Hi abonnement opzeggen ivm geen bereik
Ik wil mijn abonnement van HI opzeggen!
Heb dit abonnement vorig jaar april genomen omdat zij hier op Terschelling het meeste bereik hadden.
Maar sinds mei/juni vorig jaar kan ik amper nog bellen of gebeld worden. Ook gebeurd het vaak dat ik tijdens een gesprek gewoon "weg val"..
Ze hebben de frequentie van de zendmast naar beneden gehaald (is bewijs voor!) omdat ze een hogere mast willen plaatsen maar de bewoners eromheen willen dat niet.
Ik heb 500 belminuten maar kan er 20 minuten daadwerkelijk van gebruiken.
HI verkoopt mij een duur abonnement waar ik helemaal niets aan heb.
Ze leveren niet wat ze beloofd hebben..
En er zijn vele mede eilanders die hier ook last van hebben!
Ik wil van dit abonnement af!! En wel nu!!
U wilt NU, maar als u werkelijk van het abo af wilt, zult u er wat voor moeten doen. Om te beginnen met een officiele klachtenbrief naar Hi sturen, als u dan niet tevreden bent met de geboden oplossing, of ze reageren niet, dan kunt u een klacht indienen bij de Geschillen commissie Telecommunicatie
Klik HIER voor de te volgen stappen. Als u belt met de ombudsman hebben ze ook nog voorbeeldbrieven voor u klaarliggen.
[quote=zoekster schreef op zaterdag 19 jan 2013, 11:27]U wilt NU, maar als u werkelijk van het abo af wilt, zult u er wat voor moeten doen. Om te beginnen met een officiele klachtenbrief naar Hi sturen, als u dan niet tevreden bent met de geboden oplossing, of ze reageren niet, dan kunt u een klacht indienen bij de Geschillen commissie Telecommunicatie
Klik HIER voor de te volgen stappen. Als u belt met de ombudsman hebben ze ook nog voorbeeldbrieven voor u klaarliggen.
[quote=zoekster schreef op zaterdag 19 jan 2013, 11:27]U wilt NU, maar als u werkelijk van het abo af wilt, zult u er wat voor moeten doen. Om te beginnen met een officiele klachtenbrief naar Hi sturen, als u dan niet tevreden bent met de geboden oplossing, of ze reageren niet, dan kunt u een klacht indienen bij de Geschillen commissie Telecommunicatie
Klik HIER voor de te volgen stappen. Als u belt met de ombudsman hebben ze ook nog voorbeeldbrieven voor u klaarliggen.
Ik begrijp dat ik alles via de officiele weg moet doen maar heb ook contact met HI via het HI Forum op Facebook en daar hebben zij al toegegeven dat de fout bij hun ligt en dat ze aan een oplossing werken en tot die tijd kunnen ze niets doen!
Maar ik betaal wel elke maand voor iets wat ik niet kan gebruiken..!!
Bellen dus..Ik heb een bedrijf en mijn klanten kunnen mij niet bereiken en andersom!
Daarom wil ik er vanaf...
Oké, ze hebben de fout toegegeven, maar komen ze ook met een schadevergoeding over de brug? U betaalt immers voor iets wat niet wordt geleverd. Alleen maar een beetje spijt betuigen is natuurlijk niet goed genoeg. U zult op z'n minst minder moeten betalen voor het abo. Dat gedoe via facebook, daar koop je niets voor. Een aangetekende brief met zelf een voorstel over hoeveel u redelijk vindt per maand te betalen, of anders ontbinding van het contract. Vraag om een schriftelijke reactie binnen 2 weken.
En anders toch naar de Geschillencommissie. Maar u zult ervoor moeten zorgen dat u iets substantieels in handen heeft.
Kunt u een abo bij een ander nemen, of kan geen enkele provider u een degelijke verbinding leveren op Terschelling?
Nee geen schadevergoeding, niets! Ik betaal wel al 10 maanden voor iets waar ik niets aan heb... En het frappante van alles is: Mijn overbuurvrouw had ook een abo van HI en haar contact is ontbonden na ellelange gesprekken met HI...ze werd wat 'lastig' zeg maar!
Dit ook aan gekaart bij HI...
Hi was altijd de beste provider hier op Terschelling vandaar dat ik bij HI zit/zat.
Vodafone is nu hier de beste provider...
Er is ook nog een Hi webcare, komt af en toe langs op het forum. Misschien dat die u hier nog kan helpen, webcare zie je overigens zelden in het weekend, dus dat zal dan maandag o.i.d. worden.
U kunt ook de techniek van uw overbuurvrouw uitproberen.Voor de rest zijn alle opties wat mij betreft wel behandeld
Succes ermee.
[quote=summervibes schreef op zaterdag 19 jan 2013, 12:22]
Hi was altijd de beste provider hier op Terschelling vandaar dat ik bij HI zit/zat.
Vodafone is nu hier de beste provider...
Ik weet niet in welk gedeelte van Terschelling je woont, maar als je op onderstaande link klikt krijg je een kaartje te zien met alle gsm-masten in Nederland.
Linksboven kun je de naam Terschelling ingeven, dan kun je zien welke maste van welke provider het dichts bij je in de buurt staat.
Die zou je dan kunnen nemen.
Klik -> UMTS-Masten
Hier nog een discussie over het onderwerp waar het over gaat.
Klik -> Zendmast zorgt voor discussie op Terschelling
Als KPN daadwerkelijk met opzet de capaciteit/vermogen van die mast terug gedraaid heeft, wat me niet zou verbazen overigens, hoop ik dat elke Terschellinger daar gepaste maatregelen op neemt.
