nuchterjan48
door nuchterjan48 May 8, 2012 om 15:30
Computers & telefonie

Groupon Grrrr

Hallo team van Kassa,kunnen jullie me helpen om of mijn bestelling bij groupon alsnog te verkrijgen of anders m`n geld teruggestort te krijgen? die vuile oplichters van groupon! ik had 2 led lampen besteld met afstands bediening grouponcode:A27711D873 het hoefde niet verzilverd te worden,ik heb hier nog de mails waar dat allemaal op staat(weet alleen niet hoe ik die mails mee kan sturen als bewijs) verder heb ik hun al 3x een bericht gestuurd met de vraag van: waar blijt mijn bestelling? echter 1x bericht gehad van ENE Laura? van groupon! met antwoord dat ik mijn bestelling de eerste of tweede week van April zou ontvangen (NIKS DUS) ik heb een uitkering het gaat om een bedrag van 50 euro en voor iemand met een uitkering is dat in deze tijd best wel veel.Het is toch niet zo dat groupon hiermee mag weg komen? ik weet zeker dat ik ook niet de enigste ben die de dupe is van deze rottige maffia achtige organisatie!!

2064 20 Rapporteer

zwemmer
door zwemmer - May 8, 2012 om 16:06
2638 Antwoorden / 35 Vragen

Groupon heeft geen duidelijke leveringsidentiteit. De organisatoren nemen de bestelling aan en laten deze veelal door handel met het buitenland verwezenlijken. Het loopt wel eens uit de hand met de levering maar Groupen heeft het daarbij niet altijd alleen voor het zeggen daar de levering van meerdere, niet aktijd in het zicht zijnde factoren afhankelijk is. Je netjes op de hoogte houden is niet bij de verkoop ingecalculeerd. Daardoor verkeer je nu in het ongewisse. Het is aan te nemen dat er wel geleverd wordt, alleen wanneer zul je niet makkelijk te weten komen daar Groupon het zelf vaak ook niet weet. Dat is hun stijl die niet in voorwaarden is neergelegd bij mijn weten. In ieder geval heb nog even geduld.

Kijk anders bij Groupon nadat je het hierboven in het zoekveld hebt ingetypt.

Zwemmer

nuchterjan48
door nuchterjan48 - May 8, 2012 om 16:50
9 Antwoorden / 2 Vragen

Hallo Zwemmer,als groupon het zelf ook niet weet wanneer er iets geleverd wordt? dan moeten ze de mensen ook niet blij maken met een dooie mus! ik denk dat ze maar beter kunnen stoppen! Er zou eigenlijk een bond of zo iets moeten zijn van gedupeerde mensen zodat we met z`n allen verhaal kunnen gaan halen of een rechtszaak kunnen aanspannen tegen die gasten,mijn geduld is nu wel een beetje op!

zwemmer
door zwemmer - May 8, 2012 om 16:53
2638 Antwoorden / 35 Vragen

Je bent nog niet gedupeerd. Lees goed. Verder weet ik het ook niet, het betreft een opzet die bedacht is door een paar mensen die zich niet geroepen voelen te vermelden dat men niet bij machte is een duidelijke leverdatum te geven. Dat is natuurlijk een enorm zwaktebod waar Groupon zich niet aan stoort.

Zwemmer

stacey
door stacey - May 8, 2012 om 17:03
10352 Antwoorden / 12 Vragen

Via de aanbieding wordt je naar de webshop gestuurd waar je besteld met een kortingscode, dus lijkt mij dat de -niet levering- een probleem is van die shop en die moet je dus benaderen en niet groupon Shop Klik Hier

stacey
door stacey - May 8, 2012 om 17:05
10352 Antwoorden / 12 Vragen

Ik zie nu dat je het hebt over afstandsbediening ? bij de lampen ?
Dan heb ik wellicht de verkeerde aanbieding voor ogen ?
Is het deze ?

