ke
door kees1952 Feb 5, 2018 om 17:50
Computers & telefonie

HOE KAN HET DAT TELECOMBEDRIJVEN NOG STEEDS ABSURDE BEDRAGEN VOOR BUITEN DE BUNDEL MOGEN VRAGEN

Hoe kan het zijn dat telecombedrijven nog steeds GRANDIOOS MISBRUIK mogen en kunnen maken van bellen buiten de bundel
SIMPEL MET MAAR LIEFST 31 cent per minuut laat je eerst 50 euro over je bundel heen bellen wat ik niet in de gaten had
simpel is een bedrijf wat je eerst oplicht en daarna zegt wat je vergeten bent te doen als nieuwe klant. ik ben nu een maand bij simpel.nl naar aanleiding van de flitsende tv reclame over verdubbelaar en om goedkoper te bellen. al de eerste maand flikken ze mij een kunstje door me maar liefst VIJFTIG EURO over de bundel van 12,50 te laten bellen voor tarieven die fors opgefokt zijn. Naar aanleiding daarvan heb ik een mail gestuurd en krijg steeds dat ik over de bundel heen gebeld heb en dat ik het moet betalen. nu achteraf komen ze ermee dat ik een limiet had kunnen instellen waardoor ik niet boven de 12,50 had kunnen uitkomen. dus eerst flikken ze een kunstje en dan komen ze met de oplossing. ik waarschuw iedereen voor SIMPEL.NL want als ze dit in de eerste maand al doen heeft niemand in de gaten dat hem/ haar een kunstje geflikt wordt en dat er veel onodig geld uit zijn zak geklopt wordt wat makkelijk door simpel voorkomen had kunnen worden door o.a. het zemden van een email aan nieuwe klanten waar op te letten en hoe simpel werkt. bovendien als iemand 12,50 als bundel neemt kan simpel uitrekenen dat ie niet veel geld ter beschikking heeft en zeker geen VIJFTIG EURO over zijn bunel wil bellen. bovendien is de techniek er om een waarschuwings SMS te zenden waarin gewaarschuwd wordt dat je nog 100 belminuten over hebt (maar dat is niet lucratief waarschijnlijk. eerst een klant TILLEN voor VIJFTIG EURO brengt geld in het laatje, vooral als je veel klanten zo een keer kunt pakken

DE OPLOSSING

kwijtschelding van dit absurde bedrag en voortaan een email naar nieuwe klanten hoe simpel werkt zodat nieuwe klanten weten hoe en wat

1641 15 Rapporteer

diumenge
door diumenge - Feb 5, 2018 om 17:52
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Hoe kan het dat mensen nog steeds teveel caps-lock gebruiken? Overigens je belt zelf toch zoveel?

tijger1
door tijger1 - Feb 5, 2018 om 17:55
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Had u beter niet eerst de voorwaarden kunnen lezen? Dan had u hier niet zo hoeven schreeuwen.

Gewoon betalen. Dat is dus de oplossing. Oftewel eigen schuld.

wi
door wilhelmina59 - Feb 5, 2018 om 17:57
552 Antwoorden / 0 Vragen

Het is zo simpel om dit soort zaken zelf aan te passen zonder hoge buiten de bundel kosten.
Een groter abbo afsluiten, via Whatsapp bellen.
Niet schreeuwen, eerst eens Goegelen.

Cookies
door Cookies - Feb 5, 2018 om 18:01
13336 Antwoorden / 36 Vragen

1) 50,- euro is geen absurd bedrag.
2) Blijkbaar heb je een veel te kleine belbundel afgesloten als je 50 euro over je bundel heen gaat.
3) Je bent een volwassen man, dan hoeft toch niet voorgekauwd te worden hoe het zit met het instellen van een limiet.
4) Je beschuldigt een bedrijf ten onrechte van oplichting e.d.
5) Je hebt geen enkel recht op kwijtschelding.

tenormin
door tenormin - Feb 5, 2018 om 18:13
16933 Antwoorden / 108 Vragen

Weet je @kees52, we kunnen lezen, dus die knots grote letters zijn nergens voor nodig. Je hebt zeker, voor aanmelden op deze site, niet gelezen dat dit niet is toegestaan; je hebt het al kunnen lezen: is schreeuwen.
Daarbij: je hebt zelf dit abonnement aangeschaft. Dus je belt kennelijk veel te veel, buiten je bundel. Je beschuldigd Simpel van oplichting (op zichzelf moet je bij iedere provider ook betalen als je teveel belt). Dus het zijn geen oplichters: je licht jezelf op met geen voorwaarden etc. te lezen/weten. En je oplossing: kwijtschelding kan je wel vergeten. Logisch, toch.

