pe
door peedewee Nov 26, 2009 om 23:33
Computers & telefonie

Hoe en waar kan het beste terecht voor Internet/(bellen)/TV

Wie kan mij helpen? Ik word heel onrustig van het zoeken naar het volgende:

Ik heb: Ziggo TV ( bevalt niet ) /
Ziggo Internet kabel / GEEN vaste tel lijn / bel met Voip Buster (zonder telefoon) en mobiel
Heb per ongeluk een Conceptronic broadband router 54mbps met WAN

Ik wil: gratis Voip bellen ( Siemens 470 ? ) en evt "gewoon" draadloos bellen via de PC en buiten de PC om.
Internet en TV (Digitenne?) of andere provider.

Denk aan KPN / Alice / Tele 2
Internet + TV ( bellen? )

In eenvoudige bewoordingen aub:
Wat heb ik nodig? (bel abonnement?)
apparatuur ? IP router ? WAN ?
Bij wie sluit ik wat af ?

Ontzettend bedankt!

Patrick

990 3 Rapporteer

du
door dullink - Nov 27, 2009 om 11:35
28 Antwoorden / 0 Vragen

Wat bevalt niet aan Ziggo TV? En wat voor een TV gebruik je? En heb je (binnenkort) glasvezel aan huis?

De beeldkwaliteit van de verschillende aanbieders kan behoorlijk verschillen. Maar dit hangt deels af van de TV die je gebruikt (of wilt gebruiken).
Voor een HDTV zou ik geen Digitenne of Internet+TV van KPN adviseren. Dan eerder (toch) Ziggo of een oplossing met glasvezel of een satelietontvanger.

de
door deejay - Nov 27, 2009 om 23:29
37 Antwoorden / 13 Vragen

@Peedewee,

Als u echt wilt overstappen naar een andere provider (ISP) en
zoekt een alles in 1 pakket (triple play).

Dan is KPN een aanrader, om het simple feit dat hier nog (enigzins)
service wordt verleent en bij Alice / Tele 2 niet.

KPN is inderdaad duurder dan die 2 , het betaald zich wel weer terug in
kwaliteit als een betere lijn en service.

Succes, met zoeken naar een geschikt pakket.

Deejay

mijntjeb
door mijntjeb - Nov 28, 2009 om 22:57
201 Antwoorden / 87 Vragen

hoi Patrick
ik ben het met deejay eens. ik heb al jaren internet+bellen van KPN, en nooit geen problemen, in december heb ik glasvezel van kpn voor 65 euro per maand.
Dus ik ben zeer tevreden over KPN.

groetjes mijntjeb