cf
door cfranken Dec 8, 2008 om 22:33
Computers & telefonie

Hoe moet je een probleem oplossen bij vodafone

Hallo allemaal,

Ik ben sinds anderhalve maand bij vodafone...ik heb alleen nog maar problemen gehad..niet kunnen sms-en en mms-en. Ik word van het kastje naar de muur gestuurd..Ik heb zeker tien keer al gebeld met de klantenservice...elke keer dezelfde vragen en dingen gedaan. Telefoon is opgestuurd en nu weer kap0ot Heb zelfs een brief gestuurd naar de klantenservice en tot dusver nog niks (kreeg te horen dat ze een achterstand hadden). Laaste telefoontje werd afgebroken omdat het later dan tien uur was ... help!!! weer iemand hoe ik dit moet oplossen. Ben ook al bij de winkel geweest maar dat heeft ook niet veel geholpen. wat nu???

groetjes Corina

269 3 Rapporteer

ve
door verwijderd - Dec 8, 2008 om 22:52
0 Antwoorden / 0 Vragen

Kijk eens hier,

Webrelations - Vodafone op de Kassasite

Kijk bij de beantwoorde vragen en je ziet vanzelf een mailadres.

Cat

ve
door verwijderd - Dec 8, 2008 om 22:56
0 Antwoorden / 0 Vragen

@cfranken

Vodafone zit regelmatig op deze site. Het mailadres waar de klacht naartoe kan is: vodafonewebrelations.nl@vodafone.com Tav. Antoine, onder vermelding van uw klant-mob.nummer.

Probeer maar, gaat wellicht sneller dan dat kastje/muur verhaal.

Succes

ve
door verwijderd - Dec 9, 2008 om 08:25
0 Antwoorden / 0 Vragen

Zoals kiran en capecat al aangeven:

Stuur me, als je dat wilt, even een mailtje met het mobiele nummer en de bijbehorende naam- en adresgegevens. Dan gaan we ermee aan de slag.
Het is wel zo handig als je ook de brief die je gestuurd hebt, als bijlage meestuurt.

Antoine
Vodafone Web Relations