a.
door a.v.ingen Aug 23, 2022 om 14:48
Computers & telefonie

Hoe omzeil ik reclame op youtube

Als ik muzieknummers bekijk en beluister op youtube wordt die vaak onderbroken door reclame. Is erg irritant. Je kunt dan wel een abonnement nemen maar als het gratis kan en iemand kan mij dat uitleggen hoe dat moet dan sta ik daar open voor. Op dit moment komt het mij niet uit om een abonnement te nemen.

m.vr.gr. Albert van Ingen

8546 15 Rapporteer

ju
door juliomariner - Aug 23, 2022 om 14:52
1328 Antwoorden / 2 Vragen

Tja dat is dus het verdienmodel van Youtube. Ze verdienen aan de advertenties die ze vertonen of aan de abonnementen van mensen die geen reclame willen.
Volgens mij is dit niet op een legale manieren te omzeilen. Illegale manieren mogen volgens mij volgens de forum regels niet geplaatst worden.

Beps
door Beps - Aug 23, 2022 om 15:01
75 Antwoorden / Vragen

Installeer een adblocker via Google play store, open deze op je telefoon of tablet, hierna kun je op zoek naar Youtube even inloggen op je account en je kunt doorkijken.
Op je laptop of computer wordt deze in de browser geplaatst zodat deze direct werkt. Kun je een site niet bekijken vanwege een melding dat je deze gebruikt, even kijken of je echt niet door kan, gaat de site moeilijk doen, klik je op de adblocker en klik aan wat je wilt, tijdelijk pauze of de site op een witte lijst (whitelist) zetten, dan gaat hij voortaan door. Ik hoop dat je hier iets aan hebt.

heremietkreeft
door heremietkreeft - Aug 23, 2022 om 15:23
16858 Antwoorden / 202 Vragen

Als gezegd, het is het verdienmodel en zonder reclame inkomsten kan het niet (blijven) bestaan of eventuele abonnemnts kosten. Dit soort zaken zijn nooit gratis. Indien u zich er aan ergert, heel erg simpel Youtube niet (meer) benutten)

Thecla58
door Thecla58 - Aug 23, 2022 om 17:14
856 Antwoorden / 3 Vragen

op mujn laptop gebruik ik adblock for youtube en op mijn mobiele telefoon de app new pipe. Je moet deze genoemde app buiten de playstore om installeren.

ju
door juliomariner Aug 23, 2022 om 18:55
1328 Antwoorden / 2 Vragen

dus waarschijnljk illegaal

Thecla58
door Thecla58 Aug 23, 2022 om 19:29
856 Antwoorden / 3 Vragen

@Juliomairner

Geen van beide illegaal.

De adblock voor chrome kun je vinden in de google store op internet en dat wordt een extensie binnen je browser.

New pipe is van Github

rj
door rjw - Aug 23, 2022 om 18:29
3264 Antwoorden / 5 Vragen

Hoe kan jouw werkgever jou laten werken zonder dat het hem geld kost. Die vraag stel je waarschijnlijk ook niet. Dus waarom deze wel.

marita5
door marita5 - Aug 23, 2022 om 23:15
11516 Antwoorden / 15 Vragen
ma
door marleenvanh - Aug 24, 2022 om 11:16
451 Antwoorden / 1 Vragen

Hallo A.V. INGEN voor niks gaat de zon op. Kent u die uitdrukking?

no
door nounou - Aug 24, 2022 om 11:20
30 Antwoorden / 0 Vragen

Juist de Adblockers uit de Playstore werken niet om reklame op Youtube tegen te houden, diegenen die dit wel kunnen worden door Google verwijderd uit de Playstore.
Neem Ublock Orgin; dit is een van de weinige die wel de advertenties van Youtube verwijderd: https://ublockorigin.com/

er
door erikdo - Aug 24, 2022 om 11:30
10 Antwoorden / 1 Vragen

Je kunt YouTube reclamevrij gebruiken door YouTube Premium te nemen. Dat kan vanaf € 6,99 per maand.
Gratis bestaat niet. Het is een product. Dat product wordt verkocht. De prijs is de reclame. Of Premium.
Alle andere genoemde oplossingen zijn illegaal of op het randje en zouden in een forum als dit niet genoemd mogen worden.

ee
door eensteen - Aug 24, 2022 om 11:40
1 Antwoorden / Vragen

Albert,
het volgende is wel wat omslachtig,maar je kan wel rustig luisteren
Op het internet vind je programma´s die een youtube file omzetten naar MP3.
deze programma´s zijn kosteloos te downloaden.
die mp3tjes kan je dan op een usbstick zetten en dan lekker in de auto naar je eigen muziek luisteren.
En dat alles zonder reclame.
Succes.

rj
door rjw Aug 24, 2022 om 11:46
3264 Antwoorden / 5 Vragen

Of gewoon een Spotify abonnement nemen. Is ook zobder reclame en is veel makkelijker dan wat jij schrijft.

justmeagain
door justmeagain Aug 24, 2022 om 23:20
623 Antwoorden / 8 Vragen

En Spotify heeft tenminste een beetje geluidskwaliteit. Bij YouTube is dat gewoon echt heel matig.

Chris G
door Chris G - Aug 24, 2022 om 11:55
1 Antwoorden / Vragen

Op mijn desktop draait de extensie 'uBlock Origin' geïntegreed in de Firefox browser. Werkt uitstekend. Ik ga ervan uit dat de meeste browsers als extensie 'uBlock Origin"aan boord hebben.

mi
door miennaamishaaz - Aug 24, 2022 om 13:51
725 Antwoorden / 1 Vragen

Gebruik een adblocker zoals: Ublock origin

Eva Rosenstadt
door Eva Rosenstadt - Aug 24, 2022 om 18:50
1 Antwoorden / Vragen

Ik heb nog nooit reclame gezien op youtube.

Gewoon Adblock Plus downloaden. Blokkeert alle reclame, advertententies, en alles wat daar maar op lijkt op het gehele internet.

Nooit meer afleiding, (reclame)filmpjes die zomaar ongevraagd beginnen te spelen, of flikkerende of oplichtende foto's of berichten naast je artikel.

Paultromp94b
door Paultromp94b - Aug 24, 2022 om 23:31
1 Antwoorden / Vragen

Simpel: Je downloadt via de Playstore de AdBlock browser en je klikt linksboven op YouTube en zoekt/ speelt jouw muziek etc. af en op de plaats van de advertenties zie je een zwart beeld, zonder geluid! Werkt bij mij prima.