he
door heleendasberg Sep 24, 2013 om 10:54
Computers & telefonie

HI abonnement verlengen

heb een sim only abb zonder internet tot 2015 nu wil ik een ander abb incl 3G met telefoon dus een duurder abb zo een 20 euro meer betalen.
dit mag niet van HI moet eerst goedkoper abb uitzitten dit is toch raar wil meer betalen maar mag niet. Ik kan wel een nieuw abb krijgen maar dan moet ik de oude ook nog af betalen. heeft iemand hier ervaring mee. weet wel dat wij hierna weg gaan bij Hi na jaren

666 10 Rapporteer

tijger1
door tijger1 - Sep 24, 2013 om 11:09
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Als u nu een abonnement hebt tot 2015, dan hebt u dat toch pas met twee jaar verlengd? En waarom hebt u dat dan gedaan?

hi-webcare
door hi-webcare - Sep 24, 2013 om 12:19
108 Antwoorden / 0 Vragen

Hi Heleen,

Jij hebt jouw bericht ook op Tros Radar en Klacht.nl geplaatst. Ik heb je helaas al moeten aangeven dat we je hier niet mee kunnen helpen. Het is niet mogelijk om tijdens de looptijd van je contract een Hi Sim-only om te zetten naar een Hi Abonnement met toestel.

Groetjes,

Christy
Hi Webcare
Je kunt je vraag ook stellen via hi.nl/forum

lekkerisdat
door lekkerisdat - Sep 24, 2013 om 15:36
4299 Antwoorden / 5 Vragen

Koop 'n los toestel, waar 2 simkaarten in kunnen. Indien je per se online wilt zijn is er 'n provider waarbij je het internet dagelijks aan of uit kunt zetten en zo maximaal 15 euro 50 per maand betaalt.
Overigens het is 2013, op veel plekken heb je gratis toegang tot wifi en via diezelfde wifi kun je ook prima spotgoedkoop bellen..

dearagain
door dearagain - Sep 24, 2013 om 17:27
2462 Antwoorden / 7 Vragen

*zo zijn nu eenmaal de waardeloze Hi-regels

tijger1
door tijger1 - Sep 24, 2013 om 17:43
42060 Antwoorden / 21 Vragen

[quote=dearagain schreef op dinsdag 24 sep 2013, 17:27]*zo zijn nu eenmaal de waardeloze Hi-regels

Nog nooit van contract regels gehoord?

he
door heleendasberg - Sep 24, 2013 om 17:58
3 Antwoorden / 1 Vragen

ten eerste
Ik ben net begonnen met mijn smart phone in de winkel melde ze probeer eerst sim only en dan kan u altijd later nog overstappen dat was de reden dat ik sim only heb genomen.
ten 2de
Ik begrijp wel iets van contracten hoor alleen als je iets erbij wilt kan je bij alle providers gewoon nieuw contract afsluiten. Ik begrijp als je weggaat of iets eraf wilt halen dat je contract breuk pleegt maar ik wil ruim 20 euro meer betalen per maand en dat schijnt niet te kunnen. Dus dat wordt aan het eind van de rit overstappen met mijn gehele gezin

he
door heleendasberg - Sep 24, 2013 om 18:01
3 Antwoorden / 1 Vragen

HI

Gekke wereld toch je wilt meer betalen maar je mag niet
en de groeten van HI erbij

tijger1
door tijger1 - Sep 24, 2013 om 18:04
42060 Antwoorden / 21 Vragen

@heleendasberg

Mij opmerking sloeg op de reactie van @dearagain. Die kraakt overal HI af.

Maar dan nog wel meteen voor twee jaar, u had ook prepaid kunnen nemen of een abonnement voor 1 jaar.

dearagain
door dearagain - Sep 24, 2013 om 18:31
2462 Antwoorden / 7 Vragen

*ik kraak helemaal niks af

*ik vind Hi een zeer slechte provider op grond van de postings op de diverse consumentenfora

he
door heleendasberg - Sep 24, 2013 om 18:54
3 Antwoorden / 1 Vragen

@tijger1
in de winkel hebben ze mooie praatjes en ik heb mij 2 jaar laten aanpraten helaas