djintara
door djintara Aug 2, 2008 om 01:46
Computers & telefonie

Help

Ben denk ik heel stom geweest. Zat een beetje te "spelen"met face book. Nou, om een lang verhaal kort te maken. Ik heb mijzelf geregistreerd maar eigenlijk wil ik daar helemaal niet in. Wil er dus weer uit. Maar...... hoe??

Kan iemand mij helpen??

315 4 Rapporteer

kiran
door kiran - Aug 2, 2008 om 14:01
2791 Antwoorden / 0 Vragen

@djintara

Facebook is een, meer op het buitenland gerichte Hyves, en aangezien je je voor Hyves kunt afmelden, zal dat in Facebook wel hetzelfde werken. Dus zoeken op de site naar een opzeg/afmeldings optie.

Heb evt.wel info over Facebook, bij interesse, laat het weten. Weliswaar niet over afmelden iets gevonden. Wel: bij registratie ga je akkoord met de voorwaarden. Weet niet of daar evt. 'iets aan hangt'.

Verder lijkt het mij weinig kwaad te kunnen. Misschien een optie om te kijken bij Config./Software of je het kunt verwijderen?????

Groet, kiran

ph
door phinder - Aug 2, 2008 om 18:16
433 Antwoorden / 4 Vragen

kijk Account page,
worden je profiel en alle bijbehorende gegevens direct geblokkeerd voor
andere Facebook-gebruikers. Je wordt dus in feite van Facebook
verwijderd. We slaan je profielinformatie (vrienden, foto's, interesses
enzovoort) echter op. Als je je account dus weer activeert, ziet die er
net zo uit als op het moment dat je je account deactiveerde. Veel
gebruikers deactiveren hun account tijdelijk en verwachten dat alle
gegevens er nog zijn als ze zich weer registreren.

Als je niet
van plan bent Facebook nog te gebruiken en je account volledig wilt
verwijderen, kunnen we dit voor je doen.
Vergeet niet dat je je account
niet meer kunt activeren en dat je de content of gegevens van je
account niet meer kunt ophalen. Neem contact met ons op via
this form en bevestig je verzoek als je je account wilt verwijderen.

Gr. Phinder

djintara
door djintara - Aug 2, 2008 om 18:18
31 Antwoorden / 11 Vragen

heel heel heel heel heel héééééél hartelijk bedankt! Ik heb het gedaan, en toen ik later probeerde in te loggen met mijn naam, kreeg ik te lezen dat die acount niet -meer- bestond of zo. Ik ben hartstikke blij!!!!  dank je wel!!

djintara
door djintara - Aug 2, 2008 om 18:18
31 Antwoorden / 11 Vragen

ook jij, hartstikke bedankt voor je antwoord!

grote groet,

marja