ha
door harmes Feb 28, 2012 om 10:43
Computers & telefonie

Hoe kom ik af van MooiePrijzen.nl?

Dagelijks word ik lastiggevallen met mails van MooiePrijzen.nl. Nooit heb ik me aangemeld, wel probeerde ik me 'af te melden'. Ik kreeg als antwoord dat mijn emailadres niet bekend was, ondanks de tientallen mails die ik dagelijks van hen ontvang...... Het helpt ook niet als ik MP als junk of ongewenste mail aanmerk, kennelijk veranderen ze telkens een klein detail in hun domeinnaam oid. Help me alstublieft om van deze terreur af te komen.

5784 13 Rapporteer

ve
door verwijderd - Feb 28, 2012 om 10:48
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo harmes,

Heb je je hier uitgeschreven?

Suc6

ve
door verwijderd - Feb 28, 2012 om 10:52
0 Antwoorden / 0 Vragen

Daar had ik me inderdaad proberen uit te schrijven, maar ze kenden me niet. Bedankt Edrick3!

ve
door verwijderd - Feb 28, 2012 om 10:55
0 Antwoorden / 0 Vragen

@harmes,

Uit de Algemene Voorwaarden:

Mooieprijzen.nl respecteert de Wet bescherming persoonsgegevens van 1 september 2001.

Gegevens en e-mailadressen van bezoekers en personen ingeschreven op de nieuwsbrief zullen enkel gebruikt worden door mooieprijzen.nl.

Mooieprijzen.nl zorgt ook voor de bescherming van deze gegevens tegen vernietiging, openbaarmaking en onbedoelde wijziging.

Het is steeds mogelijk om de persoonsgegevens te raadplegen en deze te wijzigen zonder dat er kosten in rekening gebracht worden.

De persoonsgegevens opvragen kan via info@mooieprijzen.nl . De databases die de gegevens bevatten zijn beveligd tegen ongeauthoriseerde toegang.
Wij bewaren volgende informatie:

- E-mailadres

- De pagina's die u bezocht heeft

- Alle andere informatie die vrijwillig overgemaakt is aan mooieprijzen.nl
Deze gegevens zullen enkel gebruikt worden voor het versturen van nieuwsbrieven afkomstig van mooieprijzen.nl. De gegevens worden niet gedeeld met partners.

Probeer eens langs deze weg info te krijgen.

Suc6

ve
door verwijderd - Feb 28, 2012 om 12:37
0 Antwoorden / 0 Vragen

IK HEB VANMORGEN OOK AL 'MIJN HART GELUCHT' BIJ INFO@MOOIEPRIJZEN, MAAR OF DIE BANDIETEN, STRUIKROVERS, ECTOPLASMA'S, SCHURKEN EN MAFFIOSI ER IETS AAN GAAN DOEN VRAAG IK ME AF (SORRY, IK BEN ZWAAR GEIRRITEERD VANDAAG).

ve
door verwijderd - Aug 1, 2012 om 20:56
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hoi,

Ik heb hetzelfde probleem en dit is zwaar irritant!
de site doet het niet en ook als ik een mail stuur naar info@mooieprijzen.nl, komt niet aan.

ve
door verwijderd - Aug 1, 2012 om 21:22
0 Antwoorden / 0 Vragen

Je moet je niet uitschrijven!!!!!!

Daarmee bevestig je alleen je mail adres en open je de poort voor nog veel meer spam!!

Als filteren op adres niet lukt, filter dan op specifieke trefwoorden.

ve
door verwijderd - Aug 1, 2012 om 22:31
0 Antwoorden / 0 Vragen

Elke mail die je ontvangt aanmelden bij SpamKlacht (OPTA), is wel wat werk, maar dan kunnen ze wel boetes krijgen. Je kan ook nog een account aanmaken bij SpamCop en elke mail die je krijgt daar aanmelden, met een beetje mazzel worden ze dan op een zwarte lijst gezet. Er gaan in ieder geval meldingen naar de beheerders. Ook als ze er niets mee doen, krijgen ze in ieder geval veel meldingen.

ve
door verwijderd - Aug 2, 2012 om 13:19
0 Antwoorden / 0 Vragen

Na mijn spontane scheldactie van 28 febr. jl. heb ik nóóit meer emails van MP ontvangen. Dit plús waarschijnlijk jullie en mijn uitingen op dit forum van Kassa waren afdoende, pfffffffff! Dus Judith, pers het allerslechtste dat je in je hebt eruit in een laatste email en gebruik de taal die je moeder je verboden heeft. Dat is blijkbaar de taal die in het Mooieprijzen-milieu wordt verstaan. Bedankt iedereen.

ve
door verwijderd - Nov 10, 2013 om 13:26
0 Antwoorden / 0 Vragen

harmes schreef op dinsdag 28 feb 2012, 10:43: Dagelijks word ik lastiggevallen met mails van MooiePrijzen.nl. Nooit heb ik me aangemeld, wel probeerde ik me 'af te melden'. Ik kreeg als antwoord dat mijn emailadres niet bekend was, ondanks de tientallen mails die ik dagelijks van hen ontvang...... Het helpt ook niet als ik MP als junk of ongewenste mail aanmerk, kennelijk veranderen ze telkens een klein detail in hun domeinnaam oid. Help me alstublieft om van deze terreur af te komen.

ve
door verwijderd - Nov 10, 2013 om 13:28
0 Antwoorden / 0 Vragen

harmes schreef op dinsdag 28 feb 2012, 10:43: Dagelijks word ik lastiggevallen met mails van MooiePrijzen.nl. Nooit heb ik me aangemeld, wel probeerde ik me 'af te melden'. Ik kreeg als antwoord dat mijn emailadres niet bekend was, ondanks de tientallen mails die ik dagelijks van hen ontvang...... Het helpt ook niet als ik MP als junk of ongewenste mail aanmerk, kennelijk veranderen ze telkens een klein detail in hun domeinnaam oid. Help me alstublieft om van deze terreur af te komen.

Reactie:
Afmelden van Mooiste Prijzen is niet mogelijk. Ook het op dit forum genoemde e-mail adres bestaat niet meer.
Het lijkt erop dat veel bedrijven zich achter mooie prijzen verbergen om niet te kunnen worden aangepakt. Het valt me op dat er steeds vaker ook gerenommeerde bedrijven gebruik maken van hun diensten, Zo ik SPAM via van Veronica, Oxxio, Media Markt, de Telegraaf en talloze andere. Per week een stuk of 70.

Als er geen gebruik van de dienst wordt gemaakt is er ook geen overlast. Hier zou de Opta ook eens aandacht aan moeten besteden.

ve
door verwijderd - Nov 10, 2013 om 15:21
0 Antwoorden / 0 Vragen

Emails die men niet meer wil ontvangen kan men (in Outlook/Hotmail) altijd verwijderen als 'ongewenst'.

Dan in de map 'ongewenst' klikken op 'opruimen' en dan blokkeren.

ve
door verwijderd - Nov 15, 2013 om 14:40
0 Antwoorden / 0 Vragen

In Outlook komt het meeste in mijn SPAM folder maar op mijn iPhone niet.
Het is toch storend dat hier niets aan te doen is en gerenommeerde bedrijven hier gewoon aan blijven meewerken.

ve
door verwijderd - Nov 15, 2013 om 15:07
0 Antwoorden / 0 Vragen

Het is nu 15 november 2013 en nog steeds: nooit meer last van Mooie Prijzen gehad. De onconventionele, platte scheldpartij hielp!