooit. En dat is niet eerlijk.
Ik heb een geldprijs gewonnen van 25.000 euro bij Klingel. Het is een kraslot. Omdat ik een goed hart heb mag jij die geldprijs van mij overnemen. Als je 1000 euro op mijn rekening overmaakt, dan stuur ik het naar je toe. Heb je toch een mooie winst van 24.000 euro.

Kijk, zo ben ik dan ook wel weer...

Als u nu even € 15,00 euro in een enveloppe naar mij toestuurt, dan kan ik die € 1.000 aangetekend in een enveloppe naar u sturen, want ik heb dat alleen maar contant liggen. (Lol)

costnix
door costnix - Oct 2, 2013 om 11:05
2874 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=pino123 schreef op dinsdag 1 okt 2013, 21:42]Ik kreeg laatst een Ferrari, inclusief cruise aangeboden.....

Ik heb ooit een Ferrari cadeau gekregen. Helaas was die schaal 1:87 :-)

blackjes
door blackjes - Oct 2, 2013 om 12:37
141 Antwoorden / 34 Vragen

Mijn zolder ligt helemaal vol met zulke "gratis" aanbiedingen. Er kan werkelijk niets meer bij. Dus gooi ik alle mails die ik nog krijg met kado's onmiddelijk weg.
Geloof mij: niemand geeft iets weg zonder er zelf beter van te worden.
Alleen mijn kinderen krijgen van mij alles gratis.

valerius-2
door valerius-2 - Oct 2, 2013 om 13:05
7840 Antwoorden / 95 Vragen

[quote=blackjes schreef op woensdag 2 okt 2013, 12:37]Mijn zolder ligt helemaal vol met zulke "gratis" aanbiedingen. Er kan werkelijk niets meer bij. Dus gooi ik alle mails die ik nog krijg met kado's onmiddelijk weg.
Geloof mij: niemand geeft iets weg zonder er zelf beter van te worden.
Alleen mijn kinderen krijgen van mij alles gratis.
Zo als u wat wilt verdienen , en dezolder op gaat ruimen kan u een winkeltje beginnen. Een extratje is nooit weg.

tijger1
door tijger1 - Oct 2, 2013 om 13:07
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Jullie zijn allemaal bofferds. (Lol)

as
door asm - Oct 2, 2013 om 13:10
5 Antwoorden / 3 Vragen

Hallo,
Geen enkele behoefte aan reakties die voor jullie onderling leuk zijn.
Ik heb gisteren trouwens de discussie al gesloten. Dat geldt nog steeds

tijger1
door tijger1 - Oct 2, 2013 om 13:16
42060 Antwoorden / 21 Vragen

[quote=asm schreef op woensdag 2 okt 2013, 13:10]Hallo,
Geen enkele behoefte aan reakties die voor jullie onderling leuk zijn.
Ik heb gisteren trouwens de discussie al gesloten. Dat geldt nog steeds

Dit is niet de afdeling Discussies maar Vraag Antwoord. Een vragensteller kan een topic niet sluiten. Op een lkomische vraag volgen komische antwoorden.

domantwoord
door domantwoord - Oct 2, 2013 om 14:32
192 Antwoorden / 0 Vragen

Ik weet het, domme vragen bestaan niet ;-)
Ik moet toch even kwijt dat deze er toch volgens mij wel heeeeeeeel dicht bij zit ;-)
Ook leuk dat de topic starter het zo sportief opneemt ..... whaaaaaaaaaaaaaahaha.....:-D

ya
door yannmenn - Oct 2, 2013 om 18:33
5 Antwoorden / 0 Vragen

Heb laatst ook een dergelijke mail ontvangen; moest ik bellen met 020 nummer, kreeg ik engelssprekende dame aan de lijn die met mij een vragenlijst wilde doornemen!! Toen ik vroeg waar zij zich bevond, bleek dat in een Zuid-Amerikaans land te zijn!! Maar gauw opgehangen!!

domantwoord
door domantwoord - Oct 2, 2013 om 19:03
192 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=yannmenn schreef op woensdag 2 okt 2013, 18:33]Heb laatst ook een dergelijke mail ontvangen; moest ik bellen met 020 nummer, kreeg ik engelssprekende dame aan de lijn die met mij een vragenlijst wilde doornemen!! Toen ik vroeg waar zij zich bevond, bleek dat in een Zuid-Amerikaans land te zijn!! Maar gauw opgehangen!!

pffffffttttttttttt..........dat je er al naar belt ......... tsjonge zeg .........

valerius-2
door valerius-2 - Oct 2, 2013 om 21:10
7840 Antwoorden / 95 Vragen

[quote=tijger1 schreef op dinsdag 1 okt 2013, 22:41][quote=pino123 schreef op dinsdag 1 okt 2013, 21:42]Ik kreeg laatst een Ferrari, inclusief cruise aangeboden.....

Ik krijg die aanbiedingen nooit. En dat is niet eerlijk.
Ik kreeg mijn tweede die mag u dan hebben. onder een andere naam maar dan op een ander email adres.

el
door elrosso - Oct 2, 2013 om 21:59
21 Antwoorden / 16 Vragen

Ik ben sinds vorige week multi miljonair. Heb een rijke Nigeriaan geholpen. Geld overgemaakt zodat ze mijn rekening kunnen gebruiken om hun vermogen veilig te stellen. Krijg hier een paar procent van.

Nog even geduld en ik heb een luizenleven.

Wanneer het te mooi lijkt is het vaak ook te mooi! Email selecteren en shift knop indrukken en houden en dan op Delete. Email definitief volledig verwijderd.