lieflijke
door lieflijke Nov 27, 2013 om 15:12
Computers & telefonie

Hoe stel ik bij windows live mail in dat de naam aan wie ik mail ook in de kolom zichtbaar wordt

ik gebruik windows live mail, de gedownloade versie op mijn laptop, dus niet op internet. in het postvak: verzonden items staat in de kolom alleen het onderwerp maar niet de naam aan wie ik het verstuurd heb. heel irritant. rechts kan ik dat wel zien, in de mail die zichtbaar wordt, maar met zoeken is het storend. hoe stel ik de kolom zo in dat behalve het onderwerp ook de naam zichtbaar wordt, aan wie ik de mail stuurde. het gaat om de tweede kolom van links, de verkorte weergave.

1569 8 Rapporteer

ton schaaf
door ton schaaf - Nov 27, 2013 om 17:00
62 Antwoorden / 46 Vragen

@ lieflijke

Open het programma, kies "Beeld", kies "Leesvenster", kies "Uit". Probleem moet nu opgelost zijn.

Succes,

Ton Schaaf.

lieflijke
door lieflijke - Nov 27, 2013 om 17:12
153 Antwoorden / 59 Vragen

hij pakt het voor het hele account. komt het náást elkaar. waar het bij postvak in, onder elkaar is. met een regel. maar het lijkt alleen of of te kunnen. een regel en dan naast elkaar

gsm
door gsm - Nov 27, 2013 om 17:16
5940 Antwoorden / 47 Vragen

In de kop van een willekeurige kolom (bijv. Onderwerp) met de rechtse muisknop klikken.
Kies kolommen. Hoogst waarschijnlijk kun je de gewenste kolom dan wel aanvinken.

gsm
door gsm - Nov 27, 2013 om 17:18
5940 Antwoorden / 47 Vragen

Je kunt ook de kolommen op de scheidslijn, in de koppen, met de muis aanwijzen en met de linker knop ingedrukt, kun je ze daarna als een gordijn breder of smaller maken.

lieflijke
door lieflijke - Nov 27, 2013 om 20:42
153 Antwoorden / 59 Vragen

op een of andere manier lukt het niet bij verzonden items om de Aan/namen er bij te krijgen. de rest begrijp ik, maar het blijft zo dat in postvak in er wel afzenders staan onder de onderwerpen, rechtst de hele mail, en bij verzonden items alleen het onderwerp en niet aan wie.

aurora1
door aurora1 - Nov 27, 2013 om 21:46
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Kijk eens op deze site van MS, ietwat vergelijkbaar probleem, misschien kunnen ze helpen d.m.v. een privébericht.

gsm
door gsm - Nov 27, 2013 om 23:07
5940 Antwoorden / 47 Vragen

[quote=lieflijke schreef op woensdag 27 nov 2013, 20:42]op een of andere manier lukt het niet bij verzonden items om de Aan/namen er bij te krijgen. de rest begrijp ik, maar het blijft zo dat in postvak in er wel afzenders staan onder de onderwerpen, rechtst de hele mail, en bij verzonden items alleen het onderwerp en niet aan wie.
Zet dan het Voorbeeld venster uit (dat noem je zelf 'rechts', zie toelichting van ton schaaf).
Versleep de scheidslijnen, links en rechts in de kolomkop, met de muis, zoals ik al had aangegeven, om andere kolommen tevoorschijn te halen.
Zorg dat het veld "Aan" aangevinkt wordt, zie mijn eerste antwoord.
Kan niet moeilijk zijn als je ook maar een heel klein beetje je best doet.

lieflijke
door lieflijke - Nov 28, 2013 om 09:44
153 Antwoorden / 59 Vragen

dank ga kijken vandaag!