hv
door hvohonda Jun 9, 2008 om 18:36
Computers & telefonie

Hoe krijg ik contact met orange

Hallo


ik zit al vanaf 27-11-2007 te wachten op de snelheidsverhoging naar 8mbit.


naar tientallen telefoontjes naar de helpdesk is er nog steeds niets gebeurd.


de ene belofte na de andere wordt niet nagekomen het enige wat men zegt is dat er een call is aangemaakt in november en dat d technische dienst er mee bezig is .


ik heb gevraagd om €10 korting per maand want dat is het prijs verschil tussn 4 mbit en 8 mbit.


de reactie van orange hier op is wij kunnen niets doen zolang de technischedienst er mee bezig is.


8 maanden is toch wel heel erg lang voor zo´n probleem.


het getuigt niet van een professionele organisatie.


wat voor mogelijkheden heb ik nu nog.

343 3 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

jcjoppe
door jcjoppe - Jun 9, 2008 om 19:00
279 Antwoorden / 59 Vragen
0

hoi, hier volgt een 'normaal' nummer, lekker voordelig 020 5355995

groeten,

Johan


kiran
door kiran - Jun 9, 2008 om 19:17
2791 Antwoorden / 0 Vragen
0

Hallo hvohonda


U zou kunnen overwegen Orange in gebreke te stellen (aangetekende brief/ontvangstbevestiging) zet daarin een uiterste datum, waarop ze de boel draaiende moeten krijgen. (bv binnen 14 dg) Komen ze hun verplichting aan u dan nog niet na, dan kunt u het contract ontbinden wegens wanprestatie.


Voorbeeldbrieven/Info: Consuwijzer.nl


Voetnoot: Orange zegde in maart al toe, dat als problemen niet binnen 3 weken zouden worden opgelost, dat je dan kosteloos kon overstappen. Weet natuurlijk wat u begint, kan ook weer gedoe geven.


Succes, kiran

beatrix_1
door beatrix_1 - Jun 14, 2008 om 17:12
10 Antwoorden / 7 Vragen
0

Hé, ik heb precies hetzelfde probleem! Orange mailt mij zelf dat de snehleid op 12 december verhoogd zou worden. Niet dus. In april kreeg ik (na nog maar eens een klacht) bericht dat de werkzaamheden inmiddels (!) waren gestart en dat we "binnenkort" een hogere snelheid zouden krijgen. Niet dus!
Ik las dat de Consumentenbond een groepsactie is begonnen tegen Orange. Helaas was ik een dag te laat om me aan te melden. Misschien bij Kassa meer succes?



Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

kasper1961
kasper1961 - Apr 24, 2024 om 15:33
Voeding & gezondheid

Zero sugar jumbo

tot mijn verbazing zit er gewoon suiker in de frisdrank van jumbo sinas zero sugar en cola zero sugar,vreem want op de etiket staat groot ..zero sugar.. dn mag je er van uit gaan dat er geen suiker in zit,dus al dietijd als suikerpatient ben ik dus misleid..mag dit zomaar suiker in frisdrank terwijl er zero sugar op staat. Lees meer

Ro
Rob30-06 - May 8, 2024 om 21:03
Huishouden & energie

Oude stroom meter verplicht vervangen ?

Ik heb een oude elektrischiteitsmeter die volgens Liander vervangen moet worden omdat hij niet meer zou voldoen aan de wettelijke eisen ivm met onnauwkeurigheid.
De meter heeft mij nog nooit in d steek gelaten en werkt perfect , met de zonnepanelen op dak draait hij vrolijk achteruit tot grootgenoegen van ons.
maar met de nieuwe "betere" slimme meter zal ik straks verplicht worden om gel ... Lees meer

Mikske10
Mikske10 - May 15, 2024 om 16:07
Winkels & webshops

Webwinkel

Ik heb dinsdag 7 mei 2024 een tafellamp besteld.
Ik heb een bevestigingsmail van Bol.Com ontvangen.
De lamp zou de dag erna, maar uiterlijk 10 mei bezorgd worden.

Nu blijkt na diverse keren bellen met Bol.com., dat er iets fout is gegaan bij het verzenden. 
Bol.com belde mij hierover terug en ze konden niks anders dan mijn bestelling annuleren en dan zou ik de lamp g ... Lees meer