xandor020
door xandor020 Jan 1, 2008 om 01:15
Computers & telefonie

Happy 2008

Het mag vast niet.

Maar ik doe het toch,

Alle beantwoorders van vragen, de beste wensen voor 2008

en correctie en aanvulling... Graag. maar zonder 'katten' aub

627 12 Rapporteer

ve
door verwijderd - Jan 1, 2008 om 06:06
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik weet ook niet of het mag, maar jij ook een happy 2008.

ve
door verwijderd - Jan 1, 2008 om 10:02
0 Antwoorden / 0 Vragen

Voor iedereen een gezond em eerlijk 2008 gewenst

ve
door verwijderd - Jan 1, 2008 om 10:41
0 Antwoorden / 0 Vragen

Voor een ieder die  of als expert of als vragensteller zich begeefd op deze site en zo ook aan de redactie. Een welgemeend voorspoedig maar bovenal een GEZOND 2008. jonjo.

ve
door verwijderd - Jan 1, 2008 om 11:54
0 Antwoorden / 0 Vragen

Iedereen een gezond en wijs 2008.

Allemaal bedankt voor de goede en snelle antwoorden die ik vorig jaar heb mogen ontvangen en ik hoop in 2008 weer vaak een beroep op alle experts te kunnen doen.

ve
door verwijderd - Jan 1, 2008 om 12:36
0 Antwoorden / 0 Vragen

Een voorspoedig en gezond nieuwjaar, en dat je maar wienig vragen hebt en goede antwoorden.

Gewenst door Valerius

ve
door verwijderd - Jan 1, 2008 om 13:52
0 Antwoorden / 0 Vragen

Beste collega's,

Dat het maar een fijn 2008 mag worden. Dat er veel vragen tot ons mogen komen met even zoveel bruikbare antwoorden. En laten we het leuk houden. Commentaar moet kunnen maar wel binnen de "grenzen".

Vriendelijke groeten, poltol

ve
door verwijderd - Jan 1, 2008 om 13:56
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hoewel het niets met Computers en InterNJET te maken heeft, dus verwijderen mag, net als de kaarten die ik kreeg, ik kan niet alles bewaren, dus Beste Wensen allemaal.

PS graag iets minder over Vista klagen want ik kan niet elke keer vertellen dat Linux iets probleemlozer is....

ve
door verwijderd - Jan 1, 2008 om 14:46
0 Antwoorden / 0 Vragen

allemaal een gezond en gelukkig 2008. Graag met katten ik heb er twee en houd erg vna ze. Groetjes Ingrid

ve
door verwijderd - Jan 1, 2008 om 15:33
0 Antwoorden / 0 Vragen

xandor, volgens de spelregels is dit off-topc maar ik sluit me ook hier bij aan.

ve
door verwijderd - Jan 1, 2008 om 19:45
0 Antwoorden / 0 Vragen

jawel hoor 4711

Het staat op Internet, ik heb het geschreven met een computer die overigens ook aangaf dat het 00:00 was.

ve
door verwijderd - Jan 1, 2008 om 19:48
0 Antwoorden / 0 Vragen

oei, Hutch, behalve dat je rectie wel humor is, ik vind 3100 mooi dus je krijgt ze! 1,2,3, Hutch op 3100

ve
door verwijderd - Jan 1, 2008 om 19:48
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hoi Xandor (en iedereen die dit leest),

of het mag of niet.......: iedereen de allerbeste wensen toegewenst en vooral een gezond 2008. En inderdaad zonder 'katten'. Laat deze site niet verworden tot een 'Radar'-achtige site.......

(Als het niet mag, dan hebben degenen die dit lezen toch de wensen ontvangen en indien dit verwijderd wordt..../is.... dan is er nog niets aan de hand, want dan mist niemand dit.........).

Met vriendelijke groet voor iedereen,

Hutch