schneider
door schneider Oct 21, 2020 om 14:27
Computers & telefonie

Hoe wissel ik op mijn computer tussen facebook-accounts?

Mijn man en ik hebben op onze pc beide een facebookaccount onder een apart mailadres. Voorheen kon je in facebook wisselen van account maar nu lukt het me niet meer. Facebook geeft aan dat je dat rechts op een pijltje naar beneden moet klikken en dan op van accoutn wisselen maar dat staat bij mij nergens. wie kan mij helpen????

3015 5 Rapporteer

heremietkreeft
door heremietkreeft - Oct 21, 2020 om 14:31
16867 Antwoorden / 202 Vragen

Kent u deze info: https://www.facebook.com/help/804757836392387 ? Alleen beschikbaar in de nieuwste versie en dus is het mogelijk een kwestie van bijwerken/updaten.

schneider
door schneider Oct 21, 2020 om 16:53
28 Antwoorden / 28 Vragen

Hallo heremietkreeft dit heb ik ook al 3 x doorgelzen maar kom er niet uit, bedankt voor je antwoord

marita5
door marita5 - Oct 21, 2020 om 15:59
11519 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Schneider ,

Lees hier eens het voorlaatste antwoord van @cel , extensie Sessionbox gebruiken ( Google Chrome )

https://nl.forum.proximus.be/de-praatbarak-51/facebook-icoon-van-snel-wisselen-van-account-45511

Hier een uitleg ,

https://sybrenbolandit.nl/2019/08/18/chrome-sessionbox/

schneider
door schneider Oct 21, 2020 om 16:54
28 Antwoorden / 28 Vragen

Hallo Marita5
ook dit heb ik al gevonden bij google maar het heeft mij nog niets gebracht. bedamkt voor je reactie

ti
door titust - Oct 21, 2020 om 16:46
15 Antwoorden / 0 Vragen

Ik gebruik 2 FB accounts, een voor sociale contacten, de ander voor marketplace (de onzin die daar vaak geschreven wordt wil ik niet tussen mijn sociaal leven). Ik heb dat opgelost door de ene via de Firefox-browser te starten, de ander met de Opera-browser (en vaak tegelijk actief). Misschien een optie - via 2 verschillende browsers?

schneider
door schneider Oct 21, 2020 om 16:56
28 Antwoorden / 28 Vragen

Hallo Titust, Ik snap het ook niet het lukte altijd en nu ineens niet meer. Wat jij voorstelt vind ik omslachtig ik wil gewonn wisselen van account op mijn facbookaccount maar bedankt voor je reactie

mi
door miennaamishaaz - Oct 21, 2020 om 17:52
725 Antwoorden / 1 Vragen

Wat u zou kunnen doen is 2 internet browsers gebruiken.
Bijvoorbeeld:

U gebruikt Edge om in te loggen op facebook
uw man gebruikt dan Crome om in te loggen op facebook.

U kunt ook een 2e "local" account toevoegen aan de Computer waardoor u beide een eigen account heeft, waardoor u niet zo omslachtig hoeft te doen met het in en uit loggen

gerbera
door gerbera Oct 22, 2020 om 12:13
7368 Antwoorden / 14 Vragen

DOOR SCHNEIDER 21 OKT. 2020 OM 16:56
26 ANTWOORDEN / 27 VRAGEN

Hallo Titust, Ik snap het ook niet het lukte altijd en nu ineens niet meer. Wat jij voorstelt vind ik omslachtig ik wil gewonn wisselen van account op mijn facbookaccount maar bedankt voor je reactie

Reactie van de TS op eenzelfde antwoordt, en ze beschikken ieder afzonderlijk over 1 account, zo staat in de vraag.

diumenge
door diumenge - Oct 21, 2020 om 17:54
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Je hebt in Chrome (rechtsboven) de optie om personen aan te maken (support.google.com/chrome/answer/2364824), dus maak een persoon voor jezelf aan en een voor je man. In beide profielen kan je dan je eigen Facebook account gebruiken.