ro
door rosalina Jan 31, 2006 om 01:54
Computers & telefonie

Hoe krijg ik Norton System Works 2003 uit mijn bestand?

Via configuratiescherm gepoogd Norton te verwijderen.

Antwoord: kan niet verwijderen wegens onherstelbare

 fout bij installatie. Toch geprobeerd, alles geblokkeerd. Computer uitgeschakeld en opnieuw gestart. Kan ik echt niet meer van Norton af? Wil een ander anti-virus programma installeren. Wie weet wat?

227 5 Rapporteer

ve
door verwijderd - Jan 31, 2006 om 23:19
0 Antwoorden / 0 Vragen

Bedankt Dick voor het advies. Ik heb het programma uitgedraaid en het aan een kennis laten zien. Hij zei dat lijkt me een ingewikkeld programma (vond ik ook!) met een grote kans op fouten maken.  Verder schreef hij: Ik stel voor om Norton opnieuw te installeren, ik heb de CD gevonden, en daarna alles te verwijderen.

P.S. Het betreft Norton System Works 2003   en Norton WMI Update. Nogmaals bedankt.

ve
door verwijderd - Sep 26, 2006 om 15:25
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo Rosalina,

Via deze link zou het moeten lukken.

Uw
Norton-programma verwijderen met behulp van SymNRT

Lees het wel even goed door, want dit gaat over de 2004 en 2005 versies.

Onderaan die pagina staat weer een link en die verwijst je naar de 2003 versie.

Programma’s verwijderen die niet met SymNRT kunnen worden
verwijderd

SymNRT verwijdert de huidige versies van Norton-programma’s, zoals hierboven
beschreven. Als u een van de volgende programma’s moet verwijderen en u heeft
niet de 2004- of 2005-versie van dat programma geïnstalleerd, leest u nu Uw
Symantec-programma verwijderen en opnieuw installeren wanneer u foutberichten
ziet
.

  • Norton AntiVirus 2003 of ouder
  • Norton AntiVirus Professional 2003 of ouder
  • Norton SystemWorks Standard en Professional 2003
    of ouder
  • Norton Internet Security 2003 of ouder
  • Norton Personal FireWall 2003 of ouder

ve
door verwijderd - Sep 26, 2006 om 16:10
0 Antwoorden / 0 Vragen

En dan mijn vraag terug,

Waarom weer herinstalleren?
Laat dat toch want het neemt veel te veel van uw PC.
Neem gewoon een aantal AntiVirus-AntySpywareprogramma's waarvan een betaalde = Norman (naar mijn ervaring uitstekend) en gratis Ad-Aware = bij Google.
Neem een registercleaner waarvan Ccleaner en TweakNowRegCleaner gratis zijn en met Hitman-Pro af en toe scannen.

Gebruik verder de Microsoft-opties want er is duidelijk te merken dat Microsoft onder vuur ligt en concurrentie heeft want met Defender en met Live zijn er goede (gratis) producten bijgekomen.

Norton en McAfee?    Nooit, maar dan ook nooit weer!

zegt deze Vrije Vogel

ve
door verwijderd - Sep 26, 2006 om 16:15
0 Antwoorden / 0 Vragen

En vergeten;
En verwijderen als niets lukt?

Met Start -Zoeken (en Norton intikken)alles verwijderen wat Norton heet.
Daarna een registercleaner er overheen (andere lezers, dit is al eens eerder geschreven maar goed lezen Ho maar).

Zie verder het eerdere antwoord van

De Vrije Vogel

ve
door verwijderd - Sep 26, 2006 om 16:50
0 Antwoorden / 0 Vragen

Zeg opa hebbie je leesbril niet op????
Draadje van bijna 1 jaar oud.