de
door deruiter May 15, 2017 om 14:29
Computers & telefonie

Help mijn computer

Beste computer gebruikers,
Na Windows 10 update kan ik niet meer internetten!
De computer is wel verboden met de KPN-router, ( tekentje rechts-onder buroblad).
Als ik Microsoft EDGE aktieveer, gebeurt er niets, op het tabblad, naast de tekst "START" een draaiend ikoontje.
KPN helpdesk weet het ook niet, heeft het over IP-adres fout.
Met de KPN- servicetool ook geen resultaat
Wie kan mij helpen ?

Groetjes Elly

1906 11 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

marita5
door marita5 - May 15, 2017 om 14:32
11535 Antwoorden / 15 Vragen
1

Hallo DeRuiter , 

Probeer deze oplossingen eens , klik op de rode regel .

https://support.microsoft.com/nl-nl/help/10741/windows-10-fix-network-connection-issues

Cookies
door Cookies - May 15, 2017 om 14:35
13336 Antwoorden / 36 Vragen
1

Vreemd, dat probleem deed zich bij veel mensen voor bij de november update. Ik neem aan dat jij het over de Creators Update hebt?

Heb je al met de rechter muisknop op het verbindings tekentje geklikt en dan kiezen voor 'probleem oplossen'?

En maak je draadloos verbinding of met de kabel?

hansje klein
door hansje klein - May 15, 2017 om 16:26
3037 Antwoorden / 62 Vragen
0

Bij mij heeft de update drie uur lang gedownload, geïnitieerd en geïnstalleerd. Misschien klein maken en iets anders gaan doen tot de update (op de achtergrond) helemaal klaar is? Daarna opnieuw opstarten.

Cookies
door Cookies - May 15, 2017 om 16:45
13336 Antwoorden / 36 Vragen
0

Beetje moeilijk iets downloaden zonder internetverbinding. Over de update gaat het ook niet.

DOOR HANSJE KLEIN - 15 MEI 2017 OM 16:26 
2074 ANTWOORDEN / 29 VRAGEN
0

Bij mij heeft de update drie uur lang gedownload, geïnitieerd en geïnstalleerd. Misschien klein maken en iets anders gaan doen tot de update (op de achtergrond) helemaal klaar is? Daarna opnieuw opstarten.

de
door deruiter - May 15, 2017 om 17:08
6 Antwoorden / 6 Vragen
0

beste allemaal
Microsoft  gebeld en adviseerde om de fabrikant van de computer te raadplegen.
Dat ga ik proberen via een andere computer.
Als ik er uit ben zal ik het  nog even laten weten.
Met groet Elly

gsm
door gsm - May 15, 2017 om 21:25
5940 Antwoorden / 47 Vragen
2

Wel verbonden, maar geen internet:

KPN modem uit (stroom eraf) en na 30 seconden weer aan. Wachten tot lampjes weer op de normale manier aan zijn.
of

Computer bij Start, Aan/uit, Opnieuw opstarten.
Dus niet Aan/uit, Afsluiten en dan weer aanzetten.

Verbinding maken met de juiste SSID en juiste Sleutel (wachtwoord).

f.weele
door f.weele - May 16, 2017 om 11:55
1085 Antwoorden / 27 Vragen
2

Indien je verbinding via wifi had ; kijk eens even bij instellingen: "Netwerk en Internet", linkerkolom wifi,  dan bovenaan onder wifi derde regel "bekende wifi netwerken beheren". Staan daar meerdere wifi netwerken? Zo ja, haal dan die wifi netwerken weg die niet van jou zijn. Dit was een veel voorkomend probleem bij de november update. Anders zoals GSM al aangaf, de router opnieuw opstarten en eventueel daarna ook de pc. Je kunt ook, zoals bij bovenstaand, alle netwerken verwijderen en opnieuw inloggen op je eigen wifi netwerk. Eventueel in het configuratiescherm bij "netwerk en internet" naar "netwerkcentrum" gaan en daarna naar  de adapterinstellingen en de wifi-adapter uit-en inschakelen of rechtsklikken en "problemen vaststellen" aanklikken.

m.vr.gr.

aurora1
door aurora1 - May 16, 2017 om 23:16
15645 Antwoorden / 6 Vragen
0

Heeft u al eens een andere browser geprobeerd?

Ge
door Genee - May 16, 2017 om 23:59
1509 Antwoorden / 1 Vragen
0

Wanneer u met de cursor op het netwerkicoontje op de taakbalk gaat staan krijgt u dan de Netwerknaam te zien en de tekst Internet toegang?

de
door deruiter - May 17, 2017 om 15:21
6 Antwoorden / 6 Vragen
0

Ja, er komt dan te staan Microsoft Edge  ,andere browsers werken ook niet , google crome en mozilla fire fox

Ge
door Genee May 17, 2017 om 22:24
1509 Antwoorden / 1 Vragen

Na een windows10 update zegt u, was dat de Creators update soms?
Je zou verwachten dat het dus in die update zit als u daar voor wel internet had.
Geen juiste driver voor de netwerkadapter?
U kunt bij Instellingen onder Bijwerken en Beveiliging - Probleem Oplossen - Internetverbindingen de Probleemoplosser voor netwerk eens starten.

Andere mogelijkheid in de windows 10 instellingen bij Netwerk en Internet, eventueel dan helemaal onderaan Netwerk opnieuw instellen.

Als nog geen resultaat, kijk op de site van de netwerkkaartproducent een driver voor windows10 is te downloaden.
Gegevens van de netwerkkaart te vinden bij Netwerk en Internet - Adapter options wijzigen.

aurora1
door aurora1 - May 17, 2017 om 16:41
15645 Antwoorden / 6 Vragen
0

Heeft u al foutcontrole (met repair) laten lopen, eventueel in veilige modus?
De tips van @gsm geprobeerd? Modem misschien iets langer uitzetten, bijv. 5 minuten?

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Bol heeft mijn koffie apparaat zoek gemaakt. had volgens bol naar philips, gemoeten, en wil het niet vergoeden

Aan Bol.com Pakketweg 2 5145NG Waalwijk     Mijn Koffiemachine lekte van onderen . Philips Saeco Grand Aroma sm 6585/00. Gekocht 3 Januari 2024 met 2 j garantie. Volgens u had het naar Philips reparateur gemoeten !, maar van hun nooit geen label met adresgegevens gekregen. De antwoorden van jullie service en contact staan hieronder Volgens hun wordt het als verloren beschouwd. Wat h ... Lees meer

re
reuben748 - May 20, 2024 om 15:19
Huishouden & energie

Koken op gas of inductie

Dear forum members,

A new kitchen is going to be built, but now I am faced with the following ..............what should I choose?
Currently cooking on gas here, but you hear so much about cooking on induction. I have delved into it as much as possible (as far as possible). 
Intellectually I  should choose induction , but I'm dreading it. You hear so many contradictions an ... Lees meer

petra gerritse
petra gerritse - May 20, 2024 om 09:45
Geldzaken & recht

Geen mogelijkheid om MEGA te bereiken, telefonisch en per mail niet. Ook v. b. brieven van ACMn gestuurd, GEEN REACTIE

na verkeerde eindafrekening, de nieuwe energieleveraar heeft tijdig afgemeld ,steeds wordt er door gegaan met een maand betaling. Deze heb ik gestorneed.
Krijg nu een aanmaning via bureau. Lees meer