soepkiep
door soepkiep Sep 6, 2006 om 15:13
Computers & telefonie

Hitmanpro

wie kan me wat zeggen over hitmanpro als die helemaal klaar is staat er totaal 21 geidentifificeerde bestanden ik krijg deze niet weg en als iets verlopen is bij hitman en pro dan moet je 't gaan betalen  zoek ik op internet voor een graties dan staat er sjek u spyware bijv en heeft hij er gevonden dan moet je eerst betalen en dan wordt het verwijderd dit is dan toch niet graties

984 5 Rapporteer

ba
door barentsz - Sep 6, 2006 om 15:52
10 Antwoorden / 3 Vragen

Hitman Pro, alleen SpySweeper en de virusscanner NOD 32 zijn probeerversie die zijn te koop als je dat wil. Kijk wel bij instellingen wat je wil gebruiken. Blijf er als je het voor de eerste keer draait bij want je moet dan wel toestemming geven voor diverse programma's. Alles wordt automatisch verwijderd . De enige kosten is een vrijwillige bijdrage, dat moet je zelf maar beslissen.Hitman pro draait al enige tijd op mijn PC en ik ben er wel tevreden over, maar je ziet ook wel andere berichten.

stacey
door stacey - Sep 6, 2006 om 15:59
10352 Antwoorden / 12 Vragen

Hoi,

Ik ken het niet.

Ik heb Spy Catcher van Tenebril - gratis

Ik ben hier heel tevreden over, misschien moet je dat eens proberen ?

Groetjes,

miem
door miem - Sep 6, 2006 om 19:17
69 Antwoorden / 29 Vragen

hoi soepkiep, ik heb adaware (gatis) en spysweeper (betaald) op mijn flaptoppie. spysweeper heeft een nederlands scherm. ik ben er heel tevreden over.

gnarfje
door gnarfje - Sep 22, 2006 om 22:50
31 Antwoorden / 5 Vragen

Hoi Soepkip,

Misschien ben ik wel een beetje laat, maar wilde je toch even een oplossing geven. Ik gebruik ook Hitman Pro en vind het wel makkelijk dat hij zelf al die verschillende programma's draait. Ik weet ook niet of het wel de beste is, maar tot nu toe gaat het goed.

Ik neem aan, dat je de laatste versie van Hitman hebt. Als hij dan klaar is met scannen, geeft hij een geschreven overzicht. Daar kan je niets mee.
Als je daarna weer het programma opstart, zie je onderin expert. Als je dat aanklikt kan je bovenin kiezen Toon overblijfselen of Toon alles. Kies dan overblijfselen.
Hij laat dan zien waar hij welke "gevaren" gevonden heeft.
Als je dan een kruisje aanklikt, krijg je een lijst. Ga dan op bv bestanden staan, klik met je rechter muisknop en klik op verwijderen. Dan zet hij er een rood kruis voor en is het weg. Doe dit dan met al de onderdelen. Daarna hoort het schoon te zijn.

Wat ik wel vreemd vind, is dat als sommige onderdelen verlopen zijn, ik ze nooit koop, maar hij ze toch blijft gebruiken.

Hopelijk heb je er nog iets aan.

Groeten Gnarfje

edwardus
door edwardus - Sep 22, 2006 om 23:23
6844 Antwoorden / 14 Vragen

Dat is ook, getuige de vele reacties, een van de problemen met Hitman Pro, het is gewoon een bij elkaar geraapt zootje, de een gratis, de andere niet. Bovendien maakt het soms meer stuk dan drank weer goed kan maken. Verder is het mogelijk dat er een of enkele van die programma's in zitten die je onder valse voorwendselen een betaalde versie willen laten aanschaffen. Computer zogenaamd besmet, effe betalen.