Suc6 in ieder geval...
[quote=gompy2 schreef op zaterdag 19 jan 2013, 13:29][quote=summervibes schreef op zaterdag 19 jan 2013, 12:22]
Hi was altijd de beste provider hier op Terschelling vandaar dat ik bij HI zit/zat.
Vodafone is nu hier de beste provider...
Ik weet niet in welk gedeelte van Terschelling je woont, maar als je op onderstaande link klikt krijg je een kaartje te zien met alle gsm-masten in Nederland.
Linksboven kun je de naam Terschelling ingeven, dan kun je zien welke maste van welke provider het dichts bij je in de buurt staat.
Die zou je dan kunnen nemen.
Klik -> UMTS-Masten
Hier nog een discussie over het onderwerp waar het over gaat.
Klik -> Zendmast zorgt voor discussie op Terschelling
Als KPN daadwerkelijk met opzet de capaciteit/vermogen van die mast terug gedraaid heeft, wat me niet zou verbazen overigens, hoop ik dat elke Terschellinger daar gepaste maatregelen op neemt.
Suc6 in ieder geval...
[quote=gompy2 schreef op zaterdag 19 jan 2013, 13:29][quote=summervibes schreef op zaterdag 19 jan 2013, 12:22]
Hi was altijd de beste provider hier op Terschelling vandaar dat ik bij HI zit/zat.
Vodafone is nu hier de beste provider...
Ik weet niet in welk gedeelte van Terschelling je woont, maar als je op onderstaande link klikt krijg je een kaartje te zien met alle gsm-masten in Nederland.
Linksboven kun je de naam Terschelling ingeven, dan kun je zien welke maste van welke provider het dichts bij je in de buurt staat.
Die zou je dan kunnen nemen.
Klik -> UMTS-Masten
Hier nog een discussie over het onderwerp waar het over gaat.
Klik -> Zendmast zorgt voor discussie op Terschelling
Als KPN daadwerkelijk met opzet de capaciteit/vermogen van die mast terug gedraaid heeft, wat me niet zou verbazen overigens, hoop ik dat elke Terschellinger daar gepaste maatregelen op neemt.
Suc6 in ieder geval...
Helaas klopt de link niet naar de masten.. Op midsland-Noord op Terschelling staat ook de KPN mast.
KPN wil een 40 meter hoge mast plaatsen maar omwoners houden dat tegen..
KPN heeft toegegeven dat de problemen bij hun liggen.
Ze beloofden mij een prima abo met superbereik maar sinds de inwoners van Midsland-Noord juridische stappen hebben ondernomen, is het bereik echt waardeloos!
En meerdere met mij..
Zoals eerder beschreven: ik heb 500 belmin en kan maar 20 min gebruiken en soms zelfs minder!
Ik wil niet betalen voor iets wat ik niet kan gebruiken..
Ik hoop dat ik snel antwoord krijg op het HI forum op FB...
Daar is mijn klacht in behandeling..
Daarnaast wil ik 10 maanden schadevergoeding!
Ik gebruik mijn tel ook zakelijk en mijn klanten kunnen mij niet bereiken en andersom en dat in deze crisis...
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Filmbox bij kpn
Ik kreeg een mail van KPN dat filmbox nu bij hun op kanaal 50 zit,natuurlijk meteen gaan kijken,maar het werkt nog niet
Me wel afgevraagd,moet je hier nu extra voor gaan betalen?
Net zoals bij netflix?
Voor mij heel onduidelijk,want daar heb ik geen zin in,heb al 4 van dit soort,gewoon betaald
Lees meer
Ben ik verplicht mee te doen aan steekproef Enexis gasmeter?
Een onduidelijke brief gekregen van Enexis om mee te doen aan een steekproef. Deze steekproef stelt vast of mijn gasmeter betrouwbaar meet. Ben ik verplicht daar aan mee te doen en een hele middag thuis te moeten wachten op een monteur van weer een ander bedrijf ? Dus een vrije dag te moeten opnemen hiervoor ? Lees meer
Neato robotstofzuiger gekocht bij Albert Heijn, binnen garantie onbruikbaar. Wie is er verantwoordelijk?
Wij hebben Maart 2023 bij Albert Heijn een Neato D8 gekocht voor €199,-. Mooi ding, werkte goed tot een paar weken geleden de app niet meer opstart en verbinding kan maken. Resultaat > stofzuiger kun je niet meer instellen of aanzetten via de app. Na wat onderzoek lees ik dat Neato falliet is. Hij gaat nog wel aan en uit maar uiteindelijk heb je toch de app nodig om de robot in te stellen om ... Lees meer
Populair in Computers & Telefonie
Hallo, wie weet waar ik de Evergreen top 1000 kan downloaden? Bv hartelijk dank.
In het korte verleden deed ik dat via de Pirate Bay maar die is jammer genoeg niet meer te ontvangen. Lees meer
blokkade toetsenbord
Ik heb per ongeluk mijn toetsenbord geblokkeerd zodat ik geen tekst meer kan typen. Ik werk met die comp. met windows XP. Hoe kan ik die blokkade opheffen? De overige functies werken normaal. Bedankt. Lees meer
CD-R of DVD-R
Ik wil filmpjes en foto's vanaf de laptop opslaan op een schijf. Welke kan ik het beste nemen een CD-R of DVD-R? Of maakt het niet uit. Lees meer