Mocht het een andere aanbieding betreffen heb je daar dan een link naar ?

nuchterjan48
door nuchterjan48 - May 8, 2012 om 17:12
9 Antwoorden / 2 Vragen

Dat groupon zich er niet aan stoort,is gewoon omdat er telkens maar per individu geklaagt wordt,misschien zou het anders zijn als het per vereniging ging of bond oid,maar we kunnen eindeloos verder gaan met klagen er gebeurd toch niks! Ik ga uitkijken naar het mooie weer en genieten van dat wat we allemaal nog hebben,bedankt ieder geval voor je reactie`s
Groet Jan

nuchterjan48
door nuchterjan48 - May 8, 2012 om 17:21
9 Antwoorden / 2 Vragen

[quote=stacey schreef op dinsdag 8 mei 2012, 17:05]Ik zie nu dat je het hebt over afstandsbediening ? bij de lampen ?
Dan heb ik wellicht de verkeerde aanbieding voor ogen ?
Is het deze ?

Mocht het een andere aanbieding betreffen heb je daar dan een link naar ? Hoi Stacey,ik ben nog niet zo bekend met linken,maar het gaat om German products 2x LED lamp GU10 (had er 2 besteld met afst bed.) Grouponcode: A27711D873 Het zou rechtstreeks geleverd worden volgens groupon!

zwemmer
door zwemmer - May 8, 2012 om 17:38
2638 Antwoorden / 35 Vragen

Waarom laat je Groupon daar tussen komen? Je kunt gewoon direct bij een zelf uitgekozen winkel bestellen.

nuchterjan48
door nuchterjan48 - May 8, 2012 om 17:41
9 Antwoorden / 2 Vragen

Daar wordt door groupon mee geadverteerd dus?..

zwemmer
door zwemmer - May 8, 2012 om 17:48
2638 Antwoorden / 35 Vragen

Ja, dat snap ik nu. Maar - het is voor deze kwestie nu te laat- ik vroeg mij af of het wel zo zinnig is om op de werving in te gaan. Maar goed, dat is mosterd na de maaltijd. Heb je al in het zoekveld gekeken, hier rechts bovenaan de site dus? Daar staan veel klachten over Groupon, helaas.

Zwemmer

stacey
door stacey - May 8, 2012 om 17:49
10352 Antwoorden / 12 Vragen

Het is een andere aanbieding :DEZE

Weet niet wanneer je besteld had maar staat --•Levertijd bedraagt circa 5 weken na aankoop--
Deze loopt dus wel direkt via hun.

nuchterjan48
door nuchterjan48 - May 8, 2012 om 17:53
9 Antwoorden / 2 Vragen

[quote=zwemmer schreef op dinsdag 8 mei 2012, 17:48]Ja, dat snap ik nu. Maar - het is voor deze kwestie nu te laat- ik vroeg mij af of het wel zo zinnig is om op de werving in te gaan. Maar goed, dat is mosterd na de maaltijd. Heb je al in het zoekveld gekeken, hier rechts bovenaan de site dus? Daar staan veel klachten over Groupon, helaas.

ZwemmerHoi Zwemmer dat heb ik gelezen ja,inderdaad veel mensen met ongeveer hetzelfde verhaal,maar goed je kan je wel blijven kwaad maken maar daar heb je uiteindelijk jezelf mee en in inderdaad helaas,MAAR NOOIT MEER GROUPON STELLETJE OPLICHTERS!! groetjes Jan

zwemmer
door zwemmer - May 8, 2012 om 17:56
2638 Antwoorden / 35 Vragen

Houd goede moed, Stacey wees al op 5 weken vanaf de besteldatum.

nuchterjan48
door nuchterjan48 - May 8, 2012 om 18:02
9 Antwoorden / 2 Vragen

[quote=zwemmer schreef op dinsdag 8 mei 2012, 17:56]Houd goede moed, Stacey wees al op 5 weken vanaf de besteldatum. Tja bij mij is het al 2mnd Mocht ik het onverwachts nog binnen krijgen???? dan laat ik het even weten! en nu ga ik m`n voer klaar maken hahaha
Groet Jan

gr
door groupon.nl - May 10, 2012 om 12:00
13 Antwoorden / 0 Vragen

Beste Grouponner,

Wat vervelend dat je problemen hebt met Groupon. Op deze website kunnen wij klachten niet afhandelen zoals we dat zouden willen. Graag wil ik je daarom doorverwijzen naar onze klantenservice. Zij zullen je zo snel mogelijk helpen. Je kunt contact met ons opnemen via info@groupon.nl of telefonisch op 020 435 0369.

