door wicky50 Jul 5, 2011 om 21:16
Computers & telefonie

Heeft er iemand hier een verklaring voor.

mijn zoon heeft nu al 3 kapotte telefoontjes in ruim een half jaar.. door onverklaarbare redenen [nu tijdens het pingen ] valt het toestel gewoon uit en doet niets meer.
de vorige 2 waren goedkopere. de laatste een black berry.
alle 3 de keren zat er toevallig een volwassenen bij die het zag gebeuren. is het mogelijk dat het iets met een soort statische lading van hem te maken heeft ??

623 7 Rapporteer

OpTijdNaarBed
door OpTijdNaarBed - Jul 5, 2011 om 21:34
1163 Antwoorden / 60 Vragen

Ik heb iets dergelijks (met horloges) wel eens van dichtbij gezien. Informeer eens bij een paranormaalbeurs oid.

wi
door wicky50 - Jul 5, 2011 om 21:41
7 Antwoorden / 17 Vragen

deinert, dit soort dingen horloge, wekker enz gebeurd bij hem dus ook. wou het er niet bijzetten omdat je dan evt rare reacties krijg. vandaar dat ik dacht aan een soort statische iets dus.het joch is er steeds zo van streek van en snap het niet.

snah
door snah - Jul 5, 2011 om 22:00
654 Antwoorden / 61 Vragen

Hallo ,

Ooit eens gelezen dat er voor dit probleem polsbandjes bestaan ( niet die van Telsell )

Hans

OpTijdNaarBed
door OpTijdNaarBed - Jul 5, 2011 om 22:03
1163 Antwoorden / 60 Vragen

Ook ik heb hier niet alles neergezet wat hij mij heeft laten zien om exact de zelfde reden. Kijk maar: ik heb nu al een rode duim gekregen van iemand!

Maar ja: het komt dus vaker voor. Ik enige wat ik erover kan vertellen is dat deze persoon dit erg moeilijk vond, hij wist ook niet hoezo en wat hij ermee moet...

Nogmaals: informeer eens bij een paranormaal beurs!

freya
door freya - Jul 5, 2011 om 22:25
10999 Antwoorden / 1 Vragen

Ik kan heel wat redenen bedenken waarom jongeren op gegeven moment met een kapotte telefoon komen te zitten en een advies zou dan kunnen zijn om met zo'n telefoon terug te gaan naar de verkoper om te laten vaststellen wat het defect is. Wellicht een gevalletje garantie of misschien wel verzekeringswerk (indien die is afgesloten en het defect onder de voorwaarden valt), maar om nu te gaan adviseren om dan maar naar een 'paranormaal' beurs te gaan.....?

Ik denk dat de oorzaak van het defect toch heel wat aardser is.....

Freya

menno0
door menno0 - Jul 6, 2011 om 17:37
236 Antwoorden / 42 Vragen

Zoek Internet eens af, mogelijk zijn de problemen veel voorkomend?
Diverse reviews lezend van GSM's omdat ik andere gsm zoek, levert me vervelend genoeg veel mankement meldingen op, w.o. per toeval de reden waarom ik de voor-vorige Nokia wegdeed. Helaas werd NOKIA vaak genoemd. Misschien 'n paar slechte jaargangen of slechte serie? Daarom hoeft niet alles slecht te zijn.

Wanneer Keller in staat is stilstaande horloges te laten lopen tijdens zijn optreden valt niet te ontkennen dat er mensen zijn die uitgerust zijn met meer energie. Bij mijzelf zijn bepaalde ziekenhuis metingen absoluut niet te doen. Er gebeurt gewoon niets, nada. Mij is een dame bekend die door langs te lopen de digitale TV zenders laat verspringen. Puur lachen binnen huiselijke kring en zeker! geen reden een hocus pocus beurs te bezoeken.

Houd het zakelijk in het leven en zoek de miskopen uit op internet en realiseer U dat het zich binnen 1 periode afspeelt. Onderzoek eerst voordat U een nieuwe GSM koopt. Laat kapotte spullen terugsturen door de winkel waar U kocht. De termijn waarin het gaat haperen las ik in de reviews helaas ook. Het ligt niet aan Uw zoon, vermoedelijk het product of de serie er van.

gsm
door gsm - Jul 7, 2011 om 19:49
5940 Antwoorden / 47 Vragen

De toetsen van afstandsbedieningen en telefoons blijken nogal eens poreus te zijn. Lichaamsvocht of zweet van de vingers kan daardoor in het toestel komen en wordt onder de rubberen mat van de toetsen verzameld.
Het vocht zorgt ervoor, dat er sluiting ontstaat bij diverse veelgebruikte toetsen.
Hierdoor werken bepaalde toetsen niet goed meer.

Demonteren en voorzichtig schoonmaken (met water en iets afwasmiddel) kan wonderen verrichten. Pas op dat het geleidende laagje onder elke toets niet weggepoetst wordt!

GSM's (ik kan het weten) zijn door de gebruiker moeilijk te openen en te repareren. Je kunt echter in elk geval de oorzaak laten vaststellen en heel vaak blijkt dat vochtschade te zijn.