edrick3
door edrick3 - Feb 5, 2018 om 18:16
27632 Antwoorden / 85 Vragen

wat ik niet in de gaten had

En wie z'n schuld is dat ....
Had SIMPEL  voorkomen kunnen worden als je even simpel de voorwaarden van je bundel gelezen had.

ju
door juliomariner - Feb 5, 2018 om 18:18
1375 Antwoorden / 2 Vragen

Medelijden wordt hier niet verkocht. En de term oplichting wordt weer eens veel te snel biven tafel gehaald

ro
door ron503 - Feb 5, 2018 om 18:19
1229 Antwoorden / 0 Vragen

Die 31 cent zijn nu éénmaal de tarieven de Simpel hanteert en dat had u kunnen weten. Echt slim bent u niet want u kunt bij uw abonnement ook nu nog voor 2,50 euro extra het onbeperkt bellen pakket afsluiten. Met excuus maar het goedkoopste abonnement is inclusief 125 belminuten dus net 4 minuten per dag.

jo
door jorisw - Feb 5, 2018 om 18:46
4340 Antwoorden / 1 Vragen

Misschien voortaan iemand anders dingen voor je laten regelen als je daar zelf niet toe in staat bent...

panter22
door panter22 - Feb 5, 2018 om 19:28
6599 Antwoorden / Vragen

Kijk je internetabonnement nog eens na en kijk naar je verbruik. Dat is niet in overeenstemming met elkaar.
Dus minder bellen en appen of een duurder abonnement nemen.

aurora1
door aurora1 - Feb 6, 2018 om 01:10
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Niks kwijtschelden. Dan zouden anderen meebetalen aan dat u de voorwaarden niet leest?
Gewoon betalen zoals iedereen zijn rekeningen betaalt.
U schreeuwt met veel te veel woorden en verkeerd letterformaat en zonder interpunctie (geen zin in? te veel werk?) tegen de mensen op dit forum. Eigenlijk zou er in een paar zinnen met interpunctie moeten staan dat u voorwaarden niet leest en daarover teleurgesteld bent.
Hoe simpel kan het zijn: voorwaarden lezen.
Als u niet kunt omgaan met een smartphone en geen voorwaaden wilt lezen kunt u maar beter een simpel telefoontje nemen zonder internet e.d.
Wij zijn hier overigens niet voor het behandelen van klachten.
Heeft u ook een vraag en dan in normale letters en tekst? Kijk hoe deze rubriek heet.

mathijs_b
door mathijs_b - Feb 6, 2018 om 02:04
641 Antwoorden / 78 Vragen

Je gaat naar een van de goedkoopste aanbieders. Logisch dat die ook wat willen verdienen.

Als je naar een duurdere gaat, wordt mogelijk alleen de internet-snelheid teruggeschroefd.

Maar je wilt 2x op de eerste rij zitten. En dat kan niet.

Als je slim bent, lees je de voorwaarden even héél goed door.

En houd je daar dan aan. Dus nooit over de bundel heen gaan.

Dan pas heb je aan b.v. Simpel een prima provider.

En als je in principe geen kleine lettertjes wilt lezen, ga je gewoon naar een duurdere die wat toleranter is. Maar wel vooraf de kleine lettertjes lezen..... ;-).

up
door up66 - Feb 6, 2018 om 07:48
4 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb al jaren een klein Simpel abonnement. Je kunt heel eenvoudig een belplafond instellen als je inlogd.
Plafond bereikt: uitgebeld.

costnix
door costnix - Feb 6, 2018 om 08:15
2874 Antwoorden / 1 Vragen
wi
door wilhelmina59 Feb 6, 2018 om 09:40
552 Antwoorden / 0 Vragen

@costnix, je vergeet het smaad verhaal erbij te zetten;-)

costnix
door costnix Feb 6, 2018 om 11:00
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Bij deze toegevoegd:
http://www.wetboek-online.nl/wet/Sr/261.html

De TS weet ook niet ge verschil tussen voelen en zijn ;-)

wi
door wilhelmina59 - Feb 6, 2018 om 10:06
552 Antwoorden / 0 Vragen

Telfort heeft een Sim-only van 300 belminuten voor €8,-