door wicky50 Mar 5, 2010 om 12:54
Computers & telefonie

Hoe kan dit nu ?

bij maar 1 persoon uit mijn adressenboek lukt het niet om normaal en email te sturen of te ontvangen.
ik = versatel. zij = hotmail.
ik ontvang wel haar mail in mijn versatel v.a haar hotmail.
maar geen mail v.a haar hotmail naar mijn hotmail.
en v.a mijn versatel ontvangt zij geen mail op haar hotmail.
ook al verstuur ik hem terug via beantwoorden.
wie weet hoe dit kan.
in het verleden ging dit wel goed.

1034 5 Rapporteer

freya
door freya - Mar 5, 2010 om 13:05
10999 Antwoorden / 1 Vragen

Hallo wicky50,

Log in op Hotmail en controleer via Opties > Meer opties > Veilige en geblokkeerde afzenders of er soms e-mailadressen geblokkeerd worden. Zoja, verwijder het betreffende adres dan. Laat die andere persoon dat ook eens controleren.

m.vr.gr. Freya

edwardus
door edwardus - Mar 5, 2010 om 15:17
6844 Antwoorden / 14 Vragen

Bekijk de Junkmail folder in Hotmail, waarschijnlijk staat het bericht daarin.

wi
door wicky50 - Mar 6, 2010 om 10:31
7 Antwoorden / 17 Vragen

dank voor de reacties.
beide opties nagekeken. maar niks dus.
er is wederzijds niets geblokkeerd.
zijn er nog meer ideen hoe dit kan. ??

lelyonnais
door lelyonnais - Mar 6, 2010 om 11:03
109 Antwoorden / 24 Vragen

Hetzelfde overkomt mij ook met mijn dochter op hotmail!
Zij kan mij geen mail sturen op hotmail, wel op versatel. Vice versa wel....
Zij woon in België!
Een van mijn zussen, wonende in Frankrijk idem, de andere niet! Vice versa wel....
Een vriend bekom echt geen een e-mail van mij via hotmail!
Niemand is geblokkeerd en heb de hoop opgegeven waarom het zo is, en zelfs hotmail kan mij geen antwoord geven!

m.v.g. Robert

ko
door kompalaya - Mar 7, 2010 om 07:40
11 Antwoorden / 2 Vragen

Lijkt op een onvolkomenheid van Hotmail, misschien is een Gmail-account maken een oplossing.

Werkt voor mij prima.