ro
door robben Jan 7, 2014 om 19:41
Computers & telefonie

Het telegraaf cadeau

van de telegraaf bezorger kreeg ik een cadeau kaart van de telegraaf . Met deze kaart kon ik iemand 3 weken lang ,de telegraaf gratis laten ontvangen leuk idee .De telegraaf heeft ook het adres ontvangen en mij weer terug gemaild , dus ik dacht het is geregeld . Dus mijn dochter heeft nog steeds geen telegraaf ontvangen. Dit had ik niet verwacht en zeker niet van de telegraaf .

869 6 Rapporteer

diumenge
door diumenge - Jan 7, 2014 om 19:44
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Wat niet is, kan nog komen.

zwemmer
door zwemmer - Jan 7, 2014 om 19:47
2638 Antwoorden / 35 Vragen

En, wat zegt de Telegraaf hiertoe?

mahadma
door mahadma - Jan 7, 2014 om 19:50
11547 Antwoorden / 51 Vragen

De Telegraaf al gebeld?

ro
door robben - Jan 7, 2014 om 20:12
9 Antwoorden / 43 Vragen

[quote=mahadma schreef op dinsdag 7 jan 2014, 19:50]De Telegraaf al gebeld?

Natuurlijk ze hebben zelfs het adres terug gemaild waar de krant naar toe moest . Maar de telegraaf doet net of er niks aan de hand is , makkelijk toch . Het gaat me om beloofd is beloofd het principe van de telegraaf , we staan er voor . Maar als het om je eigen krant gaat ?

sonjaatje
door sonjaatje - Jan 7, 2014 om 20:16
1961 Antwoorden / 1 Vragen

Staat nergens vermeld wanneer het abo ingaat. De Telegraaf gaat zichzelf echt niet in de vingers snijden door jouw dochter geen gratis krant te geven met de kans dat dochterlief een abo neemt. Dat is de hele bedoeling van de gratis krant, niet om de mensen blij te maken.

sw
door swat1500 - Jan 8, 2014 om 00:49
3790 Antwoorden / 0 Vragen

Had u dit niet beter naar de Telegraaf kunnen mailen?