HOE KAN HET DAT TELECOMBEDRIJVEN NOG STEEDS ABSURDE BEDRAGEN VOOR BUITEN DE BUNDEL MOGEN VRAGEN
Hoe kan het zijn dat telecombedrijven nog steeds GRANDIOOS MISBRUIK mogen en kunnen maken van bellen buiten de bundel
SIMPEL MET MAAR LIEFST 31 cent per minuut laat je eerst 50 euro over je bundel heen bellen wat ik niet in de gaten had
simpel is een bedrijf wat je eerst oplicht en daarna zegt wat je vergeten bent te doen als nieuwe klant. ik ben nu een maand bij simpel.nl naar aanleiding van de flitsende tv reclame over verdubbelaar en om goedkoper te bellen. al de eerste maand flikken ze mij een kunstje door me maar liefst VIJFTIG EURO over de bundel van 12,50 te laten bellen voor tarieven die fors opgefokt zijn. Naar aanleiding daarvan heb ik een mail gestuurd en krijg steeds dat ik over de bundel heen gebeld heb en dat ik het moet betalen. nu achteraf komen ze ermee dat ik een limiet had kunnen instellen waardoor ik niet boven de 12,50 had kunnen uitkomen. dus eerst flikken ze een kunstje en dan komen ze met de oplossing. ik waarschuw iedereen voor SIMPEL.NL want als ze dit in de eerste maand al doen heeft niemand in de gaten dat hem/ haar een kunstje geflikt wordt en dat er veel onodig geld uit zijn zak geklopt wordt wat makkelijk door simpel voorkomen had kunnen worden door o.a. het zemden van een email aan nieuwe klanten waar op te letten en hoe simpel werkt. bovendien als iemand 12,50 als bundel neemt kan simpel uitrekenen dat ie niet veel geld ter beschikking heeft en zeker geen VIJFTIG EURO over zijn bunel wil bellen. bovendien is de techniek er om een waarschuwings SMS te zenden waarin gewaarschuwd wordt dat je nog 100 belminuten over hebt (maar dat is niet lucratief waarschijnlijk. eerst een klant TILLEN voor VIJFTIG EURO brengt geld in het laatje, vooral als je veel klanten zo een keer kunt pakken
DE OPLOSSING
kwijtschelding van dit absurde bedrag en voortaan een email naar nieuwe klanten hoe simpel werkt zodat nieuwe klanten weten hoe en wat
Had u beter niet eerst de voorwaarden kunnen lezen? Dan had u hier niet zo hoeven schreeuwen.
Gewoon betalen. Dat is dus de oplossing. Oftewel eigen schuld.
Het is zo simpel om dit soort zaken zelf aan te passen zonder hoge buiten de bundel kosten.
Een groter abbo afsluiten, via Whatsapp bellen.
Niet schreeuwen, eerst eens Goegelen.
1) 50,- euro is geen absurd bedrag.
2) Blijkbaar heb je een veel te kleine belbundel afgesloten als je 50 euro over je bundel heen gaat.
3) Je bent een volwassen man, dan hoeft toch niet voorgekauwd te worden hoe het zit met het instellen van een limiet.
4) Je beschuldigt een bedrijf ten onrechte van oplichting e.d.
5) Je hebt geen enkel recht op kwijtschelding.
Weet je @kees52, we kunnen lezen, dus die knots grote letters zijn nergens voor nodig. Je hebt zeker, voor aanmelden op deze site, niet gelezen dat dit niet is toegestaan; je hebt het al kunnen lezen: is schreeuwen.
Daarbij: je hebt zelf dit abonnement aangeschaft. Dus je belt kennelijk veel te veel, buiten je bundel. Je beschuldigd Simpel van oplichting (op zichzelf moet je bij iedere provider ook betalen als je teveel belt). Dus het zijn geen oplichters: je licht jezelf op met geen voorwaarden etc. te lezen/weten. En je oplossing: kwijtschelding kan je wel vergeten. Logisch, toch.
wat ik niet in de gaten had
En wie z'n schuld is dat ....
Had SIMPEL voorkomen kunnen worden als je even simpel de voorwaarden van je bundel gelezen had.
Medelijden wordt hier niet verkocht. En de term oplichting wordt weer eens veel te snel biven tafel gehaald
Die 31 cent zijn nu éénmaal de tarieven de Simpel hanteert en dat had u kunnen weten. Echt slim bent u niet want u kunt bij uw abonnement ook nu nog voor 2,50 euro extra het onbeperkt bellen pakket afsluiten. Met excuus maar het goedkoopste abonnement is inclusief 125 belminuten dus net 4 minuten per dag.
Misschien voortaan iemand anders dingen voor je laten regelen als je daar zelf niet toe in staat bent...
Kijk je internetabonnement nog eens na en kijk naar je verbruik. Dat is niet in overeenstemming met elkaar.
Dus minder bellen en appen of een duurder abonnement nemen.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Kan een bedrijf mij na 2,5 jaar nog een factuur sturen?
Beste mensen van "Vraag & Beantwoord",
Ik zit met het volgende probleem: begin van het jaar 2022 tm 6 april 2022 heb ik een verbouwing gehad thuis. Hierbij is onder andere de badkamer vernieuwd. Het probleem gaat over de douchecabine die ik daarvoor gekocht heb.
Op donderdag 12 september 2024 (dus zo'n 2 jaar en 5 maanden nadat mijn verbouwing voltooid was) ontving ik ee
...
Lees meer
Verkeerde Lounge bank geleverd
Op 12 september, na 3 maanden wachttijd werd mijn bank bezorgd, helaas de verkeerde.
Direct doorgegeven aan het bedrijf, het zou uitgezocht worden, daarna nog verschillende keren gebeld, tot nu toe, 11 dagen verder, nog geen resultaat.
Wel werd er gezegd dat als zij de bank opnieuw gaan bestellen ik er weer 3 maanden op moet wachten.
Mijn vraag is, kan ik de koop ontbinden, omdat ik
...
Lees meer
Webshop Salura
Hallo ik heb 6 september een spiegel besteld bij website Salura maar heb deze nooit ontvangen. de site is nu ook niet meer bereikbaar. Ik had een track and tracé ontvangen en daar stond in dat de spiegel verzonden was vanuit China en in Nederland was aangekomen maar even later deed de track and trace het niet meer. Dit bedrijf zou in Amsterdam zitten en had alleen een website heb verschillende ... Lees meer
Populair in Computers & Telefonie
Hallo, wie weet waar ik de Evergreen top 1000 kan downloaden? Bv hartelijk dank.
In het korte verleden deed ik dat via de Pirate Bay maar die is jammer genoeg niet meer te ontvangen. Lees meer
blokkade toetsenbord
Ik heb per ongeluk mijn toetsenbord geblokkeerd zodat ik geen tekst meer kan typen. Ik werk met die comp. met windows XP. Hoe kan ik die blokkade opheffen? De overige functies werken normaal. Bedankt. Lees meer
CD-R of DVD-R
Ik wil filmpjes en foto's vanaf de laptop opslaan op een schijf. Welke kan ik het beste nemen een CD-R of DVD-R? Of maakt het niet uit. Lees meer