Hoe kom ik van Tele2 af????
Ik heb in maart 2005 een mobiel-abbonement voor een half jaar afgesloten bij Tele2. Nadat ik het toestel een paar weken in gebruik had bleek dat ik merendeel afgewezig was en alleen noodoproepen kon doen. In die periode heb ik meerdere malen contact gehad met de klantenservice. Op een gegeven moment heb ik met een meneer dat besloten dat het abonnement vroegtijdig af gesloten kon worden omdat er zoveel problemen waren omdat bleek dat de teleportering naar Tele2 niet goed gegaan was. Dit is allemaal telefonisch besproken en en kreeg te horen dat mijn abonement afgesloten zou worden zodra het toestel binnen was bij hun. Na een paar weken kreeg ik eindelijk mijn retourbox binnen. Deze is op 3 8-05 verstuurd naar hun. Ik dacht dat dit nu afgesloten was... Maar ik kreeg in oktober weer een nota van hun. Ik heb toen weer gebeld en kreeg te horen dat dit de laatste nota was omdat het abbonnementsgeld nog openstond. Er werdt mij verteld dat ze die zouden kwijtschelden en dat dan alles afgesloten kon worden en dat ik geen zaken meer zou krijgen van ze. Op mijn vraag of ik een schriftelijke bevestiging kon krijgen over de afsluiting van mijn abbonement kreeg ik het antwoord dat dit niet mogelijk was omdat ze hier niet aan doen. Dit kan toch niet???? Mij werdt telefonisch verzekerd dat ik geen verdere nota zou krijgen. Later heb ik nog eens een herringering hiervan ontvangen en deze heb ik maar betaald om er af te zijn. Hedenmorgen kreeg ik weer een nota over de openstaande abbonementskosten tot 29-12-2005. Ik heb weer gebeld en er werdt mij verteld dat het abonement afgesloten was maar dat er nog wel kosten openstonden. Deze zijn weer namens Tele2 kwijtgescholden en alles afgesloten worden. Maar ik kon weer geen schriftelijke bericht krijgen over de de besproken zaken. Ik wil graag weten hoe ik van tele2 af kan komen. Ik heb netjes alle rekeningen betaald en mijn toestel en simkaart teruggeven(in aug 2005). Ik ben alleen niet bereid om deze kosten te betalen omdat ik vind dat ik ze dit niet verschuldigd ben. Kan iemand mij vertellen hoe ik dit kan afsluiten want als ik het zo bekijkt zit ik vast tot aan mijn dood bij tele2!!! Ik ben van mening dat elk bedrijf zijn klanten schriftelijk moet laten weten dat hun abbonement of account afgesloten is. Bedankt voor de interesse en hoop gauw wat reacties te horen.
Zelf het initiatief nemen. Een aangetekende brief versturen waarin je de gemaakte afspraak bevestigd met daarin opgenomen dat ze binnen 14 dagen na dagtekening schriftelijk moeten reageren wanneer ze vinden dat wat jij schrijft niet overeenkomt met de gemaakte afspraak. Tevens trek je per onmiddellijk eventuele machtiging voor incasso in. Zelfs wanneer ze negatief reagren op wat je schrijft (andere mening hebben over de eerder gemaakte afspraak) ben je al een stap verder, want dan heb je het nodige op papier. Op deze manier verplicht je ze om te doen wat ze nooit doen, nl.; schriftelijk reageren
Je hebt op mijn vraag gereageerd over Tele2, bedankt daarvoor. Ik ben helemaal niet in zee gegaan met ze, in tegendeel. Ja, het is echt een "klotebedrijf", en jou vraag hoe je eraf moet komen, weet ik eerlijk gezegd niet, maar bewaar alle correspondentie, dus ook de e-mails, waarin zij je vertellen dat zij je geen bevestiging kunnen sturen wat betreft die "kwijtscheldingen", maar bel ze niet meer op, want daar heb je niets aan, want het is geen bewijs, en dat kost alleen maar, en als je weer een nota krijgt, de envelop niet openen, maar terugsturen en "adres onbekend" en "retour afzender" erop zetten en jou adres doorkrassen, dit is een optie die heel vaak werkt. Succes ermee !
Groetjes, Jona.
Hierbij kan ik je een antwoord geven hoe je van Tele2 afkomt. Stuur een brief naar het postbusadres in Groningen. Naar afdeling afmelen Tele2 Mobiel. Met vermelding van Naam, mobiel nr., klantnr. en reden. Je krijgt dan een afmeldbrief thuis. Dit is je bewijs van afmelding. Dit dienen ze bij Tele2 te weten. Want mondelinge afmelding telt niet. U zult nota's blijven ontvangen.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Filmbox bij kpn
Ik kreeg een mail van KPN dat filmbox nu bij hun op kanaal 50 zit,natuurlijk meteen gaan kijken,maar het werkt nog niet
Me wel afgevraagd,moet je hier nu extra voor gaan betalen?
Net zoals bij netflix?
Voor mij heel onduidelijk,want daar heb ik geen zin in,heb al 4 van dit soort,gewoon betaald
Lees meer
Ben ik verplicht mee te doen aan steekproef Enexis gasmeter?
Een onduidelijke brief gekregen van Enexis om mee te doen aan een steekproef. Deze steekproef stelt vast of mijn gasmeter betrouwbaar meet. Ben ik verplicht daar aan mee te doen en een hele middag thuis te moeten wachten op een monteur van weer een ander bedrijf ? Dus een vrije dag te moeten opnemen hiervoor ? Lees meer
Neato robotstofzuiger gekocht bij Albert Heijn, binnen garantie onbruikbaar. Wie is er verantwoordelijk?
Wij hebben Maart 2023 bij Albert Heijn een Neato D8 gekocht voor €199,-. Mooi ding, werkte goed tot een paar weken geleden de app niet meer opstart en verbinding kan maken. Resultaat > stofzuiger kun je niet meer instellen of aanzetten via de app. Na wat onderzoek lees ik dat Neato falliet is. Hij gaat nog wel aan en uit maar uiteindelijk heb je toch de app nodig om de robot in te stellen om ... Lees meer
Populair in Computers & Telefonie
Hallo, wie weet waar ik de Evergreen top 1000 kan downloaden? Bv hartelijk dank.
In het korte verleden deed ik dat via de Pirate Bay maar die is jammer genoeg niet meer te ontvangen. Lees meer
blokkade toetsenbord
Ik heb per ongeluk mijn toetsenbord geblokkeerd zodat ik geen tekst meer kan typen. Ik werk met die comp. met windows XP. Hoe kan ik die blokkade opheffen? De overige functies werken normaal. Bedankt. Lees meer
CD-R of DVD-R
Ik wil filmpjes en foto's vanaf de laptop opslaan op een schijf. Welke kan ik het beste nemen een CD-R of DVD-R? Of maakt het niet uit. Lees meer