ka
door katoviejo Sep 12, 2008 om 19:40
Computers & telefonie

Hoe kan ik mijn e-mail berichten lezen?

Beste mensen,

Mijn webbrowser is Internet Explorer.
Ik kan niet mijn e-mails van Hot Mail lezen; als ik probeer ze te openen, ben ik zo meteen uitgeloogd.
Ik heb geen probleem met het inloggen; alleen met het lezen van de berichten.

Graag, heb ik hulp nodig van iemand die er van kennis heeft.

María

973 3 Rapporteer

si
door siryoshi - Sep 15, 2008 om 19:30
18 Antwoorden / 0 Vragen

Hoi Maria, wat je zou kunnen proberen, is je tijdelijke internet bestanden, geschiedenis en cookies verwijderen.

Dit zijn bestanden die worden opgeslagen elke keer als je op internet zit, wanneer je ze verwijderd, kan dit even duren.

Windows:

  • Sluit alle vensters van Internet explorer
  • Ga naar Start / Instellingen / Configuratie
  • Dubbelklik op Internet opties (internet options)
  • Kies onder Tijdelijke Internetbestanden de optie: Bestanden Verwijderen
  • Waarschijnlijk is het een goed idee om meteen ook de
    geschiedenis te verwijderen (knop zit ietsjes lager op het zelfde
    tabblad).
  • Kies ok
  • Kies ok.

  • Alstublieft. De cookies vind u hier ook.
    Dit is de procedure voor Internet Explorer 6. Voor 7 is de procedure ongeveer hetzelfde.

    Succes.

    ka
    door katoviejo - Sep 15, 2008 om 19:32
    4 Antwoorden / 7 Vragen

    Bedankt voor uw medewerking.
    Ik kan nog niet mijn berichten lezen.
    Groeten,María

    co
    door computerdoc - Sep 18, 2008 om 12:48
    7 Antwoorden / 0 Vragen

    Beste Maria,

    Dit probleem komt vaker voor.
    De aangegeven oplossing werkt in veel gevallen.
    Enkele andere oplossingen zijn:
    1. Een andere browser downloaden zoals Mozilla Firefox.(werkt altijd)
    2. Extra ---> internetopties ---> Geavenceerd ---> opnieuw instellen. (deze heeft erg vaak succes)
    3. een programma via google downloaden genaamd "WinSockXPFIX".

    4. LET OP ALLEEN DOEN MITS KENNIS VAN PC'S: Er bestaat een file in windows genaamd de Hosts file deze is te vinden in:
    %SystemRoot%\system32\drivers\etc\
    en is vaak "hidden" mogelijk staat in deze file de regel www.hotmail.com  127.0.0.1 o.id mocht dit zo zijn verwijder dan deze regel.

    Met vriendelijke groet,
    Computerdoc.

    www.computerdoc.nl