ti
door timmerma Jan 8, 2006 om 14:40
Computers & telefonie

Hoe werkt Voip buster met een gewone telefoon?

Kan iemand mij vertellen hoe je een gewone telefoon op je pc aansluit? Reinha vertelt dat hij/zij via een usb kabel zijn telefoon op de pc heeft aangesloten maar ik heb geen flauw idee hoe dit werkt. Zijn er speciale kabels die tussen je telefoon en je pc moet worden aangesloten ofzo? Alvast bedankt.

590 3 Rapporteer

bitbyter
door bitbyter - Jan 8, 2006 om 15:02
114 Antwoorden / 0 Vragen

Beste timmerma,

Klik op de navolgende link. Hier wordt o.a. uitgelegd wat en hoe u uw gewone telefoon via VoIP kunt gebruiken.

VoIP met gewone telefoon

Succes

dirck
door dirck - Jan 8, 2006 om 18:19
3201 Antwoorden / 3 Vragen

Een DECT basisstation kun je doormiddel van een  USB-Telefoon
adapter
aansluiten op de USB-poort van je computer.

Maar je hebt ook speciale
   USB Telefoons

md
door mduiker - Feb 21, 2006 om 16:36
13 Antwoorden / 1 Vragen

Ha!

Je wilt Voice over IP gaan doen met een analoog (dect?) telefoontoestel.

Daarvoor heb je een adapter (kastje) nodig met ethernet(internet) in en analoge telefoon uit...

Zie bijvoorbeeld: http://shop.duiker-telecom.nl/view_product.php?product=BPSIP1001