tj
door tjj Apr 8, 2008 om 18:28
Computers & telefonie

Hoe krijg ik mijn goede abonnement?

In novermber 2007 ben ik benaderd door dhr. T Boone van Vodafone met de vraag of ik een abonnement van E4,95 per maand wilde hebben. Dit leek mij wel iets. Er is mij toe gezegd dat ik 125 belminuten en 75 sms zou krijgen, maar tot aan de dag vandaag heb ik nog steeds niet het juiste abonnement. Elke keer wordt er een verkeerd bedrag van de rekening afgetrokken en ik blijf aan het storneren, wel maak ik dan die 4,95 over wat ik heb afgesproken. Ik heb tig keren telefonisch kontakt gehad en er worden dan dingen belooft die ze niet na komen en op mijn mailtjes wordt niet gereageerd. Ik ben zelfs nog bij de vodafone winkel in Groningen geweest, een vriendelijke medewerker heeft geprobeerd om telefonisch in kontakt te komen met dhr. Boone, maar zelfs hij kreeg hem niet te spreken.........


wie helpt mij????


 

214 4 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

ve
door verwijderd - Apr 8, 2008 om 18:38
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Stap over naar een andere provider...
(naar eentje die je wél geeft wat je vraagt!)

ve
door verwijderd - Apr 8, 2008 om 19:41
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

tja overstappen zou makkelijk zijn maar heb een 1jarig abonnement

ve
door verwijderd - Apr 9, 2008 om 07:56
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

@tjj

Als je me even een mailtje stuurt met je mobiele nummer, ga ik kijken wat ik voor je kan betekenen.

Antoine
Vodafone Web Relations

ve
door verwijderd - Apr 9, 2008 om 10:07
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

@tjj,


Wellicht kun je het probleem rechtbreien als je kontakt opneemt met:


Stuur een mailtje naar Bas of Antoine


vodafonewebrelations.nl@vodafone.com


(zet in dat mailtje je klantnummer en je mobiele nummer)


en .................geef in je mailtje vooral aan, dat je al berichten hebt gepaatst op KASSA en RADAR.


Sukses en groeten, Read3.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Vl
VloertjeVanKwantum - Sep 28, 2024 om 21:24
Geldzaken & recht

Kwantum vloer

Hallo,

Enkele weken geleden een nieuwe vloer incl leggen bij Kwantum aangeschaft voor mijn nieuwe appartement ondanks dat de geadverteerde prijs niet helemaal overeen kwam met waar voor werd geadverteerd.
Er kwamen namelijk nog een boel extra kosten bij zoals twee ondervloeren, tape etc. Kwaliteit en garantie waren de magic woorden en anders zou het niet gelegd worden. Want zonde ... Lees meer

GK
GKHB - Sep 29, 2024 om 06:47
Huishouden & energie

Oxxio: Verbruik gas = Eindstand - Beginstand + factor?

Op mijn jaarnota staat een verbruik van 431 m3 gas. Nu hou ik zelf de meterstanden bij, en kom uit op een verbruik van 422 m3 gas. (Meterstanden kloppen). Dit heb ik teruggekoppeld met Oxxio. Hun reactie:   Wat vervelend dat dit gebeurd is op de jaarnota. Ik heb het voor je nagekeken en dat heeft te maken met de factor waarmee het gas wordt berekend. Dit gebeurd altijd op de jaarnota en de fac ... Lees meer

Co
Cor0789 - Sep 15, 2024 om 16:38
Geldzaken & recht

Verhuurder weigert inzage servicekosten aan huurcommissie. Wat nu?

Een huurder van onze flat (66 woningen)  heeft huurcommissie ingeschakeld om te beoordelen of de onderliggende facturen van de servicekosten wel kloppen. 

De huurcommissie heeft een onderzoeksrapport geschreven en de servicekosten op 0 gezet omdat verhuurder ondanks herhaald verzoek weigert inzage in de facturen te geven. 

Zoals huismeesterkosten terwijl er geen huismeeste ... Lees meer