Met vriendelijke groet,
Sabine - Groupon

nuchterjan48
door nuchterjan48 - May 16, 2012 om 03:32
9 Antwoorden / 2 Vragen

[quote=zwemmer schreef op dinsdag 8 mei 2012, 17:56]Houd goede moed, Stacey wees al op 5 weken vanaf de besteldatum. Hallo Stacey@Zwemmer,Groupon reageerde ook:dat ze het jammer vonden dat ik zoveel problemen had/heb met de bestelling,en of ik hun wilde mailen of bellen! omdat ze via deze site me niet konden helpen! ik heb dus gemailt kreeg een berichtje terug,ik stuurde er nog 1 en vervolgens laten ze weer niks van zich horen! WAARDELOOS.....groetjes Jan

ikbenik
door ikbenik - May 16, 2012 om 04:03
2845 Antwoorden / 27 Vragen

Met alle respect: er zijn ontzettend veel klachten over groupon.

Als je nu nog iets bij groupon besteld, vraag je er zelf om om bedonderd te worden.
Als mensen zo vaak gewaarschuwd zijn, heb ik echt geen medelijden meer met ze als ze gaan klagen.
De gezegde is dan echt: eigen schuld dikke bult.

ikbenik
door ikbenik - May 16, 2012 om 04:07
2845 Antwoorden / 27 Vragen

[quote=groupon.nl schreef op donderdag 10 mei 2012, 12:00]Beste Grouponner,

Wat vervelend dat je problemen hebt met Groupon. Op deze website kunnen wij klachten niet afhandelen zoals we dat zouden willen.

Met alle respect, maar als de fora vol staan met klachten en er komen steeds nieuwe klachten binnen, waarom zorgen jullie er dan niet voor dat de klachten niet afnemen?

Als jullie er niet voor kunnen zorgen dat de hoeveelheid klachten afnemen, hef je zelf dan als bedrijf op!

Mijn beeld van Groupon is: wegblijven, niet met ze in zee gaan!

nuchterjan48
door nuchterjan48 - May 16, 2012 om 04:19
9 Antwoorden / 2 Vragen

[quote=ikbenik schreef op woensdag 16 mei 2012, 04:07][quote=groupon.nl schreef op donderdag 10 mei 2012, 12:00]Beste Grouponner,

Wat vervelend dat je problemen hebt met Groupon. Op deze website kunnen wij klachten niet afhandelen zoals we dat zouden willen.

Met alle respect, maar als de fora vol staan met klachten en er komen steeds nieuwe klachten binnen, waarom zorgen jullie er dan niet voor dat de klachten niet afnemen?

Als jullie er niet voor kunnen zorgen dat de hoeveelheid klachten afnemen, hef je zelf dan als bedrijf op!

Mijn beeld van Groupon is: wegblijven, niet met ze in zee gaan!

Ik ben het helemaal met je eens!! maar ik wil gewoon hebben wat ik heb besteld of m`n geld terug!!! Overigens dit was de EERSTE keer maar ook tevens de LAATSTE keer dat ik wat bestel via deze oplichters!!!!

nuchterjan48
door nuchterjan48 - Jun 27, 2012 om 17:14
9 Antwoorden / 2 Vragen

Hallo Stacey en Zwemmer ik zou jullie nog even op de hoogte houden (Groupon) ik kreeg vandaag een mailtje van hun! alleen dat geld wat ik terug krijg volgens hun iets van 8.50 dat is niet het hele bedrag wat ik betaald heb! er staat nog crediet van mij a iets van 40 Euries! maar waarschijnlijk zien ze geld aan voor punten of zo iets? dat heb ik toen laten bewaren voor een eventuele andere bestelling (dezedus) maar ze moeten niet denken dat ik ooit nog iets bij hun zal bestellen!!! maar we zullen zien!? wat ik terug krijg? want we gaan gewoon door! tot het hele bedrag! geen cent meer of minder! En dit loopt al vanaf Maart!!!
Groetjes Jan