ltmvz
door ltmvz Jan 25, 2023 om 21:50
Computers & telefonie

Hoe kan ik mijn profielfoto voor dit forum wijzigen?

1525 23 Rapporteer

mahadma
door mahadma - Jan 25, 2023 om 22:04
11541 Antwoorden / 51 Vragen

Ga ingelogd naar profiel, dan ziet u uw profielfoto en die kunt (denk ik) door middel van klikken links of rechts met de muis vast kunnen wijzigen.

ltmvz
door ltmvz - Jan 25, 2023 om 22:09
949 Antwoorden / 18 Vragen

Als het zo simpel was had ik deze vraag niet gesteld.

Ik zie de bestaande foto maar dat is het dus.

tenormin
door tenormin - Jan 25, 2023 om 22:42
16829 Antwoorden / 108 Vragen

@LTMVZ, ik zelf denk dat alleen internetdeskundigen het nog kunnen. Vroeger kon ik mijn profiel ook, tijdelijk, veranderen, als het b.v. Pasen, Sinterklaas, Kerstmis of Nieuwjaar was. Sinds verandering van de site, mij lukt dit ook al lang niet meer. Ik heb me erin berust, als ik iets "bijdraag" zal het wel (of niet) worden gelezen, zelfs met mijn 'hoofddoekje' op. ☺

marita5
door marita5 - Jan 25, 2023 om 23:11
11513 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo ltmvz ,

Ik kan de profielfoto wijzigen , maar er staat nergens opslaan .
Bij mij staat wel de profielfoto boven het envelopje , maar bij wijzigen is dit een leeg vak .
Wanneer ik controleer , dan heb ik nog altijd dezelfde profielfoto , kan niet veranderd worden .

tenormin
door tenormin Jan 26, 2023 om 00:35
16829 Antwoorden / 108 Vragen

@marita5, dat was ook precies wat ik bedoel. Het veranderen werkt niet meer.

marita5
door marita5 - Jan 26, 2023 om 07:58
11513 Antwoorden / 15 Vragen

@Ltmvz ,

Ik zie nu dat mijn profielfoto wel gewijzigd is , heb nu een bruine hond was eerst een hond met groene achtergrond .

Klik bovenaan op uw profielfoto boven het envelopje > accountinstellingen > klik op uw foto / of potloodje > wijzig uw profielfoto > sluit browser af > start laptop opnieuw op .

Ps : opnieuw getest , maar krijg nu oude profielfoto niet terug , misschien morgen .

ltmvz
door ltmvz - Jan 26, 2023 om 09:21
949 Antwoorden / 18 Vragen

Grappig!

Deze website ellende was jaren geleden de reden om dit forum te verlaten.

Echt ongelooflijk.

Zelfs inloggen gaat (nog steeds niet) zonder slag of stoot.

ltmvz
door ltmvz - Jan 26, 2023 om 09:29
949 Antwoorden / 18 Vragen

Je hebt hier blijkbaar twee profielen, 1 van BNN Vara en 1 van dit forum.

Bij BNN Vara kun je de profielfoto wijzigen (staat nu niks), maar die wijziging is dan na 30 seconden weg.

Bij de foto van dit forum kan ik niets wijzigen.

ltmvz
door ltmvz - Jan 26, 2023 om 09:40
949 Antwoorden / 18 Vragen

In de nieuwsbrief van Kassa zie ik nu opeens mijn nieuwe profielfoto. (Bij "Reageer").

Mabelle
door Mabelle - Jan 26, 2023 om 10:09
423 Antwoorden / 1 Vragen

Na de wijziging moet je wel uitloggen op het forum en daarna weer inloggen.

Edit: ik zie nu je nieuwe profielfoto.;-))

marita5
door marita5 Jan 26, 2023 om 10:14
11513 Antwoorden / 15 Vragen

@mabelle , helpt niks , omdat je nergens de profielfoto kunt opslaan , werkt bij mij niet .

sjjoppy
door sjjoppy Jan 26, 2023 om 10:26
7190 Antwoorden / 3 Vragen

Het zal wel een paar uur duren (net als bij de  verandering) voordat de eerdere profielfoto er weer staat.

me
door mein33 - Jan 26, 2023 om 10:15
5658 Antwoorden / 28 Vragen

Rapporteer uw eigen openingstopic en verzoek de redactie uw profielfoto te verwijderen.

heremietkreeft
door heremietkreeft - Jan 26, 2023 om 10:15
16850 Antwoorden / 202 Vragen

@LTMVZ, als het zo moeilijk blijkt voor u, stel de vraag dan aan kassa-online@bnnvara.nl en u krijgt ongetwijfels antwoord. (Ik zal hen op uw probleem attenderen)

ltmvz
door ltmvz - Jan 26, 2023 om 10:18
949 Antwoorden / 18 Vragen

Wat de profielfoto voor dit forum betreft valt er niets te wijzigen en de BNN Vara foto is nog steeds afwezig in het BNN Vara profiel.

