di
door dirk23 Feb 19, 2009 om 07:44
Computers & telefonie

Hoe werken torrents?

Heb je daar een speciaal progje voor nodig? Heb er net eentje gdwld maar hij is maar 16kb, klopt dat?

527 7 Rapporteer

brynnar
door brynnar - Feb 19, 2009 om 08:54
1782 Antwoorden / 27 Vragen

16kB lijkt me erg weinig, zal dit geen 160kB zijn? Een dergelijk progje neemt inderdaad niet veel ruimte in beslag. Een goed programma dat ik je kan aanraden hiervoor is Utorrent (klikken voor website, ongeveer 0,2 MB volgens zeggen). Installeert zich snel en je kunt gelijk via Mininova of Piratebay downen.

Mvgr - B

varabas
door varabas - Feb 19, 2009 om 09:53
450 Antwoorden / 35 Vragen

Dirk,

Kijk op: www.duken.nl

Bassie

di
door dirk23 - Feb 19, 2009 om 13:49
249 Antwoorden / 137 Vragen

http://thepiratebay.org/torrent/4009074/Frontpage_2003#filelistContainer

probeerde deze te downen maar zijn allebei maar een paar kbs. Onvolledige files?

dirck
door dirck - Feb 19, 2009 om 13:57
3201 Antwoorden / 3 Vragen

Bij die link van Brynnar krijg ik een melding van mijn antivirus scanner dat dit een malwaresite is, download uTorrent daarom alleen van de officiele uTorrent site. Utorrent downloaden, installeren en configureren

brynnar
door brynnar - Feb 19, 2009 om 14:02
1782 Antwoorden / 27 Vragen

Dat kan. Ik zie maar 7 seeders vermeld staan. Dat zijn degenen die op dat moment aan het uploaden zijn. Zie ook geen referenties erbij. Ik zou deze proberen: http://thepiratebay.org/torrent/3932892/FrontPage_Professional_2003_

Mvgr - B

holpen
door holpen - Feb 20, 2009 om 15:56
1416 Antwoorden / 0 Vragen

Een torrent-bestand is inderdaad heel klein. Je kunt het je het beste voorstellen als een soort wegwijzer-bestand. In dit bestand staat informatie opgeslagen die beschrijft waar een torrent-programma (zoals uTorrent, BitTorrent, etc.) moet gaan zoeken om het eigenlijke te downloaden bestand (bijvoorbeeld een film) te kunnen downloaden.

Daarom zijn de torrent-bestanden zo klein. Je opent deze torrent-bestanden met bijvoorbeeld uTorrent en dan pas begint het eigenlijke downloaden.

ge
door gertjan30 - Feb 21, 2009 om 00:20
7 Antwoorden / 0 Vragen

Een torrentbestandje is eenlink naar eenn site waar anderen een film of iets dergelijks hebben geplaatst. ( de torrent)

Door dit te openen met u torrent, Azureus of bitcomet, gaat de film downloaden.

De nederlandse trackers zijn over het algemeen besloten trackers waar je moet registreren.

Als je meer info wlt, stuur maar ff een mail naar admin.onderkoffer@gmail.com