mi
door mij1234 Dec 16, 2009 om 15:19
Computers & telefonie

Hi gratis geheugenkaartje?

ik heb mijn abo bij hi! verlengd,ik kreeg daarbij een nieuw toestel en zou als extraatje een gratis 8gb geheugenkaartje krijgen,alleen zat dat er niet bij.
Ik heb een mailtje gestuurd en kreeg als antwoord dat het niet nagezonden kon worden,maar dat ik er zelf maar eentje moet kopen en de rekening naar hun moet sturen.
Nou woon ik in een dorpje en om nu speciaal naar de stad te gaan om zo'n kaartje te kopen vind ik nogal een gedoe,dus denk ik dat ze mazzel hebben....of zouden ze dit express doen,zodat ze de geheugenkaartjesniet weg hoeven te geven.
Ik heb verder nooit wat gehad met Hi!,maar ik vind dit nogal vreemd.
Kan ik nog op een andere manier aan zo'n kaartje komen???

395 3 Rapporteer

ve
door verwijderd - Dec 16, 2009 om 17:58
0 Antwoorden / 0 Vragen

Bestel je hem via internet denk wel aan de verzend kosten die krijg je dan waarschijnlijk niet betaald.
Groet Valerius.

ve
door verwijderd - Apr 8, 2010 om 13:10
0 Antwoorden / 0 Vragen

Beste mij1234,

Uit je klacht op het forum van Vara Kassa begrijp ik dat je het geheugenkaartje niet hebt ontvangen. Ik begrijp dat dit vervelend is. Helaas heeft Hi niet de mogelijkheid losse onderdelen na te sturen. De fabrikanten van mobiele telefoons hebben deze geheugenkaarten. Helaas heeft Hi deze geheugenkaarten niet.

We bieden dan de mogelijkheid dat jij zelf een geheugenkaart aanschaft, dit kan in een electronica winkel of via het internet. Vervolgens kun je een kopie van de bon verzenden. Dit mag naar het e-mailadres van Hi Webcare.

Op 04-03-2010 is het Hi Webcare team begonnen met reageren op Online Klachten om de klanttevredenheid te vergroten. Een onderdeel hiervan is dat we ook reageren op oudere klachten omdat ook jij recht hebt op een goede oplossing.

Indien je een geheugenkaart hebt aangeschaft en hiervoor nog geen vergoeding hebt ontvangen, wil ik je vriendelijk verzoeken de volgende gegevens te e-mailen naar webcare@hi.nl onder vermelding van referentienummer 1158:

- username op het forum
- rekeningnummer of klantnummer, deze is gelijk aan het betalingskenmerk van je bankafschrift
- naam
- postcode en huisnummer
- mobiel nummer
- kopie van de bon

We zullen dan zo spoedig mogelijk je vraag beantwoorden.

Met vriendelijke groet,

Lotte
Hi Webcare

ve
door verwijderd - Apr 22, 2010 om 10:07
0 Antwoorden / 0 Vragen

Beste mij1234,

Op 08-04-2010 heeft Hi Webcare je gegevens gevraagd om je klacht/ probleem op te lossen of je vraag te beantwoorden. We hebben helaas nog geen reactie mogen ontvangen. Indien je nog een klacht/ probleem of vraag hebt zou je dan zo vriendelijk willen zijn alsnog je gegevens te e-mailen naar webcare@hi.nl?

Met vriendelijke groet,

Lotte
Hi Webcare