je
door jeanineee Dec 4, 2010 om 22:58
Computers & telefonie

Hi rekening!

hallo,

ik ben al heel lang een klant van hi! ik heb mijn abbo verlengt. Ik kreeg een sms dat mijn abbo was ingegaan. Ik controleerde of mijn onbeperkt smsen nog aan stond en hij stond gewoon aan (ik dacht die heb ik gewoon meegenomen omdat ik mijn abbo heb verlengt en dit er los van staat) zie ik nu dat ik een rekening heb van 200 euro!!!
mijn vorige rekening klopte precies!

doe ik nu iets fout en had ik mijn onbeperkt smsen weer moeten activeren ? en kan ik hier wat mee doen !

1179 9 Rapporteer

jcn 1987
door jcn 1987 - Dec 4, 2010 om 23:51
7 Antwoorden / 0 Vragen

ik ben ook klant bij HI, en heb ook mijn ab. verlengdt en ik kreeg van de phone house een kaartje erbij dat ik dan na een paar dagen een sms moet sturen naar HI met daarin; DUBBEL AAN.

dus ik denk idd dat je het opnieuw moet activeren.
alleen wel slordig! dat ze dat er niet even bij melden!
over die rekening zou ik niet weten of je dat uberhaupt kan terugvragen!
maar heb je dat wel al gevraagd aan HI?

di
door dirk2 - Dec 5, 2010 om 09:27
364 Antwoorden / 21 Vragen

Als ik een vraag of item heb voor 'Kassa' of de 'Belbus', waar kan ik die aan richten?

U kunt een email sturen naar kassa(at)vara.nl. De Belbus is bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 10.00 tot 13.30 uur op 035 – 6722722 of belbus(at)vara.nl

ki
door kirstem - Dec 6, 2010 om 16:29
1 Antwoorden / 0 Vragen

Hoi!
Ik ben ook klant bij Hi, mijn rekeningen zijn ook veel te hoog! Op internet geven ze aan dat ik ver over mn bundel bel, terwijl de smsdienst aangeeft van niet..
Ik vraag me af of jij het bent die iets fout doet, want als ik mbt mn rekening naar Hi toe ga, kunnen ze me of niet helpen, of ze zeggen dat ik zelf schuldig ben aan de hoogte van mijn rekening. Ben al 2 maand bezig om opheldering te krijgen, maar Hi werkt totaal niet mee.

hi-webcare
door hi-webcare - Dec 30, 2010 om 11:52
108 Antwoorden / 0 Vragen

@jeanineee Je geeft aan dat je een hoge telefoonrekening hebt ontvangen. Ik weet niet of je inmiddels al opheldering hebt gekregen over de telefoonrekening maar anders wil ik je graag verder helpen. Zou je als je nog hulp nodig hebt zo vriendelijk willen zijn een e-mail te sturen naar webcare@hi.nl onder vermelding van referentienummer 1603?

@kristem Je geeft aan dat jouw telefoonrekeningen hoger zijn dan verwacht. Je hebt geprobeerd hier uitleg over te krijgen maar dit heb je nog niet gekregen. Mocht dit probleem nog steeds spelen zou je dan zo vriendelijk willen zijn een e-mail te sturen naar webcare@hi.nl onder vermelding van referentienummer 1604?

Vermeld beide hierbij jullie naam, mobiele telefoonnummer, klant- of bankrekeningnummer en postcode/huisnummer.

Groeten van Hi,

Lotte
Hi Webcare

ja
door janor - Jan 18, 2011 om 21:07
2 Antwoorden / 0 Vragen

Je eigen verbruik + Hi goed in de gaten houden is zeker aan te bevelen. Vandaag nota gekregen van Hi. Meer data verbruikt dan limiet, terwijl ik gebruik in de gaten heb gehouden via iphone en website Hi en bij lange na niet in de buurt van de limiet ben geweest. Daarnaast natuurlijk nooit een berichtje gekregen dat ik op 80% van limiet zat, wat wel wordt beloofd. Kortom voel me flink gepiepeld door Hi.

Uiteraard wil Hi meehelpen en gaat een overzicht sturen van hoeveel MB's op welk moment ik heb gebruikt. Lekker behulpzaam, weet ik straks dat ik op 9 december 2010 23 MB heb verbruikt. Net alsof ik dan nu met deze info kan gaan aantonen dat de rekening van geen kant klopt.

hi-webcare
door hi-webcare - Jan 19, 2011 om 09:58
108 Antwoorden / 0 Vragen

Hi Janor,

Je geeft aan dat je meer data hebt verbruikt dan binnen je bundel viel. Hierdoor heb je een hoge telefoonrekening ontvangen. Ik wil je ook graag verder helpen. Mocht je m'n hulp kunnen gebruiken dan wil ik je vriendelijk verzoeken een e-mail te sturen naar webcare@hi.nl met daarin je mobiele telefoonnummer, postcode/huisnummer en klantnummer of bankrekeningnummer. Wil je in het onderwerp het nummer 1660 vermelden?

Groeten van Hi,

Lotte
Hi Webcare

si
door sill - Jan 25, 2011 om 08:58
1 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb ook een abbonoment bij Hi 13,95 per maand + 1000 smsjes per maand voor 9,95 en toch vind ik het raar dat ik voor mijn smsjes betaal en voor de bundel van 1000 smsje daarom kreeg ik in de maand januari een te hoge rekening ter wijl ik binnen mijn bundel was

ja
door janor - Jan 25, 2011 om 09:36
2 Antwoorden / 0 Vragen

Via Hi webcare snel en duidelijk de volgende reactie gekregen:
Door een storing is je dataverbruik dubbel in rekening gebracht. Dit is bij veel iPhone abonnementen gebeurd. Mijn collega's controleren de iPhone aansluitingen en wanneer er kosten onterecht in rekening zijn gebracht zul je dit terug krijgen op je telefoonrekening van februari of maart.

Even afwachten hoe het uiteindelijk echt wordt afgewikkeld, maar tot nu toe ben ik goed te spreken over Hi webcare.

hi-webcare
door hi-webcare - Jan 25, 2011 om 11:12
108 Antwoorden / 0 Vragen

@ Sill,

Je geeft aan dat je een hogere telefoonrekening hebt ontvangen dan verwacht. Ik kan je hierover een uitleg geven. Zou je zo vriendelijk willen zijn je mobiele telefoonnummer, je postcode en huisnummer en je klant- of bankrekeningnummer te versturen naar webcare@hi.nl? Wil je in het onderwerp referentienummer 1663 zetten? Ik help je dan graag verder.

@ Janor,

Mocht je geen teruggave van de kosten zien dan kun je altijd een e-mail sturen en dan zorg ik alsnog voor een oplossing.

Groeten van Hi,

Lotte
Hi Webcare