Maar staat dus wel in de Kassa nieuwsbrief.

Uitloggen inloggen maakt geen verschil.

Mabelle
door Mabelle Jan 26, 2023 om 10:19
423 Antwoorden / 1 Vragen

Ik zie nu een andere profielfoto van je dan een half uurtje geleden.

tenormin
door tenormin Jan 26, 2023 om 15:56
16829 Antwoorden / 108 Vragen

@mabelle, ik zie nog steeds dezelfde profilefoto van @ltmvz.

ltmvz
door ltmvz - Jan 26, 2023 om 10:21
949 Antwoorden / 18 Vragen

Hallo Mabelle,

Misschien ziet u wel de oude profielfoto.

Mabelle
door Mabelle Jan 26, 2023 om 10:23
423 Antwoorden / 1 Vragen

Deze foto is op 100% zeker een andere dan die ik eerder zag bij je.

Mabelle
door Mabelle - Jan 26, 2023 om 10:25
423 Antwoorden / 1 Vragen

Ik zie deze profielfoto.

ltmvz
door ltmvz - Jan 26, 2023 om 10:58
949 Antwoorden / 18 Vragen

Hallo Mabelle,

Dat is inderdaad de nieuwe, maar ik zie hem hier niet.

Waar ziet u hem?

ltmvz
door ltmvz - Jan 26, 2023 om 11:01
949 Antwoorden / 18 Vragen

Oude profielfoto

Mabelle
door Mabelle - Jan 26, 2023 om 11:02
423 Antwoorden / 1 Vragen

Dat is inderdaad de nieuwe, maar ik zie hem hier niet.
Waar ziet u hem?

Op dezelfde plek als ik eerst je andere profielfoto zag op het forum. Log uit van het forum, verwijder de cookies en leeg de cache, dan weer opnieuw inloggen op het forum.

ltmvz
door ltmvz - Jan 26, 2023 om 11:07
949 Antwoorden / 18 Vragen

Gelukt, Mabelle,

U heeft een lange reis naar Ibiza gewonnen.

Hartelijk dank!

Henk De Zevende
door Henk De Zevende - Jan 26, 2023 om 13:57
2057 Antwoorden / Vragen

Ongelofelijk, ik had dit al lang opgegeven maar inderdaad, het kan toch. Ik moest er wel eerst weer cookies voor accepteren, dat staat hierboven nog nergens.

Als we dan zo lekker technisch bezig zijn, is er eigenlijk een manier om een waarschuwing te krijgen als er een reactie op je staat te wachten, dat zie ik ook nergens?

ltmvz
door ltmvz - Jan 26, 2023 om 14:12
949 Antwoorden / 18 Vragen

Hallo Henk,

Op deze pagina staat bovenaan in zwart-wit het woord Profiel.

Klik daarop en op de pagina die dan opent klik je op Wijzigen.

Dan zie je onderaan: E-mailnotificaties.

Henk De Zevende
door Henk De Zevende Jan 26, 2023 om 14:33
2057 Antwoorden / Vragen

Dat stond op een dagelijkse samenvatting maar die zie ik ook nooit. Omgezet en dan zien we het wel.

ltmvz
door ltmvz - Jan 26, 2023 om 14:58
949 Antwoorden / 18 Vragen
Henk De Zevende
door Henk De Zevende Jan 26, 2023 om 15:23
2057 Antwoorden / Vragen

Weiger je cookies?

ltmvz
door ltmvz - Jan 26, 2023 om 14:59
949 Antwoorden / 18 Vragen

De rode letters in mijn vorige post zijn niet van mij afkomstig.

ltmvz
door ltmvz - Jan 26, 2023 om 16:11
949 Antwoorden / 18 Vragen

Nu heb ik al weer twee keer een notificatie over dit topic ontvangen terwijl er niets te zien is (behalve "Oeps, er is iets fout gegaan").