hmpf
door hmpf Apr 25, 2014 om 16:55
Computers & telefonie

Groen scherm You Tube en andere sites

Hallo lezers,

Kan iemand mij even helpen? Ik krijg een groen scherm als ik You Tube of andere filmpjes wil bekijken. Geluid is er wel.
Graag hoor ik van u !

Groeten van Helen

13297 8 Rapporteer

hmpf
door hmpf - Apr 25, 2014 om 17:09
122 Antwoorden / 60 Vragen

Dag Kaasbroodje,

Bedankt voor uw reactie.
Ben niet zo'n expert; ik kan u vertellen dat ik windows 8 heb op een VAIO en een volledig groen scherm heb.
Ik ga nu proberen uw advies op te volgen; mag ik bij u terugkomen als er iets niet lukt?

Bedankt, Helen

kaasbroodje
door kaasbroodje - Apr 25, 2014 om 17:17
937 Antwoorden / 2 Vragen

Altijd, en vergeet niet er zijn er meer met tips, die komen ook nog wel en één van al tips gaat het hem doen, weet ik zeker.

Bij een volledig groen vlak denk ik echt aan de flash player, zie adobe.com
Verder is het een moderne laptop, dus daar zal het niet aan liggen.

Heeft u recentelijk iets gewijzigd of verwijderd?

aurora1
door aurora1 - Apr 25, 2014 om 17:24
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Gebeurt het ook als je een andere browser gebruikt?
Lees anders ook even klik hier.

kaasbroodje
door kaasbroodje - Apr 25, 2014 om 19:09
937 Antwoorden / 2 Vragen

Bedoelt u met groen scherm een volledig groen vlak of een waas??

Wat algemene opties:
Verwijder flash player, en installeer deze dan weer opnieuw.
Gebruik een andere browser om te testen, zoals firefox etc.
Download de laatste drivers van uw grafische kaart, als u die heeft.

Verder kunnen we extra info zoals merk en model van computer gebruiken of in geval van een "zelfgebouwde" de specificaties. Ook welke Windows versie u gebruikt kan handig zijn voor ons.

hmpf
door hmpf - Apr 25, 2014 om 19:12
122 Antwoorden / 60 Vragen

Bedankt Kaasbroodje, het was inderdaad een Flash Player-verhaal ! En dankzij de link van Aurora1
heb ik die eenvoudig kunnen verwijderen; u ook bedankt.

Groeten van Helen

hmpf
door hmpf - Apr 25, 2014 om 19:18
122 Antwoorden / 60 Vragen

Kaasbroodje, bedankt ! Het was inderdaad een FlashPlayer-verhaal. En dankzij de link van Aurora1 heb ik die eenvoudig kunnen verwijderen, u ook bedankt.

Groeten van Helen

crewmember
door crewmember - Apr 28, 2014 om 10:02
1040 Antwoorden / 0 Vragen

Is al opgelost maar wie weet leest iemand anders dit nog.

Dit werkt ook vaak:
Rechter muisknop op het groene scherm --> opties --> hardware versnelling uitschakelen.

aurora1
door aurora1 - Apr 28, 2014 om 12:28
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Uhm... dat stond dus al in mijn link van vrijdag jl vermeld....