ni
door nikjuh Nov 20, 2012 om 19:10
Computers & telefonie

Hi waterschade

hallo
ik heb een half jaar nu een abbo bij hi
heb een 4 uurs service er op en me telefoon was str hij ging aa en weer uit echt zoon bb iets
ikkreeg een leen telefoon tot dat de bb weer op voorraad was
ik belde na 2 weken wat gezecht was en ieens kreeg ik geen nieuwe telefoon meer want mijn bb had water schade terwijl ik heb nooit in de regen of wat heb gehad was er heel zuinig op!
nu heb ik een abbo die nog een half jaar door loopt en een telfoon die het niet meer doet!!
erg makkelijk zeggen dat hij waterschade heeft

508 3 Rapporteer

van leyden
door van leyden - Nov 20, 2012 om 19:25
1289 Antwoorden / 17 Vragen

Het is DE leugen van Hi>>waterschade.
Ik weet dat het niet waar is, jij weet het, iedereen weet dat, zelfs hi weet dat.
Maar het zal ze een rotzorg zijn, ze komen ermee weg en zo besparen ze heel wat centjes.

De GOUDEN tip>> ga er zo snel mogelijk weg. Hi is een crimineel bedrijf, ze liegen en bedriegen alles wat los en vast is.
Gelegaliseerde oplichting is het.

ni
door nikjuh - Nov 20, 2012 om 19:30
3 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=van leyden schreef op dinsdag 20 nov 2012, 19:25]Het is DE leugen van Hi>>waterschade.
Ik weet dat het niet waar is, jij weet het, iedereen weet dat, zelfs hi weet dat.
Maar het zal ze een rotzorg zijn, ze komen ermee weg en zo besparen ze heel wat centjes.

De GOUDEN tip>> ga er zo snel mogelijk weg. Hi is een crimineel bedrijf, ze liegen en bedriegen alles wat los en vast is.
Gelegaliseerde oplichting is het.

idd ik ga ook kijken of nu mijn stikkers van mijn bb roze zijn want dat waren ze niet toen ik heb opstuurde verschrikkelijk dit beste is gwn ff geld uit geven voor telefoon bij mediamarkt ofzo en dan en sim only abbo nemen

chris74
door chris74 - Nov 20, 2012 om 19:41
564 Antwoorden / 44 Vragen

Heeft u zelf geen waterschade...... Oh nee dat is sms taal.
Als u serieus genomen wil worden zou ik uw verhaal maar eens duidelijk in ABN op het forum gaan zetten. Ik kan mij hier zo aan ergeren.